Proaktiv Skrevet fredag kl 14:30 #1 Del Skrevet fredag kl 14:30 Jeg viste faktisk ikke at han var tilhenger av Putin. Men det er han altså ettersom han ønsker å hindre Ukraina i å forsvare seg og isteden skal de overgi seg til Russland. Nå skal han stille til Stortingsvalget for partiet som støtter Russland krig. https://www.seher.no/kjendis/jeg-har-blitt-oppringt-og-skjelt-ut/83124273 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet fredag kl 14:37 #2 Del Skrevet fredag kl 14:37 Du har ikke lest artikkelen eller? 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet fredag kl 14:39 #3 Del Skrevet fredag kl 14:39 Nils Ove er sjelden å se. Nils Ole, derimot ... 🤭 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet fredag kl 14:47 #4 Del Skrevet fredag kl 14:47 Da blir han nok lei seg 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibelator Skrevet fredag kl 14:49 #5 Del Skrevet fredag kl 14:49 Proaktiv skrev (16 minutter siden): Jeg viste faktisk ikke at han var tilhenger av Putin. Men det er han altså ettersom han ønsker å hindre Ukraina i å forsvare seg og isteden skal de overgi seg til Russland. Nå skal han stille til Stortingsvalget for partiet som støtter Russland krig. https://www.seher.no/kjendis/jeg-har-blitt-oppringt-og-skjelt-ut/83124273 Mer penger til våpen gir penger i kassen til aksje eierne og mye mer antall drepte. Ukraina kan aldri vinne over verdens største land så nok er nok før vi havner i 3.verdenskrig slik galningene på venstresiden håper 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet fredag kl 15:17 #6 Del Skrevet fredag kl 15:17 Må vi slutte med denne kanselleringen. Må nå da gå an å ha forskjellige politiske meninger uten å legge folk for hat? Av åpenbare grunner har jeg ingen sans for partiet FOR, men dette blir bare umodent. 15 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet fredag kl 16:20 #7 Del Skrevet fredag kl 16:20 Proaktiv's tråder leverer hver gang. 😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet fredag kl 16:49 #8 Del Skrevet fredag kl 16:49 Good for him. Ikke alle som er sauer vettu😉 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet fredag kl 16:52 #9 Del Skrevet fredag kl 16:52 Vibelator skrev (2 timer siden): Mer penger til våpen gir penger i kassen til aksje eierne og mye mer antall drepte. Ukraina kan aldri vinne over verdens største land så nok er nok før vi havner i 3.verdenskrig slik galningene på venstresiden håper Å lære maktsyke riker at det lønner seg å gå i krig og at man gir seg lett er en raskere vei for at vi blir neste. Unner heller ikke Ukraina og være fanget under Russlands styre. Du heier på Putin og kaller oss gal. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bindyen Skrevet fredag kl 16:56 #10 Del Skrevet fredag kl 16:56 Bacteria skrev (1 time siden): Må vi slutte med denne kanselleringen. Må nå da gå an å ha forskjellige politiske meninger uten å legge folk for hat? Av åpenbare grunner har jeg ingen sans for partiet FOR, men dette blir bare umodent. Det er ikke umodent. Jeg er helt enig med ts. Kunst er en opplevelse, og fremført av en person som gir dårlige assosiasjoner og følelser kansellerer seg selv. Om du fortsatt kan sette pris på et program, se ett skuespill eller høre en bok med han må du gjerne gjøre det, men en kansellerer ikke for å straffe, men fordi alt han tar i vil ikke lengre være noe å sette pris på. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet fredag kl 16:57 #11 Del Skrevet fredag kl 16:57 (endret) Lenge leve konformitetstankegangen, normative svar og kanselleringskulturen som har lagt et blytungt lokk over landet 😠 At en gammel mann lider tungt emosjonelt for at et sted mellom en og halvannen million menn er drept i den styggeste krigen kontinentet har vært vitne til siden første verdenskrig, samtidig som norske politikere bedriver overbudsrunder for hvor mange milliarder som skal pøses inn i Ukraina, og dermed (direkte og indirekte) bidrar til ytterligere slakting av hundrevis av menn, hver eneste dag, det må vi faktisk både tåle og anerkjenne. Uansett hva man synes om "partiet" FOR. Lenge leve ytringsfriheten og husk; skill mellom meninger og fakta. Endret fredag kl 16:58 av Gorgonzola 7 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet fredag kl 17:05 #12 Del Skrevet fredag kl 17:05 En mann ved navn Ove🙃 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet fredag kl 17:11 #13 Del Skrevet fredag kl 17:11 Bindyen skrev (9 minutter siden): Det er ikke umodent. Jeg er helt enig med ts. Kunst er en opplevelse, og fremført av en person som gir dårlige assosiasjoner og følelser kansellerer seg selv. Om du fortsatt kan sette pris på et program, se ett skuespill eller høre en bok med han må du gjerne gjøre det, men en kansellerer ikke for å straffe, men fordi alt han tar i vil ikke lengre være noe å sette pris på. Ja. Hører for eksempel ikke på Michael Jackson etter de anklagene om barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrunost Skrevet fredag kl 17:13 #14 Del Skrevet fredag kl 17:13 Bort med denne kanselleringen, det er så barnslig! I Norge har vi ytringsfrihet, og jeg synes det var en uting å rive ned plakatene for partiet også. Hvor trygge er vi på det vi står for om vi ikke tåler at andre mener noe annet? