AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Jeg har vært forelsket i noen, som har misbrukt min økonomi, fordi jeg var forelsket i vedkommende. Sitter igjen alene og en økonomi jeg må skrape sammen. Det er veldig knusende. Å forstå endelig at de ting han sa var løgn etter løgn og at han bare brukte min godtroende personlighet. Har noen andre opplevd at den andre krever mye og mer økonomisk av en og har lyvet om alt? Når sa dere nå er det stopp- dette er svindel? Når forsto dere det? Anonymkode: 2b0de...023 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Det var jo ei her inne som kjørte fra Sunnmøre til Gardermoen for å møte sin utkårede amerikaner. Veldig mange her inne prøvde å få henne til å innse at det var svindel, men nei da, hun dro avgårde og ventet i timevis, stakkar. Anonymkode: 5ddcc...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var jo ei her inne som kjørte fra Sunnmøre til Gardermoen for å møte sin utkårede amerikaner. Veldig mange her inne prøvde å få henne til å innse at det var svindel, men nei da, hun dro avgårde og ventet i timevis, stakkar. Anonymkode: 5ddcc...2d1 Uff da, nå mener jeg folk i Norge, som svindler, som bruker deg økonomisk, mens de later som de liker deg. Anonymkode: 2b0de...023
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har vært forelsket i noen, som har misbrukt min økonomi, fordi jeg var forelsket i vedkommende. Sitter igjen alene og en økonomi jeg må skrape sammen. Det er veldig knusende. Å forstå endelig at de ting han sa var løgn etter løgn og at han bare brukte min godtroende personlighet. Har noen andre opplevd at den andre krever mye og mer økonomisk av en og har lyvet om alt? Når sa dere nå er det stopp- dette er svindel? Når forsto dere det? Anonymkode: 2b0de...023 Eksen min svindlet meg for penger og satte meg i gjeld, ca 350.000. Men det var ingenting i forhold til det jeg fant ut han skyldte eksen sin. 1,4 mill... og han trenger ikke å betale noe av dette, for lånene og gjelden var i våres navn. Svin. Anonymkode: a7cfb...90f 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eksen min svindlet meg for penger og satte meg i gjeld, ca 350.000. Men det var ingenting i forhold til det jeg fant ut han skyldte eksen sin. 1,4 mill... og han trenger ikke å betale noe av dette, for lånene og gjelden var i våres navn. Svin. Anonymkode: a7cfb...90f Fyttirakkern!!!! 😱😱😱 Får håpe karma tar han siden politiet ikke gjør. Anonymkode: 01256...470
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Jeg var 24 og han 33. Ble svindlet for godt over 1mill, men fikk han dømt for en halv mill. Vanskelig å bevise at han krasjet bilen min med vilje, at han gjemte unna regninger for feks strøm og jeg måtte betale da de kom for å stenge strømmen osv. Han svindlet også sine besteforeldre for nærmere 400000. Hvor mye han svindlet eksen sin for vet jeg ikke. Øvrig familie hadde han stjålet kortinformasjon fra og brukt på flybilletter og annet. Pengene vil ingen av oss se noe til, for det er så mange andre som står i kø, og han sørger for å jobbe lite/late som om han har PTSD. Han fikk fotlenkesoning i et halvår. Ble ufør (fysiske slitasjeskader) i etterkant fordi jeg jobba meg ihjel for å ta igjen det økonomiske med 2 jobber.. De 8mnd NAV brukte på saksbehandling av sykmeldingspenger hjalp vel heller ikke på. Så da jeg dristet meg ut på datingmarkedet igjen etter et tiår med å bygge meg selv opp, så klarte jeg møte en fyr som visstnok var ok med at jeg var ufør. Han kalte meg kjæresten sin, jeg møtte familie og barn. Han begynt med ekstrem psykisk vold etterhvert, så jeg skjønte at han hadde funnet ei ny og ville bli kvitt meg, men før han gjorde det så ble han plutselig blakk 5 dager etter lønning. Lekt storkar ovenfor den nye mye yngre dama, så da spurte han meg om å låne et tosifret beløp "fordi han er blakk og har ikke råd til barnas bursdag og må betale baksmell samtidig". Da skjønte jeg at ryktene om at han lever et dobbeltliv hvor den ene dama overøses med gaver og godhet, og de andre manipulerer han penger ut av, stemte. Han fikk aldri noen penger av meg, men han lurer nok penger ut av andre fremdeles. Det er historien om mine to første kjærester. Anonymkode: 1e403...add 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Tindersvindler? Hvordan går det med han nå? Er jo krig i Israel. Anonymkode: 87794...925
AnonymBruker Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai Eksen min utnyttet meg grovt økonomisk. Han lot som han sparte for oss, men det gjorde han jo ikke...han sparte for seg. Han var utro, jeg advarte den nye dama. Hun trodde ikke på meg. Men etterhvert, så gjenkjente hun jo at hun ble utsatt for akkurat det jeg hadde sagt hun ville bli utsatt for. Det var et sjakktrekk å advare henne, for hver gang han gjorde eller sa de tingene jeg hadde sagt han kom til å gjøre, så tok hun det opp i kranglene. Hun sa "eksen din sa at du kom til å gjøre dette." Dette ble han intenst rasende over. 😂 Hun gikk fra ham, vi snakker ofte sammen om hva vi har vært gjennom. Nå er han sammen med en ny dame som han mest sannsynlig utnytter på samme vis, men hun kjenner vi ikke. Vi blir ikke overrasket hvis hun kontakter oss en dag... Eksen vår er veldig karismatisk, han samler ofte inn penger til veldedige formål. Vi er ganske sikre på at han stjeler en del av disse pengene. Vi bare venter på at han blir tatt for dette en dag. Da skal vi feire. Vi feirer nå også, at vi kom oss bort fra han og lever veldig givende liv, mens han er en sur, sjalu, miserabel drittsekk som aldri setter pris på det han har. Anonymkode: d9803...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå