Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Går til en tannlege jeg er veldig misfornøyd med. Det er lange ventetider for å få time, mye venting under behandlingen ved at tannlegen holder på med flere en en pasient om gangen osv. Har lyst til å bytte tannlege. Er det noen som vet om en evt. ny tannlege trenger journalen min fra denne tannlegen?
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Det vil den nye sikkert ha, men det kan du løse ved å finne en ny tannlege og så få denne eller sekretæren om å kontakte den gamle tannlegen og be om å få den tilsendt (En kopi altså, den gamle tannlegen må vel oppbevare den i ti år)
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Og det er ikke noe i veien med å bytte tannlege? Føler meg litt "slem", men jeg ønsker ikke å betale i dyre dommer for en tannlege jeg er sååå misfornøyd med..
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Og det er ikke noe i veien med å bytte tannlege? Føler meg litt "slem", men jeg ønsker ikke å betale i dyre dommer for en tannlege jeg er sååå misfornøyd med.. ← Neida, neida Folk bytter tannlege hele tiden. Ta det helt med ro
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 Går til en tannlege jeg er veldig misfornøyd med. Det er lange ventetider for å få time, mye venting under behandlingen ved at tannlegen holder på med flere en en pasient om gangen osv. Har lyst til å bytte tannlege. Er det noen som vet om en evt. ny tannlege trenger journalen min fra denne tannlegen? ← Det er ikke som å bytte lege. tannlege kan du bytte hver gang. jeg har byttet tannlege 5 ganger pga flytting. Aldri vert behov for journaler fra de gamle. Selvsagt blir det annerldes om du har sykdommer eller har spesielle plager som er gjort noe med. bestill time til en ny og spør han om han trenger journalen din
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 jeg har ingen fast tannlege jeg, hvem har journlen min?
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 jeg har ingen fast tannlege jeg, hvem har journlen min? ← alle de du har vært hos
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #8 Skrevet 16. mars 2006 som fjompe sier du kan bytte tannlege så mange ganger du vil. Den nye tannlegen trenger ikkejournalen, såfremt du ikke har noen sykdommer som må følges med. For vanlig sjekk og hull og sånt så ser h*n det h*n trenger ut fra bildene og den manuelle sjekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå