AnonymBruker Skrevet 24. mai #21 Skrevet 24. mai Vi hadde en Dreame med tømmestasjon. Den var ikke god. Byttet til Roborock Q5 pro uten tømmestasjon. Veldig billig, men overraskende god. Savner ikke bråket fra tømmestasjonen. Eneste minuset er at under mopping bruker den litt for mye vann for min smak, men etter at jeg sluttet å fylle den med vann og heller bare væter selve moppen er det perfekt. Har et par ganger opplevd at den bruker ekstra tid på å orientere seg, og det betyr at vi må tørke av sensorene. Anonymkode: f919e...c3c
AnonymBruker Skrevet 24. mai #22 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har Q5 pro uten tømmestasjon, men har ikke opplevd det du nevner. Min går rett fra lading og til støvsuging av det rommet jeg ber den om å ta. Den bruker litt tid på posisjonering på et rom jeg må flytte den til, - den klarer ikke å komme dit på egenhånd fra ladepunktet, men er rask til å komme igang likevel. Anonymkode: b7f57...91a Åja, jeg vet ikke hva det er som gjør det. Kanskje for at jeg flytter mellom etasjer. Men det gjorde jeg med s5 og uten samme opplegg. Det er hvertfall litt irriterende at den skal surre rundt i 10 minutter før den starter opp 😅 Anonymkode: cb78a...ed4
AnonymBruker Skrevet 24. mai #23 Skrevet 24. mai Har den første modellen av qrevo fra Roborock. Både vasker og tørker moppene, og har tømmestasjon til støvsuger. Vasker med roterende mopper. Skal helt klart ha ny når den vi har en gang tar kveld, syns den er verdt hver krone. Anonymkode: 05e30...23a
Hanne67 Skrevet 25. mai #24 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi hadde en Dreame med tømmestasjon. Den var ikke god. Byttet til Roborock Q5 pro uten tømmestasjon. Veldig billig, men overraskende god. Savner ikke bråket fra tømmestasjonen. Eneste minuset er at under mopping bruker den litt for mye vann for min smak, men etter at jeg sluttet å fylle den med vann og heller bare væter selve moppen er det perfekt. Har et par ganger opplevd at den bruker ekstra tid på å orientere seg, og det betyr at vi må tørke av sensorene. Anonymkode: f919e...c3c AnonymBruker skrev (15 timer siden): Åja, jeg vet ikke hva det er som gjør det. Kanskje for at jeg flytter mellom etasjer. Men det gjorde jeg med s5 og uten samme opplegg. Det er hvertfall litt irriterende at den skal surre rundt i 10 minutter før den starter opp 😅 Anonymkode: cb78a...ed4 Kanskje du har svaret på det fra den over her? At du må tørke av sensorene?
AnonymBruker Skrevet 25. mai #25 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 21.59): Stor forskjell på riper og skjolder altså. Skraper den riper i gulvet? Jeg har litt bittelitt såpe i vannet i min maskin, gulvet blir litt stripete når det er vått, men det synes ikke når det tørker. Lages skjoldene av for mye vann? Hardt vann? Eller er gulvet bare skikkelig skikkelig skittent Anonymkode: 3c8c5...b15 Ikke skitne gulv nei. Fikk beskjed av support hos Roborock ar vi ikke skulle ha såpe i vannet, da dette kunne forverre. Vannet er heller ikke hardt i vårt område. Har testa med lite vann og mye vann, ja vi har prøvd det meste av justeringer inne på programmet og 😄 har lest andre som har dette problemet med Roborock inne på «Vi som har robotstøvsuger» på Facebook. Anonymkode: 83e78...638
AnonymBruker Skrevet 25. mai #26 Skrevet 25. mai Hanne67 skrev (14 timer siden): Kanskje du har svaret på det fra den over her? At du må tørke av sensorene? Hmm.. Kan prøve det. Men syns egentlig den har vært sånn siden start. Anonymkode: cb78a...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå