AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #21 Skrevet 23. mai 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg slutter aldri å forundres over hvor kjipe folk er her på KG. Makan til negativitet mot folk. Dere som skriver sånn har neimenn ikke opplevd mye eller gjort mye rart selv i livet, perfekte som dere er. Ts, det er kjipt - jeg skjønner deg. Skjønner og mekanismen bak at du snoka litt.. men, bare si til han at du vil ha tingene dine og avtal når du kan hente, og se om du kanskje får snakket litt da. Men ikke press han. Prøv så godt du kan å godta at det er slutt, selv om det er veldig vondt... Anonymkode: f1063...b25 Takk for fin tilbakemelding! Vet at jeg burde gjort ting andeledes. Er bare så utrolig lei meg da jeg backstabbet personen jeg bry meg mest om i hele verden og forstår han veldig godt ts Anonymkode: 67c79...6a6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2025 #22 Skrevet 24. mai 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vet og jeg skammer meg skikkelig. Vil bare vite hvordan man kommer seg over det og eventuelt hva man kan gjøre, eller si til han ts Anonymkode: 67c79...6a6 Du, han dumpa deg ikke fordi du snoka. Det er helt greit å snoke om du får en uggen følelse av at noe er galt ❤️. Disse som holder telefonen så hemmelig og privat har alltid noe å skjule. Anonymkode: 81a43...d28
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2025 #23 Skrevet 24. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du, han dumpa deg ikke fordi du snoka. Det er helt greit å snoke om du får en uggen følelse av at noe er galt ❤️. Disse som holder telefonen så hemmelig og privat har alltid noe å skjule. Anonymkode: 81a43...d28 Bullshit. Det handler om å verne andre. Mine meldinger er til meg og for mine øyne. Vedkommende som skriver til meg forventer at det som skrives er fortrolig. Både jeg og forloveden har fri tilgang til hverandres telefoner. Jeg har tilgang på mailen hans. Men tilgangen brukes kun til kart i bilen, musikk surfing etc eller om vi ber den andre ta telefonen eller lese meldinger mens den andre gjør noe/er opptatt med noe. Ikke én gang har vi lest hverandres meldinger uten at den andre vet om det. Vi har ingen hemmeligheter for hverandre. Anonymkode: f3244...5ac 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2025 #24 Skrevet 24. mai 2025 Hadde dama anklaget meg for å være utro muntlig, så er det slutt! Hadde hun snoka på mobilen min, så er det slutt! Om man ikke har tillit i et forhold, så er det null poeng å fortsette. Anonymkode: dcbb5...340 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2025 #25 Skrevet 24. mai 2025 Mistanken din før du snoket hadde nok litt rett i seg. Ikke at han nødvendigvis var utro, men at han ville ut av forholdet. At du sneik på mobilen (joda, det er dumt) ga han en unnskyldning til å gi deg skylden. Han straffer deg også ytterlige ved å si at han elsker deg fortsatt. Dette gir han et stort overtak, og han kan nå leve som singel, og komme tilbake til deg når han ikke får seg noe på byn lenger. Hvis du da er usikker på om du vil ha han tilbake, så kommer han til å minne deg på hvem som er "udyret" her, og at du skal være glad for at noen vil ha deg overhodet. Hvis du tar han tilbake, så vil han bruke snikingen i mot deg i enhver anledning hvor du påpeker at hans oppførsel ikke er grei. Jeg tenker at du skal være glad for at du er kvitt han. Og så kanskje du kan få noe hjelp til å jobbe med sjalusien og mistenksomheten din. Men det kan godt hende at du i dine forhold har hatt grunn til å være mistenksom. I såfall trenger du kanskje hjelp til å bryte mønsteret hvor du velger feil type menn. Kontakt han for å avtale når du og en venn/venninne kan komme og hente tingene dine. Ikke si noe om at du ønsker å prate ut. Han var ferdig i forholdet. Det var ikke din feil. Du fortjener bedre. Vær glad for at du er kvitt han. Ikke rot deg inn i det surreskapet igjen. Lær av denne feilen, og finn deg en normal fyr. Anonymkode: 2997d...b3a 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2025 #26 Skrevet 24. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mistanken din før du snoket hadde nok litt rett i seg. Ikke at han nødvendigvis var utro, men at han ville ut av forholdet. At du sneik på mobilen (joda, det er dumt) ga han en unnskyldning til å gi deg skylden. Han straffer deg også ytterlige ved å si at han elsker deg fortsatt. Dette gir han et stort overtak, og han kan nå leve som singel, og komme tilbake til deg når han ikke får seg noe på byn lenger. Hvis du da er usikker på om du vil ha han tilbake, så kommer han til å minne deg på hvem som er "udyret" her, og at du skal være glad for at noen vil ha deg overhodet. Hvis du tar han tilbake, så vil han bruke snikingen i mot deg i enhver anledning hvor du påpeker at hans oppførsel ikke er grei. Jeg tenker at du skal være glad for at du er kvitt han. Og så kanskje du kan få noe hjelp til å jobbe med sjalusien og mistenksomheten din. Men det kan godt hende at du i dine forhold har hatt grunn til å være mistenksom. I såfall trenger du kanskje hjelp til å bryte mønsteret hvor du velger feil type menn. Kontakt han for å avtale når du og en venn/venninne kan komme og hente tingene dine. Ikke si noe om at du ønsker å prate ut. Han var ferdig i forholdet. Det var ikke din feil. Du fortjener bedre. Vær glad for at du er kvitt han. Ikke rot deg inn i det surreskapet igjen. Lær av denne feilen, og finn deg en normal fyr. Anonymkode: 2997d...b3a Takk for fyldig forklaring. Mulig du er inne på noe ts Anonymkode: 67c79...6a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå