Gå til innhold

Flere som mener det er tåpelig å ta betalt for voksene på lekeland ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er stor forskjell på det. På leos lekeland leker ikke foreldrene, men passer på. I mellomtiden betaler de gjerne for ting i kiosken.

På aktivitetene du sammenligner med deltar foreldrene like mye i opplevelsene som barna.

Anonymkode: dada7...61a

At du ikke er med barna dine på lekeland får du stå for selv. Jeg koser meg like mye oppi lekeapparatene som kidsa.

Ser heller ikke vitsen med å dra på lekeland om man bare skal sitte i en stol og se på. Da kan man heller finne på noe annet.

Fortsetter under...

Ja synes det er dumt, men forstår det også,  kunne inkludert en kopp kaffe/te  da . Men jeg er med å leker, selv om min er 9 nå . 

Anonymkode: 52aa8...ff3

Når vi er på Leos så er vi to voksne og to barn. Jeg tror mannen min og jeg sliter mer på apparatene når vi er der enn barna våre. Til sammen veie han og jeg ca 150 kg, barna våre veier ca 45 kg til sammen. Dessuten så benytter vi toalettene og er med på å øke behovet for vask (smuler, kaffesøl osv). Jeg tror det er mange som er der uten å legge igjen ei krone i kafeen.

Anonymkode: 5fa34...2bb

• Liker 3
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er stor forskjell på det. På leos lekeland leker ikke foreldrene, men passer på. I mellomtiden betaler de gjerne for ting i kiosken.

På aktivitetene du sammenligner med deltar foreldrene like mye i opplevelsene som barna.

Anonymkode: dada7...61a

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har klatret rundt i stillaset der eller hvor mange ganger jeg har tatt skliene, men det begynner å bli MANGE. Særlig tigersklien er morsom😃

Anonymkode: 5fa34...2bb

Annonse

Egentlig er det tåpelig. 

I praksis befolkes Leos lekeland i stor grad av minoritetsetniske familier som har en tendens til å ta med de fjorten nærmeste og grandtante Fatimas fetter hvis det er gratis. Billett for voksne roer ned det effektivt.

Anonymkode: 3645d...7be

Så rart. Vi var i bursdag på Leos nylig og da var det kanskje 10 voksne som fulgte barna i tillegg til familien til bursdagsbarnet og ingen betalte ekstra for inngang. 

Anonymkode: ff6fd...8a6

NakenPanda skrev (På 23.5.2025 den 17.44):

Prisen for voksne er jo symbolsk og er vel ment å holde hele slekta ute samtidig

De hadde jo tjent mye på om hele slekta kom og spiste…

Anonymkode: 22760...a7f

• Liker 1

Annonse

Hensatt skrev (På 23.5.2025 den 23.36):

At du ikke er med barna dine på lekeland får du stå for selv. Jeg koser meg like mye oppi lekeapparatene som kidsa.

Ser heller ikke vitsen med å dra på lekeland om man bare skal sitte i en stol og se på. Da kan man heller finne på noe annet.

Hæ? Lekeland er jo perfekt for å få jobbet en dag barna har planleggingsdag! Etter 4 år, nyyyter jeg å slippe å leke med barna på lekeland. Jeg gjør gjerne hyggelige aktiviteter med barna, men sklier orker jeg ikke. 

Anonymkode: 22760...a7f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...