AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Har en veninne som er gift med en som er jurist og jobber i staten som saksbehandler. Hun omtaler han som en som vet og kan alt, og kaller han både jurist og advokat, som ikke er det samme. Skjønner at hun er stolt av sin mann, men merkelig at hun roter slik med yrkestitler. Hvis jeg eller andre snakker om noe vi står fast med eller lurer på, så spretter hun opp og tilbyr at mannen kan hjelpe til med sin kunnskap. Jeg vet at en jurist ikke kan alt innen jus, og hvis vi avslår hjelpen, blir hun veldig fornærmet. Har jobbet i et yrke der vi har kontakt med jurister innimellom, så har litt peiling. Anonymkode: c9937...d93
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Javel. Hva lurer du på? Anonymkode: 49b6a...902 15 12
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Kanskje han har advokatbevilling, men jobber som jurist🙂 Anonymkode: 33ea3...b17 16 15
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje han har advokatbevilling, men jobber som jurist🙂 Anonymkode: 33ea3...b17 Nei han har ikke det. Har kjent han siden jeg var tjue år, så vet hvilken utdannelse han har tatt. Ts Anonymkode: c9937...d93 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Javel. Hva lurer du på? Anonymkode: 49b6a...902 Jeg lurer ikke på noe, men blir bare irritert over at hun kaller han advokat og tror han kan alt. Hun er veldig selvgod og opptatt av å fremsnakke seg selv og sine. Ts Anonymkode: c9937...d93 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lurer ikke på noe, men blir bare irritert over at hun kaller han advokat og tror han kan alt. Hun er veldig selvgod og opptatt av å fremsnakke seg selv og sine. Ts Anonymkode: c9937...d93 Høres ut som du er opptatt av å snakke med henne, og rart at du må gjøre det på et forum. Hva ønsker du egentlig råd om? Anonymkode: c7ea3...91e 23 17