AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Jeg er en mann på 42, og har i snart 15 år opplevd at jeg i over halvparten av samleiene (2-3 ganger i uka) har blitt mindre erigert, blitt slapp eller slitt med å få penisen ordentlig stiv. I og med at jeg har hatt denne utfordringen siden jeg var ung, tviler jeg sterkt på at alderen er årsaken. Men alderen hjelper jo ikke akkurat. Da dette startet, hadde jeg nerver/blodårer i klem i på en sykkeltur. Penisen sovnet rett og slett. I et par uker etter dette hadde jeg ikke erigert penis. Jeg gikk til legen, og omtrent det første han spurte om var om jeg hadde opplevd morrabrød etter dette. Svaret på det var ja. Da skulle jeg ikke bekymre meg. Testosteron-nivåer og andre relevante analyser var helt fine. Det samme er de i dag. Jeg røyker ikke. Jeg drikker ikke. Jeg trener 8-10 timer i uka, noen ganger mer. Er godt over gjennomsnittet trent. Finnes ikke verken overvektig eller undervektig. Spiser sunt og variert, sover godt, og har det generelt veldig bra. Jeg stresser kanskje mer enn gjennomsnittet. Stille høye krav til meg selv. Blir stresset over og sliten over å være pappa til to små barn. Har en fantastisk kone, så sliter vel ikke der. Derfor tenker jeg at dette er noe mentalt som har satt skikkelig rot. Jeg har en penisring med meg hele tiden, og den er gull verdt. Uten den ville nok en del samleier ikke fungert helt. Jeg gjør også knipeøvelser jevnlig. Generelt har jeg svært god mental helse, men dette sliter jeg med. Er det mentalt eller er det noe annet? Jeg tror jeg sliter med å forstå hva det er. Så, hvem kan hjelpe meg? Psykolog? Sexolog? Lege...? Anonymkode: 9bbab...4af
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Kan ikke hjelpe, men synd at ikke noen andre her inne har råd? Hørtes veldig psykisk utmattende ut å ha et sånnt problem . Håper det ordner seg ❤️ Anonymkode: 0c846...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå