AnonymBruker Skrevet 23. mai #21 Skrevet 23. mai Ville dratt til en annen psykolog evt. psykiater. Siden penger ikke er noe problem så kan du like godt snakke med fagfolk om det. Høres veldig rart ut at du ble avfeid. Ellers tror jeg at brukeren jeg siterer her kan ha et godt poeng: AnonymBruker skrev (1 time siden): Er familien din veldig materialistisk? Har du blitt møtt på følelser som lite barn eller er det blitt avvist/neglisjert. Du kan ha koblet deg fra følelsene dine hvis de aldri er blitt møtt. Anonymkode: 030b7...f08 Anonymkode: 09163...f6f
AnonymBruker Skrevet 23. mai #22 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ingen mening med livet. Aldri hatt. Skulle ønske jeg fant noe som ga meg glede, men alt jeg gjør er tiltak og meningsløst. Anonymkode: 971a7...aaa Høres ut som depresjon/kronisk nedstemthet. Jeg var tom fra barn og til jeg var 30. Livet var meningsløst, og jeg manglet retning. Det viste seg at jeg hadde adhd, og skole, jobb osv gjorde meg utmattet, som igjen førte til at jeg var konstant tom for følelser og energien nødvendig for å kunne bry meg om ting. I tillegg var mine foreldre aldri emosjonelt tilgjengelige i oppveksten selv om de var råflinke på å stille opp praktisk. Når jeg tok hensyn til mine begrensninger og gikk inn for å skape et liv/hverdag som er optimalt for meg, så løste ting seg. Jeg fant ut hvordan hjernen min fungerer og hva den trenger fra meg, og nå lever jeg veldig godt. Jeg sier ikke at du har adhd. Jeg sier at det ligger noe under overflaten som gjør at du sliter med nedstemthet og manglende motivasjon. Man kan si at hjernen din sannsynligvis er i ubalanse, og du har mulighet til å hjelpe hjernen din med å fungere optimalt. Du må rett og slett bare finne ut hva som ligger bak, og hvordan du kan gi hjernen din en boost til å jobbe FOR deg, ikke imot deg. Finn en annen psykolog. Har du tenkt å studere? Det vil kanskje hjelpe å flytte vekk fra familien. Da får du mulighet til å ta litt styring over eget liv, finne ut hvem du er i et annet miljø osv. Prøv ut nye ting selv om du ikke kjenner på noe motivasjon. Anonymkode: df888...0b6 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå