AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:17 #1 Del Skrevet fredag kl 14:17 Jeg og en vennine som er på besøk hos meg noen dager fra utenbys, var på byen igår. Hun ble veldig beruset og mistet litt kontrollen. Prøvde ta hun med på bussen hjem men da klikket hun helt totalt og tok kvelertak på meg og sa ingen bestemmer over henne. Hun har nylig gått gjennom en tøff prosessen med omsorgsovertakelse av barnet sitt og jeg har støttet hun hele veien. Planen var bare spise middag ute igår. Ble til at vi gikk til en pub men hun tok helt av.. Itillegg kom hun i kontakt med en mann fra Romania, uteliggere og insisterte på ta han med hjem. Hun nektet å dra hjem uten han. Jeg ville ikke la hun være alene beruset i byen og risikere å bli voldtatt...måtte ta taxi og betale mye penger. Ikke nok med det, våknet i morges til at dusjen stått på hele natten og vannlekkasje ut gangen, og har fjernet alt men gulvet har tydelig vannskader, prøvd å vekke hun mange ganger men hun og han sto endelig opp nå og fikk han ut av huset og hun dro for kjøpe seg røyk.. Sitter her og føler meg jævlig trist og kvalm. Aldri opplevd bli tatt med kvelertak og det gjorde meg veldig redd, i tilegg sitter jeg med vannskader på gulvet og vet ikke hva jeg skal gjøre videre nå. Hva hadde du gjort? Helt sjokkert altså. Tenkte hun var en god venninne Anonymkode: 9652e...f1c 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet fredag kl 14:19 #2 Del Skrevet fredag kl 14:19 (endret) Dropp denne venninnen. Hun forsøkte å drepe deg og slike folk skal en fjerne seg fra. Hun eier jo ikke respekt for deg. Endret fredag kl 14:20 av Honey Dew 17 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:19 #3 Del Skrevet fredag kl 14:19 Mulig det var en god grunn til omsorgsovertakelsen da. Anonymkode: 4bccf...07a 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:22 #4 Del Skrevet fredag kl 14:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig det var en god grunn til omsorgsovertakelsen da. Anonymkode: 4bccf...07a Ja hatt mine mistanker men støttet hun hele veien . Dette var jo siste dråpen Anonymkode: 9652e...f1c 1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet fredag kl 14:23 #5 Del Skrevet fredag kl 14:23 Tenker at du tar deg en alvorsprat med henne, og forteller henne hvorfor du må ta avstand. Hun har det jo tydeligvis ikke bra om dagen, og hun utagerer og det har dessverre gått utover deg. Ta avstand for din egen del, men fortell henne hvorfor, det synes jeg ihvertfall man skylder det du anså som en "god venninne" 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:23 #6 Del Skrevet fredag kl 14:23 Honey Dew skrev (3 minutter siden): Dropp denne venninnen. Hun forsøkte å drepe deg og slike folk skal en fjerne seg fra. Hun eier jo ikke respekt for deg. Ja , hun sa eksen påstod hun var voldig mot han selv om han var høy og stor. Og at det var umulig hun kunne finne på noe sånnt, hun sier han var voldig mot hun. Jeg vet ikke hva jeg skal si / gjøre. Anonymkode: 9652e...f1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:23 #7 Del Skrevet fredag kl 14:23 Denne venninna er ustabil og det er ikke ditt ansvar å ta vare på henne. Kutt henne ut sier jeg, det blir en massiv byrde å være der for henne mer. Anonymkode: 8fc9d...e07 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:24 #8 Del Skrevet fredag kl 14:24 anon01 skrev (Akkurat nå): Tenker at du tar deg en alvorsprat med henne, og forteller henne hvorfor du må ta avstand. Hun har det jo tydeligvis ikke bra om dagen, og hun utagerer og det har dessverre gått utover deg. Ta avstand for din egen del, men fortell henne hvorfor, det synes jeg ihvertfall man skylder det du anså som en "god venninne" Ja jeg tenker forklare hvor ubehagelig og redd jeg ble. Og at hun trenger hjelp. Jeg har aldri opplevd noe lignende Anonymkode: 9652e...f1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:25 #9 Del Skrevet fredag kl 14:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja , hun sa eksen påstod hun var voldig mot han selv om han var høy og stor. Og at det var umulig hun kunne finne på noe sånnt, hun sier han var voldig mot hun. Jeg vet ikke hva jeg skal si / gjøre. Anonymkode: 9652e...f1c Det var hun nok, hun var det jo mot deg. Håp hun ikke får tilbake barnet/barna og hold deg langt unna henne. Ikke konfronter for hun har allerede forsøkt å drepe deg en gang, ikke la det bli to. Anonymkode: 9f9ea...84a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet fredag kl 14:25 #10 Del Skrevet fredag kl 14:25 Du låser døra mens hun er ute. Så ringer du forsikringsselskapet ditt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:26 #11 Del Skrevet fredag kl 14:26 Kanskje anmeld henne, da får hun kanskje hjelp i systemet. Anonymkode: 9f9ea...84a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:27 #12 Del Skrevet fredag kl 14:27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var hun nok, hun var det jo mot deg. Håp hun ikke får tilbake barnet/barna og hold deg langt unna henne. Ikke konfronter for hun har allerede forsøkt å drepe deg en gang, ikke la det bli to. Anonymkode: 9f9ea...84a Ja ser jeg har blåmerke på halsen og ... Anonymkode: 9652e...f1c 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:27 #13 Del Skrevet fredag kl 14:27 Totalt uakseptabelt. Sett tingene hennes utenfor, lås døren og send henne melding om at hun ikke er velkommen inn hos deg igjen. Anonymkode: b14e5...d81 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:28 #14 Del Skrevet fredag kl 14:28 Jeg ville ringt politiet og fått dem til å hente henne ut av leiligheten fordi du er redd for hvordan hun vil takle dette. Og så ville jeg anmeldt henne og typen hun tok med for hærverk. Skal du få igjen noe på forsikringen så vil jeg tro at du må anmelde. Du må også kontakte ev. de som bor under deg og varsle om at du har hatt vannskade i natt, slik at de er obs på ev. skader også. Den dama er så ustabil at du ikke bør ha mer kontakt med henne igjen. Pass på at hun ikke stjeler med seg noe fra deg før hun drar. Anonymkode: cf10c...7d8 13 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:30 #15 Del Skrevet fredag kl 14:30 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja ser jeg har blåmerke på halsen og ... Anonymkode: 9652e...f1c Da er politiet definitivt rette plassen! Det at du anmelder henne både for vold og for hærverk, og du får politiet til å dokumentere blåmerkene dine... det kan være med på å redde hennes barn fra tilbakeføring til henne. Kontakt politiet NÅ, for de må sikre bevis i form av blåmerker og ev. annet. Anonymkode: cf10c...7d8 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:30 #16 Del Skrevet fredag kl 14:30 Anmeld henne Anonymkode: 7dcdf...1f1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:31 #17 Del Skrevet fredag kl 14:31 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja ser jeg har blåmerke på halsen og ... Anonymkode: 9652e...f1c Politiet ❤️ Vær trygg! Kanskje sov hos noen i natt om du kan. Anonymkode: 9f9ea...84a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet fredag kl 14:31 #18 Del Skrevet fredag kl 14:31 BobbySocks skrev (5 minutter siden): Du låser døra mens hun er ute. Så ringer du forsikringsselskapet ditt. Hun får også vær så god å betale for gulvet også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:35 #19 Del Skrevet fredag kl 14:35 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Politiet ❤️ Vær trygg! Kanskje sov hos noen i natt om du kan. Anonymkode: 9f9ea...84a Hun nevnte igår i "fylla" at hun hadde prøvd sende torpedoer på eksen. Vil ikke oppleve det samme 😭 Anonymkode: 9652e...f1c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:36 #20 Del Skrevet fredag kl 14:36 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg og en vennine som er på besøk hos meg noen dager fra utenbys, var på byen igår. Hun ble veldig beruset og mistet litt kontrollen. Prøvde ta hun med på bussen hjem men da klikket hun helt totalt og tok kvelertak på meg og sa ingen bestemmer over henne. Hun har nylig gått gjennom en tøff prosessen med omsorgsovertakelse av barnet sitt og jeg har støttet hun hele veien. Planen var bare spise middag ute igår. Ble til at vi gikk til en pub men hun tok helt av.. Itillegg kom hun i kontakt med en mann fra Romania, uteliggere og insisterte på ta han med hjem. Hun nektet å dra hjem uten han. Jeg ville ikke la hun være alene beruset i byen og risikere å bli voldtatt...måtte ta taxi og betale mye penger. Ikke nok med det, våknet i morges til at dusjen stått på hele natten og vannlekkasje ut gangen, og har fjernet alt men gulvet har tydelig vannskader, prøvd å vekke hun mange ganger men hun og han sto endelig opp nå og fikk han ut av huset og hun dro for kjøpe seg røyk.. Sitter her og føler meg jævlig trist og kvalm. Aldri opplevd bli tatt med kvelertak og det gjorde meg veldig redd, i tilegg sitter jeg med vannskader på gulvet og vet ikke hva jeg skal gjøre videre nå. Hva hadde du gjort? Helt sjokkert altså. Tenkte hun var en god venninne Anonymkode: 9652e...f1c Tenker det er en grunn for at det har skjedd omsorgsovertakelse av barnet. Har en lignende erfaring. Venninnen min utviklet gradvis alvorlig psykisk sykdom. Usikker på diagnosen, men det var diagnoser der. Det endte med gradvis prosess hvor far fikk fullt ansvar for barnet. Og godt var det. Hun kuttet gradvis ut alle venninnene. Du kan ikke gjøre annet enn å holde avstand. Beskytt deg selv. Vet ikke om hun kan holdes ansvarlig for gulvet. Hadde forsøkt. Anonymkode: 6fc9d...dc7 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå