Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i leie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Skal flytte til sommeren men er usikker på hvor mye jeg absolutt må belage meg på å betale. Har innsett at jeg ikke kommer under 10,000kr, men syntes at 15,000kr er litt i det høyeste laget. Jeg vet ca hvor mye jeg kommer til å tjene i året før skatt og før tillegg, men begynner i første fulltidsjobb så har ikke så mye kunnskap om lønn å lene meg på.

Hvor mye (eller ca hvor stor prosent av lønna) betaler dere i leie? Og hva er det inkludert av internett, kommunale avgifter osv?

Anonymkode: bd42b...65b

Du må jo si HVOR du tenker å leie. Leiemarkedet er helt annerledes i Oslo vs Grimstad. 15 000 i Oslo må man vel som et minimum regne med. 

Anonymkode: a46a6...857

• Liker 2
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du må jo si HVOR du tenker å leie. Leiemarkedet er helt annerledes i Oslo vs Grimstad. 15 000 i Oslo må man vel som et minimum regne med. 

Liten digresjon - Skal sies at Grimstad begynner å bli ganske dyrt nå :D 

Anonymkode: f3ec6...c22

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Liten digresjon - Skal sies at Grimstad begynner å bli ganske dyrt nå :D 

Anonymkode: f3ec6...c22

Kan likevel ikke sammenlignes med Oslo. 

• Liker 2

Da jeg skulle leie, annonserte jeg og informerte alder og yrke, og fikk så mange tilbud at jeg kunne vasse i dem.

Jeg valgte en 90 m2 kjellerleilighet rett ved sjøen og fantastisk utsikt, stor terrasse, møbler inkludert, i en av de store byene, og for det betaler jeg 13 000 inkludert strøm og internett (og alt annet). Huseier er også sånn at hvis jeg trenger noe er det bare å spørre om hjelp. Jeg har vært ekstremt heldig, men jeg tror det at jeg la ut egen annonse er svaret.

Det er ca. 30 % av utbetalt lønn. 

Anonymkode: 4fe5e...126

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Da jeg skulle leie, annonserte jeg og informerte alder og yrke, og fikk så mange tilbud at jeg kunne vasse i dem.

Jeg valgte en 90 m2 kjellerleilighet rett ved sjøen og fantastisk utsikt, stor terrasse, møbler inkludert, i en av de store byene, og for det betaler jeg 13 000 inkludert strøm og internett (og alt annet). Huseier er også sånn at hvis jeg trenger noe er det bare å spørre om hjelp. Jeg har vært ekstremt heldig, men jeg tror det at jeg la ut egen annonse er svaret.

Det er ca. 30 % av utbetalt lønn. 

Anonymkode: 4fe5e...126

Jeg la også ut egen annonse. Gjort det ved flere anledninger og aldri vært problem å få et sted å leie rimelig og bra. Mange som leier ut legger ikke ut annonse selv, men følger nøye med på sånt. 

Anonymkode: 43c39...8df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...