Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja , hun sa eksen påstod hun var voldig mot han selv om han var høy og stor. Og at det var umulig hun kunne finne på noe sånnt, hun sier han var voldig mot hun.  Jeg vet ikke hva jeg skal si / gjøre. 

Anonymkode: 9652e...f1c

Menn kan, og blir, utsatt for fysisk vold fra langt mindre kvinnelig partner (og har tilleggsdimensjonen med skammen av å bli banka opp av noen mindre og svakere enn dem, og frykten av å ikke bli trodd ettersom de fysisk er sterkere). Den fysiske volden har sammenheng med den psykiske volden, som mange opplever som mer traumatiserende enn den fysiske.

Din venninne har utsatt deg for vold og trusler, så du vet hun er i stand til det.

• Liker 3

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mulig det var en god grunn til omsorgsovertakelsen da.

Anonymkode: 4bccf...07a

Likevel er hun helt sikkert i sosiale medier og klager over barnevernet 😂

Anonymkode: e7a6b...c21

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg og en vennine som er på besøk hos meg noen dager fra utenbys, var på byen igår. Hun ble veldig beruset og mistet litt kontrollen. Prøvde ta hun med på bussen hjem men da klikket hun helt totalt og tok kvelertak på meg og sa ingen bestemmer over henne. Hun har nylig gått gjennom en tøff prosessen med omsorgsovertakelse av barnet sitt og jeg har støttet hun hele veien.

Planen var bare spise middag ute igår. Ble til at vi gikk til en pub men hun tok helt av..

Itillegg kom hun i kontakt med en mann fra Romania, uteliggere og insisterte på ta han med hjem. Hun nektet å dra hjem uten han. Jeg ville ikke la hun være alene beruset i byen og risikere å bli voldtatt...måtte ta taxi og betale mye penger.

Ikke nok med det, våknet i morges til at dusjen stått på hele natten og vannlekkasje ut gangen, og har fjernet alt men gulvet har tydelig vannskader, prøvd å vekke hun mange ganger men hun og han sto endelig opp nå og fikk han ut av huset og hun dro for kjøpe seg røyk..

Sitter her og føler meg jævlig trist og kvalm. Aldri opplevd bli tatt med kvelertak og det gjorde meg veldig redd, i tilegg sitter jeg med vannskader på gulvet og vet ikke hva jeg skal gjøre videre nå.

Hva hadde du gjort?

Helt sjokkert altså. Tenkte hun var en god venninne 

Det er vel en grunn til at hun ikke får ha omsorgen for barnet sitt. Dette er ikke reaksjon på det, dette er årsaken.

Anonymkode: 452a4...23e

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Likevel er hun helt sikkert i sosiale medier og klager over barnevernet 😂

Anonymkode: e7a6b...c21

Slutt å håne folk som urettnessig har blitt fratatt barn som har det bra hos sine foreldre for det skjer oftere enn du aner. I dette tilfelle så er det jo bra at barnevern er involvert når mor ruser seg har personlighets forstyrrelse og er voldelig. For det hender desv at barnevernet overser dysfunksjonelle mødre som har traumatiserte barn som er vanskelig å plassere

Anonymkode: a8c62...fb6

AnonymBruker

Hun kan ikke regnes som en venninne da hun gjør noe sånt da. Jeg ville anmeldt henne for å ha tatt kvelertak og vært voldelig og truende. Hun der trenger jo å bures inne, og få hjelp. Dra hjem til noen i familien din eller noen andre du kan stole på, noen ordentlige og snille venner. Hun der er jo bare gal.

Anonymkode: 2c608...d86

• Nyttig 1
AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 16.17):

Jeg og en vennine som er på besøk hos meg noen dager fra utenbys, var på byen igår. Hun ble veldig beruset og mistet litt kontrollen. Prøvde ta hun med på bussen hjem men da klikket hun helt totalt og tok kvelertak på meg og sa ingen bestemmer over henne. Hun har nylig gått gjennom en tøff prosessen med omsorgsovertakelse av barnet sitt og jeg har støttet hun hele veien.

Da skjønner du kanskje hvorfor hun mistet omsorgen for barnet sitt?

• Liker 1
  • Nyttig 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 16.35):

Hun nevnte igår i "fylla" at hun hadde prøvd sende torpedoer på eksen. Vil ikke oppleve det samme 😭

Du kan ikke la være å anmelde fordi du er redd for at hun skal gjøre enda mer kriminelt mot deg. Kan folk bare komme unna med hva som helst ovenfor deg da, så lenge de bare avslutter med en trussel?

Anonymkode: 04957...5c3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...