Frida Frosk Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Nevn 10 artister/band du har på mp3spilleren din. Min ipod inneholder blant annet: *Anthrax *Cornelis Wreesvijk *Dolly Parton *Frank Zappa *Iron Maiden *Johnny Cash *Leonard Cohen *Manowar *Mods *Mozart Skulle tro jeg var schizofren. Men hiphop/rap, electronica og techno/trance er noe som aldri vil havne på min ipod.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Jeg har vel egentlig bestemt meg for å aldri gå til anskaffelse av en sånn spillerjeg da Skjønner ikke vitsen
Pimbila Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Har ikke brukt den siden i sommer, og har ikke lagt inn så mye på den. Har albumet til Rob Thomas og Brian McFadden. Skal snart begynne å jogge igjen og da skal jeg legge inn ny musikk.
Gjest 1111 Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Akkurat nå har jeg vel: *Placebo *Muse *Mew *Bloc party *AFI *Seigmen *Zeromancer
Frida Frosk Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2006 Jeg har vel egentlig bestemt meg for å aldri gå til anskaffelse av en sånn spillerjeg da Skjønner ikke vitsen ← Hvis du ikke er spesielt glad i musikk er det kanskje ingen vits, men for oss som er det, så er det utrolig deilig å ha musikk på øret når man er ute og går eller sitter på bussen feks. Dagen blir jo så mye bedre.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Hvis du ikke er spesielt glad i musikk er det kanskje ingen vits, men for oss som er det, så er det utrolig deilig å ha musikk på øret når man er ute og går eller sitter på bussen feks. Dagen blir jo så mye bedre. ← Veldig glad i musikk, men trenger ikke høre på det når jeg går Da hører jeg jo ikke hva som skjer rundt meg. Dessuten er jeg altfor lite teknisk, jeg skjønner ikke hvordan man får sanger inn/ut, også må det jo bli veldig mange sanger etterhvert? Må jo bli vanskelig å orientere seg tenker jeg
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Pussycat Dolls Rihanna Tone Damli Aaberge Beyonce Counting Crows The Killers Elvis Kraftwerk Oasis Melissa Etheridge
Frida Frosk Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2006 Veldig glad i musikk, men trenger ikke høre på det når jeg går Da hører jeg jo ikke hva som skjer rundt meg. Dessuten er jeg altfor lite teknisk, jeg skjønner ikke hvordan man får sanger inn/ut, også må det jo bli veldig mange sanger etterhvert? Må jo bli vanskelig å orientere seg tenker jeg ← Veldig enkelt å føre over sanger til en ipod hvertfall. Også er det display på den, og sangene legger seg i mapper akkurat som på pcen, så veldig enkelt å finne fram. Hehe, høresut som jeg jobber for Apple, men er bare glad i den lille musikkdingsen
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Min Creative Zen Sleek er det beste kjøpet jeg har gjort på årevis. Elsker den, og den brukes mye. Den inneholder bl.a.: Children Of Bodom Wasp Within Temptation Inkubus Sukkubus Type O Negative Theatre of Tragedy Darkthrone My Dying Bride Frank Zappa Rammstein
Polluela Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 Jeg elsker også min Creative Zen Sleek. Har masse forskjellig på den, bl.a Iggy Pop The Cure Bright Eyes Led Zeppelin Pixies Beatles Portishead Jokke Joy Division Muse
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #11 Skrevet 16. mars 2006 Akkurat nå: The mars volta Primus Faith no more Mr bungle weeee :D
Morea Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Masse på den, men blant annet - PJ Harvey - Turboneger - Black Sabbath - Røyksopp - Marc Lavoine - Indochine - The Pogues - Fiona Apple - Manolis Lidakis en salig blanding altså--
Polluela Skrevet 16. mars 2006 #13 Skrevet 16. mars 2006 Jeg elsker også min Creative Zen Sleek. ← Trekker dette tilbake!!! Den døde i dag.
Gjest Donna Skrevet 16. mars 2006 #14 Skrevet 16. mars 2006 Trekker dette tilbake!!! Den døde i dag. ← Det gjorde sønnen min sin også nylig - men han fikk ny i erstatning. Jeg for min del har en billig mp3-spiller som jeg skifter musikk på hele tiden. Bruker den flere ganger til dagen, bl.a. når jeg sykler til og fra jobben ... Siden jeg i hovedsak bruker den når jeg trimmer så må jeg har musikk med fengende rytme ... skikkelig dansemusikk finnes på min mp3-spiller
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #15 Skrevet 16. mars 2006 Det gjorde sønnen min sin også nylig - men han fikk ny i erstatning. Jeg for min del har en billig mp3-spiller som jeg skifter musikk på hele tiden. Bruker den flere ganger til dagen, bl.a. når jeg sykler til og fra jobben ... Siden jeg i hovedsak bruker den når jeg trimmer så må jeg har musikk med fengende rytme ... skikkelig dansemusikk finnes på min mp3-spiller ← jeg trodde du skrev din sønn døde, også fortsatte du bare å jatte videre om mp3spilleren din!
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #17 Skrevet 16. mars 2006 Variert musikk på min. Bl.a: *Antony And The Johnsons *Janes Addiction *Damien Rice *Radiohead *Basement Jaxx *Timbuktu *Nine Inch Nails *The White Stripes *Asiandubfoundation *Johnny Cash
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #18 Skrevet 16. mars 2006 Denne uka : Clogs Massive Attack Neko Case Slagsmålsklubben Stereolab The Flaming Lips The Infadels The Knife Tiga Beck
Gjest StoreSky Skrevet 16. mars 2006 #19 Skrevet 16. mars 2006 Rabauken Jeg har en ipod shuffle, billig og helt grei -viktig at den var liten! Discipline Blood for Blood Johnny Cash Social Distortion Troopers Angelic Upstarts Dropkick Murphys Rancid + mye mer av alt mulig rar punkrock
Gjest Markus i Oslo Skrevet 16. mars 2006 #20 Skrevet 16. mars 2006 Litt annen musikk enn den jeg spiller mest hjemme. Clash Stranglers Wilco Rainmakers Röyksopp Adjagas Pogues Jokke DumDum Raga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå