Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ikke så flink til å formulere meg så bær over med meg og håper noen kan hjelpe meg.

Snart får jeg besøk fra utlandet og jeg har lyst til å ta dem opp til flotte kongeutsikten i Hønefoss, for å se soloppgangen. Vet noen om vi ser soloppgangen, hvis vi ser ut mot små øyene, havet og den flotte utsikten? Eller dukker den opp bak oss, hvor vi ikke får sett noe som helst🙈

Skrevet
Bafrin skrev (3 minutter siden):

Hei.

Jeg er ikke så flink til å formulere meg så bær over med meg og håper noen kan hjelpe meg.

Snart får jeg besøk fra utlandet og jeg har lyst til å ta dem opp til flotte kongeutsikten i Hønefoss, for å se soloppgangen. Vet noen om vi ser soloppgangen, hvis vi ser ut mot små øyene, havet og den flotte utsikten? Eller dukker den opp bak oss, hvor vi ikke får sett noe som helst🙈

Kogens utsikt du tenker på, den ligger feil vei. Da utsikten er vestover, mens soloppgangen er i øst.

Skrevet

Ja, jeg tror det er det. Har selv vært der kun en gang for mange år siden. Så med andre ord vi får ikke sett noe soloppgang😔 Det var dumt.

Har du noen forslag? Vil så gjerne vise dem flotte Norge. Har kun par dager og det er stort sett meldt regn.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjempefin utsikt der uansett. Ser over Tyrifjorden og Ringerike. 
Man kjører opp fra Sundvollen for å komme dit. 

Anonymkode: 72aba...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...