AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Flere som sliter av å få hodepine av orgasme anstrengelsen/ spenningen? Anonymkode: 215de...7a0
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Prøv å ta litt pause fra orgasmene, mulig du anspenner en muskel i nakke som gjør at hodepinen kommer. Anonymkode: a88ab...a78
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøv å ta litt pause fra orgasmene, mulig du anspenner en muskel i nakke som gjør at hodepinen kommer. Anonymkode: a88ab...a78 Hva med oss som får 20 orgasmer på rad? Anonymkode: a8156...f80 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva med oss som får 20 orgasmer på rad? Anonymkode: a8156...f80 Hilsen Torvald på 56 år Anonymkode: 5328d...9ee 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere som sliter av å få hodepine av orgasme anstrengelsen/ spenningen? Anonymkode: 215de...7a0 Typisk symptom på hjernesvulst. Oppsøk lege Anonymkode: a4566...2c0
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hilsen Torvald på 56 år Anonymkode: 5328d...9ee Herlighet 😂😂 Anonymkode: a8156...f80 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Typisk symptom på hjernesvulst. Oppsøk lege Anonymkode: a4566...2c0 Herlighet, del II Anonymkode: 3dac9...cbf 4
Bamseklemmer Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai Orgasmer fjerner jo ofte hodepine.. pga frigjøring av en rekke hormoner som fjerner smerter og bringer lykkefølelse🤔 Det er jo derfor så mange kvinner unnskylder på hodepine, fordi de vil ha sex🤭 Jo jeg er seriøs.. Kroppen har sitt eget medisinskap av hormoner.. Aldri lest eller hørt at orgasmer er negativt for kroppen.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai Bamseklemmer skrev (1 time siden): Orgasmer fjerner jo ofte hodepine.. pga frigjøring av en rekke hormoner som fjerner smerter og bringer lykkefølelse🤔 Det er jo derfor så mange kvinner unnskylder på hodepine, fordi de vil ha sex🤭 Jo jeg er seriøs.. Kroppen har sitt eget medisinskap av hormoner.. Aldri lest eller hørt at orgasmer er negativt for kroppen. Kvinner unnskylder med hodepine fordi de IKKE vil ha sex. 🙄 Anonymkode: 5f517...a69
Macro Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Orgasmer fjerner jo ofte hodepine.. pga frigjøring av en rekke hormoner som fjerner smerter og bringer lykkefølelse🤔 Det er jo derfor så mange kvinner unnskylder på hodepine, fordi de vil ha sex🤭 Jo jeg er seriøs.. Kroppen har sitt eget medisinskap av hormoner.. Aldri lest eller hørt at orgasmer er negativt for kroppen. Det er altså ikke casen her at TS blir smertelindret. Hun FÅR smerter. Jeg får det samme iblant. Veldig irriterende. 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai Macro skrev (18 minutter siden): Det er altså ikke casen her at TS blir smertelindret. Hun FÅR smerter. Jeg får det samme iblant. Veldig irriterende. Ja, det er som fyllesyke, migrene, det er utvidelse av blodkarene i hodet. Anonymkode: 68fdf...3f6 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #13 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Prøv å ta litt pause fra orgasmene, mulig du anspenner en muskel i nakke som gjør at hodepinen kommer. Anonymkode: a88ab...a78 Det er vel det hun forsøker å si at hun må? Anonymkode: 68fdf...3f6
AnonymBruker Skrevet 24. mai #14 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hilsen Torvald på 56 år Anonymkode: 5328d...9ee Det er vel helst oss damer som får mange orgasmer på rad? Anonymkode: 68fdf...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #15 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Typisk symptom på hjernesvulst. Oppsøk lege Anonymkode: a4566...2c0 Hehe, den køen ville blitt lang! Er heldigvis ikke hjernesvulst hver gang noen har vondt i hodet. Dersom du ser dobbelt, derimot, så bør du nok vurdere det… Anonymkode: 68fdf...3f6 1
Bamseklemmer Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai Macro skrev (1 time siden): Det er altså ikke casen her at TS blir smertelindret. Hun FÅR smerter. Jeg får det samme iblant. Veldig irriterende. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er som fyllesyke, migrene, det er utvidelse av blodkarene i hodet. Anonymkode: 68fdf...3f6 Ok.. Jeg fant mye om dette på KI (kunstig intelligens), men jeg har ikke lov til å lime det inn her.. Så søk på "Hodepine etter orgasme" 👍
AnonymBruker Skrevet 24. mai #17 Skrevet 24. mai Jeg får selv hodepine etter spesielt harde orgasmer, spesielt serieorgasmer. Spurt legen og legen mener det er et forhøyet blodtrykk etter orgasmen som er årsaken til hodepinen min. Det går over etter en times tid. Ofrer ikke sex og orgasmer pga hodepinen. Skjer bare ved spesielt sterke orgasmer. Anonymkode: a8156...f80 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #18 Skrevet 24. mai Mann tidlig i femtiårene. Fikk splintrende hodepine i et minutt eller to etter orgasme. Hadde akkurat møtt min kjære på den tiden så det gikk I ett når vi var sammen. Så fikk jeg slag, det var et forvarsel viste det seg. Ble reddet og kom fra det uten varig skade heldigvis. Anonymkode: b9bbd...c5d
AnonymBruker Skrevet 24. mai #19 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får selv hodepine etter spesielt harde orgasmer, spesielt serieorgasmer. Spurt legen og legen mener det er et forhøyet blodtrykk etter orgasmen som er årsaken til hodepinen min. Det går over etter en times tid. Ofrer ikke sex og orgasmer pga hodepinen. Skjer bare ved spesielt sterke orgasmer. Anonymkode: a8156...f80 Det er nok dette for meg, eller at jeg anspenner nakke muskulatur. Uansett kjipt, jeg liker jo sex, men kjedelig å få hodepine. Føler jeg trenger massasje etter liksom. Anonymkode: 215de...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #20 Skrevet 24. mai Jeg har en vestibulær sykdom og blir veldig svimmel, kvalm og uvel etter orgasme. Så det prøver jeg å unngå for enhver pris Anonymkode: d48ad...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå