AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:52 #1 Del Skrevet fredag kl 15:52 Heisann Eg har hatt eit år no der eg har slitt veldig psykisk, eg slit med negative tanker om meg selv. Eg overtrener da eg bruker dette som ein teknikk for psyken, men det er gått litt langt og er jo på grensen til undervektig , for slit litt med matlyst og mat og har spist veldig lite . Eg har no gått i EiT samarbeid med psykolog og ei fysioterapeut i kommunen, der psykologen skal ha følelser og dette , og fysioen trening og kosthold, var i samtale med fysioen i dag , og da blei snakk om eg hadde tenkt over at eg hadde ein form for spiseforstyrrelse, eg ser ikkje meg selv som tjukk helst for tynn, men eg bruke jo både trening og mat som ein kontroll følelse da livet ellers er tøft . Kjente eg kanskje fikk litt vond følelse at kanskje eg har nektet på det men at da kanskje e innenfor den kategorien, selv om eg som sakt ikkje slit med kalorier, følelsen av å vær tjukk o.s.v men at eg ikkje har tenkt over at dette kan vær under spiseforstyrrelse Anonymkode: 302fc...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:57 #2 Del Skrevet fredag kl 15:57 Dette er definitivt en spiseforstyrrelse. De kommer i mange former som ikke er ren anoreksi/bulimi Anonymkode: a7c50...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet i går, 10:22 #3 Del Skrevet i går, 10:22 Kjære trådstarter, Jeg har valgt å stenge tråden på bakgrunn av regelen om at Kvinneguiden ikke tillater tråder som omhandler tanker om spiseforstyrrelser. Selv om vi ikke kan være sikre på om du har faktiske utfordringer relatert til spising, stenges den for å verne om deg og andre som kan befinne seg i en sårbar situasjon. Avgjørelsen tar utgangspunkt i at vi ikke har mulighet til å passe på tråden for å fjerne potensielt skadelige svar, og en annen ting er at vi heller ikke sitter med den nødvendige faglige kunnskapen for å gjøre reelle vurderinger av innkommende tips og råd. Du oppfordres heller til å ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De har bred erfaring med spiserelaterte utfordringer, og kan kontaktes på chat, e-post eller telefon. Alternativt kan man også kontakte Mental Helse gjennom deres hjelpetelefon på tlf. 116 123, eller nettsiden deres sidetmedord.no. Tjenesten er anonym, kostnadsfri, tilgjengelig hele døgnet og deres medarbeidere har taushetsplikt. Snakk også gjerne med din fastlege for profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Med omtanke og hilsen, _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg