Gå til innhold

Cup i regnværet i morgen...men har ikke treningsbukse

Anbefalte innlegg

Hei 6 åringen skal på fotball cup i morgen tidlig og det er meldt regn og  8 grader som gjør at det ikke passer å ha på shorts. Og han  har heller ingen treningsbukse 😪

Hva skal jeg gjøre? Innafor å bruke vanlig HM bukse?

Anonymkode: 3e9ae...36d

Fortsetter under...

Annonse

smurfebuss skrev (11 timer siden):

Det viktigste er at han har leggskinn (som sitter) og spillertrøye. Hva 6-åringer ellers har på seg er ikke så nøye. Longs under shorts eller ei vanlig joggebukse holder i massevis.

Var det noe å si hvilken farge longs har?

Amy71 skrev (11 timer siden):

Iblant lurer jeg på om en del er kapabel til å være foreldre... Dette må være blant de dummeste spørsmålene jeg har sett.

Kjære deg ingen spm er dumme..Man lærer så lenge man lever 😃

• Nyttig 1
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Var det noe å si hvilken farge longs har?

I seniorfotball tror jeg stilongsen må være samme farge som shorts, men jeg kan aldri tenke meg at det samme gjelder i barnefotballen.

Men har ikke 6 åringen en eneste joggebukse?

Anonymkode: 5936b...296

• Liker 1

Annonse

Amy71 skrev (12 timer siden):

Iblant lurer jeg på om en del er kapabel til å være foreldre... Dette må være blant de dummeste spørsmålene jeg har sett.

Jeg lurer på akkurat det samme, dette er et helt naturlig spørmål for oss førstegangs fotballforeldre! 

Anonymkode: f9446...adb

Annonse

Bruk stillongs under. Husk uansett at han er aktiv under kamp. Ikke sikkert han blir kald. Ha med tørt og varmt tøy + regnklær til mellom kampene dersom det er flere kamper. Normalt sett spiller de vel maks 20min per kamp i den alderen. 

• Liker 1
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg lurer på akkurat det samme, dette er et helt naturlig spørmål for oss førstegangs fotballforeldre! 

Anonymkode: f9446...adb

Nei det er virkelig ikke normalt at barnet ikke har en eneste joggebukse eller treningsrunde dere kan ta på ham. 

Anonymkode: 27ae0...9c4

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...