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet fredag kl 17:43 #15 Del Skrevet fredag kl 17:43 Julebrunost skrev (28 minutter siden): Bort med denne kanselleringen, det er så barnslig! I Norge har vi ytringsfrihet, og jeg synes det var en uting å rive ned plakatene for partiet også. Hvor trygge er vi på det vi står for om vi ikke tåler at andre mener noe annet? Boikott er ytringsfrihet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrunost Skrevet fredag kl 18:06 #16 Del Skrevet fredag kl 18:06 yamask skrev (22 minutter siden): Boikott er ytringsfrihet. Tja. Du må gjerne boikotte, men skal man holde på slik vil jo ens meninger kunne frata både mulighet til inntekt og annet, og da er det ikke ytringsfrihet i praksis. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet fredag kl 18:57 #17 Del Skrevet fredag kl 18:57 (endret) Julebrunost skrev (1 time siden): Bort med denne kanselleringen, det er så barnslig! I Norge har vi ytringsfrihet, og jeg synes det var en uting å rive ned plakatene for partiet også. Hvor trygge er vi på det vi står for om vi ikke tåler at andre mener noe annet? Tenker du ikke at meninger kan ha konsekvenser når det vokser? Det er før 2 verdenskrig og meningen om at jødene er mindre verdt får stå. Hva var konsekvensen? Aner du hvor mye vi har her i verden som burde stanses? Det får leve fordi vi ikke sier nei hardt nok. Å grunnen til at vi har yttringsfrihet er ikke på grunn av oss som sier nei til Russland med folk som dere, som fratar offret støtten hver bidige gang og ikke er realistiske eller har grunnleggende respekt for liv. Når noens liv er i fare på ekte, å jeg vet Ukraina må fortsette å kjempe om vi ikke støtter at Russland skal få gjøre hva enn de sutrer seg til. Å det koster liv som aldri burde blitt tatt. Men hva med å begynne å bruke de samme kreftene dere bruker på å bøye dere for Putin på å si til Russland at de har det jo fint som det er, de trenger ikke mer de 🤷♀️ Bruk vrifille taktikkene deres og manipuler dem til ut av deres eget verdensbilde. Det er dere gode på, så sett igang. Jo mer dere gjenntar de samme tingene jo sterkere blir dere. Heng opp noen plakater kan dere å. Endret fredag kl 18:58 av Rosakatt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet fredag kl 18:58 #18 Del Skrevet fredag kl 18:58 Jadasikkert29 skrev (4 timer siden): Du har ikke lest artikkelen eller? 😂 Artikkelen bekrefter at han er en dritt som mener ukrainere bør overgi seg til det brutale nazidiktaturet Russland. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet fredag kl 19:01 #19 Del Skrevet fredag kl 19:01 (endret) Vibelator skrev (4 timer siden): Mer penger til våpen gir penger i kassen til aksje eierne og mye mer antall drepte. Du mener altså selvforsvar er galt? At hvis noen angriper deg med kniv så må du bare la deg knivstikke? Sitat Ukraina kan aldri vinne over verdens største land så nok er nok før vi havner i 3.verdenskrig slik galningene på venstresiden håper Tuller du? FOR er på venstresiden. Det er tradisjonelt høyresiden som har vært fiendtlig innstilt til Russland. Og det viste seg dessverre at de hadde rett. Og om Ukraina kan vinne eller ikke er et definisjonsspørsmål. Russland kan heller ikke vinne, fordi Ukrainerne uansett vil fortsette motstandskampen. Uten støtte vil Russland enklere kunne drepe enda flere ukrainere. Ukraina har "vunnet" i den forstand at de har klart å forsvare seg mot Russland. Kyiv falt ikke. Ukraina eksisterer fortsatt. Motstandskampen fortsetter. 3. verdenskrig? Hva er det du snakker om? Faktisk er det slik at det at Ukraina ikke har fått nok hjelp har beveget oss nærmere en ny verdenskrig. Nå er nemlig Iran og Nord-Korea med på Russlands side. Endret fredag kl 19:03 av jabx 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet fredag kl 19:02 #20 Del Skrevet fredag kl 19:02 Bacteria skrev (3 timer siden): Må vi slutte med denne kanselleringen. Må nå da gå an å ha forskjellige politiske meninger uten å legge folk for hat? Av åpenbare grunner har jeg ingen sans for partiet FOR, men dette blir bare umodent. Hvorfor kansellerer du de som kansellerer de som støtter nazisme og imperialisme? Dobbeltmoral kaller vi det. For du mener at de som kansellerer de som støtter nazisme og imperialisme ikke skal få si meningene sine. Og dette handler faktisk ikke bare om "politiske meninger", men om hele verdens sikkerhet. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå