AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Hvilken robotstøvsuger med moppefunksjon har du som du er tilfreds med? Anonymkode: dc6bd...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Roborock Anonymkode: 2979e...4cc Og hvilken type? Anonymkode: dc6bd...ffe 1
Gjest jegerrinne Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Vi har roborock mener vi har 5. Med vask Så hadde gått for den eller nyere
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Xiaomi Dreame. Lurer på om det er L10s. Anonymkode: 50baa...d73
Hanne67 Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai (endret) Roborock Q5 pro. Den har ikke tømmestasjon, men har heller ikke sett behovet. Jeg kjører en støvsuger-runde først, og så setter jeg på moppen og fukter den. Om det er flekker på gulvet som krever litt mer, så har jeg ei dusjflaske med utblandet vaskemiddel som jeg sprayer på først og lar virke litt. Endret 23. mai av Hanne67 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Vi har roborock qrevo s. Med automatisk tømming og vasker moppene selv. Veldig fornøyd. Anonymkode: a2328...9c9
Drama_Queen Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai (endret) Har Roborock S8+. Ikke fornøyd, lager striper/skjolder i gulvet. Skjønner ikke hvordan det går an av bare vann, men det blir slik på alle gulv (både parkett og fliser). Den støvsuger bra, men hjelper ikke når den ødelegger gulvet med vaskingen. Har prøvd «alt» og vært i kontakt med kundeservice flere ganger uten å få særlig hjelp. 10000,- rett i dass. Styr unna Roborock er min mening. Endret 23. mai av Drama_Queen
AnonymBruker Skrevet 23. mai #10 Skrevet 23. mai Hvis du har tepper bør du velge en ser forskjellen på teppe og ikke selv og dermed ikke vasker på teppet. Jeg har en hvor jeg i teorien kan avgrense området selv på et kart, og så må jeg manuelt fjerne vaskedelen. Kronglete! Anonymkode: 3c8c5...b15
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai Drama_Queen skrev (14 minutter siden): lager striper/skjolder i gulvet Stor forskjell på riper og skjolder altså. Skraper den riper i gulvet? Jeg har litt bittelitt såpe i vannet i min maskin, gulvet blir litt stripete når det er vått, men det synes ikke når det tørker. Lages skjoldene av for mye vann? Hardt vann? Eller er gulvet bare skikkelig skikkelig skittent :P Anonymkode: 3c8c5...b15 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #12 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Stor forskjell på riper og skjolder altså. Skraper den riper i gulvet? Jeg har litt bittelitt såpe i vannet i min maskin, gulvet blir litt stripete når det er vått, men det synes ikke når det tørker. Lages skjoldene av for mye vann? Hardt vann? Eller er gulvet bare skikkelig skikkelig skittent Anonymkode: 3c8c5...b15 Hun skrev striper og ikke riper☺️ Anonymkode: 8483b...9d3 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #13 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun skrev striper og ikke riper☺️ Anonymkode: 8483b...9d3 jeg kan ikke lese Anonymkode: 3c8c5...b15 1
SPOCA Skrevet 23. mai #14 Skrevet 23. mai Vi er veldige fornøyde med vår nye Roborock S8 MaxV Ultra. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #15 Skrevet 24. mai Hadde roborock s5, var veldig fornøyd. Har nå roborock q5 pro plus med tømmestasjon. Praktisk med tømmestasjon, men var ikke problem å tømme selv heller egentlig. Det jeg ikke er fornøyd med med den er at den bruker lang tid på å posisjonere seg, kjører rundt og lager opp kart igjen tydeligvis før den starter støvsugingen. Den gamle s5 bare starta opp og begynte å støvsuge med en gang. Anonymkode: cb78a...ed4
AnonymBruker Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde roborock s5, var veldig fornøyd. Har nå roborock q5 pro plus med tømmestasjon. Praktisk med tømmestasjon, men var ikke problem å tømme selv heller egentlig. Det jeg ikke er fornøyd med med den er at den bruker lang tid på å posisjonere seg, kjører rundt og lager opp kart igjen tydeligvis før den starter støvsugingen. Den gamle s5 bare starta opp og begynte å støvsuge med en gang. Anonymkode: cb78a...ed4 Jeg har Q5 pro uten tømmestasjon, men har ikke opplevd det du nevner. Min går rett fra lading og til støvsuging av det rommet jeg ber den om å ta. Den bruker litt tid på posisjonering på et rom jeg må flytte den til, - den klarer ikke å komme dit på egenhånd fra ladepunktet, men er rask til å komme igang likevel. Anonymkode: b7f57...91a 1
Abra Skrevet 24. mai #17 Skrevet 24. mai Har du barn, ingen. Vi har prøvd alle som er. Ingen av de vasker gulv like bra som jeg gjør selv.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #18 Skrevet 24. mai Abra skrev (45 minutter siden): Har du barn, ingen. Vi har prøvd alle som er. Ingen av de vasker gulv like bra som jeg gjør selv. Jeg har ikke barn og uansett ville en robot være nødvendig. Har ikke energi og tid lenger. Anonymkode: dc6bd...ffe 2
Gogglebox Skrevet 24. mai #19 Skrevet 24. mai (endret) Vi har Dreame X50 Ultra og er veldig fornøyd. Den har uttrekkbare ben, så den kan komme over 6cm terskler. Støvsuger bra og har flere moppeprogrammer. Den fukter, vasker, tørker og uv-steriliserer moppen selv etter at den har rengjort. Eneste du trenger å gjøre er å tømme ut skittenvannet. Den har også flekkgjenkjenning og oppdager store partikler og hindringer så den setter seg ikke fast i noe. Den gjenkjenner også tepper og andre underlag og du kan legge inn flere innstillinger om hva den skal gjøre med tepper under rengjøring. Den har også kamera som kan ta bilder i sanntid av både objekter og kjæledyr (hvis de ikke skygger banen sånn som katten vår gjør) Så du kan overvåke hjemmet ditt (fra froskeperspektiv) når du er borte. Endret 24. mai av Gogglebox
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå