AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Änglamark. Økologisk funker best på gutten vår. Anonymkode: d9de3...baf
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Änglamarken her også. Får eksem av de som skal være anbefalt fra apoteket til og med. Anonymkode: a379b...f9e
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Bruker Cosmica kids active sun lotion. Barn med atopisk eksem og sart hud her og den er veldig fin for huden hans, ingen reaksjon. Anonymkode: ba71e...b5a
Anonym6789 Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Ikke eksem, men utrolig følsom hud. Blir lett rød og irritert. Bruker anglamark
Gjest jegerrinne Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Vi bruker änglamark eller cosmica. Kan ikke bruke max faktor 15 for da blir kremen for tett og mer eksem Vi fikk beskjed av hudlege å heler bruke faktor 10 og 15 og smøre ofte slik at huden fikk puste
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Hadde ikke smurt barnet mitt med noe jeg ikke ville latt den putte i munnen. Om vi MÅ bruke solkrem smører jeg med talgbasert solkrem med fysisk solfilter. Her er tips til gode solkremer: https://www.barebrabarnemat.no/solkremguiden/ Anonymkode: 6b4bb...adf 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai Vi har brukt dermica, solkrem for barn, best med den på sprayflaske (sprayer i hånda og smører på). cosmica og änglamark ga rød, irritert og nuppete hud Anonymkode: 4ba6e...ca0
AnonymBruker Skrevet 23. mai #10 Skrevet 23. mai Bruker Änglemark og Derma på vår lille met atopisk eksem, men ville brukt de uansett på barn! Anonymkode: 544e9...886
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke smurt barnet mitt med noe jeg ikke ville latt den putte i munnen. Om vi MÅ bruke solkrem smører jeg med talgbasert solkrem med fysisk solfilter. Her er tips til gode solkremer: https://www.barebrabarnemat.no/solkremguiden/ Anonymkode: 6b4bb...adf Jeg smører barnet med masse ting jeg aldri ville tatt, eller la den ta, i munnen. Sjampo og dusjsåpe og håndsåpe og inotyol mot bleiesår osv osv. Munnhule og hud er to komplett ulike ting, så det var en ekstremt rar tanke 😂😂. Til ts, jeg har god erfaring med cosmica til barn fra apoteket. Anonymkode: 26291...6e3 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai #12 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilken bruker dere? Anonymkode: 93ea5...7fa Änglamark. Og ALDRI faktor 50!! Anonymkode: eac64...696
AnonymBruker Skrevet 23. mai #13 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde ikke smurt barnet mitt med noe jeg ikke ville latt den putte i munnen. Om vi MÅ bruke solkrem smører jeg med talgbasert solkrem med fysisk solfilter. Her er tips til gode solkremer: https://www.barebrabarnemat.no/solkremguiden/ Anonymkode: 6b4bb...adf For en rar ting å si.. Men, takk for tips om solkrem da 😅 Også til dere andre, gode tips 😊 Anonymkode: 93ea5...7fa
AnonymBruker Skrevet 23. mai #14 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Änglamark. Og ALDRI faktor 50!! Anonymkode: eac64...696 Hvorfor ikke 50? Anonymkode: 93ea5...7fa
AnonymBruker Skrevet 23. mai #15 Skrevet 23. mai Rudolph Care er eneste min tåler Anonymkode: 5ce47...386
AnonymBruker Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai La Roche-Posay, allergi serie fra apoteket, bestill på nett. Anonymkode: 12c25...353
AnonymBruker Skrevet 24. mai #17 Skrevet 24. mai Anglamark funka ikke. Bruker Derma på 2 barn med atopisk eksem Anonymkode: e61f7...581
AnonymBruker Skrevet 24. mai #18 Skrevet 24. mai Vidi solkrem fra Vitusapotek. Den er svanemerket og anbefalt av det nordiske astma og allergiforbundet Anonymkode: 9825b...763
AnonymBruker Skrevet 24. mai #19 Skrevet 24. mai Dermica solkrem for barn på barna. Dermica er den eneste solkremen min hysteriske hud tåler, og barna er hakket mindre sensitive enn meg, så da får de det jeg tåler. Anonymkode: 532fa...7fd
AnonymBruker Skrevet 24. mai #20 Skrevet 24. mai La Roche Posay i 50. Solkremen har fuktighetskrem i seg, som barnet behøver. Eneste jeg har funnet som barnet tåler. Veldig lys hud på barnet, så vi må ha høy faktor. Anonymkode: bcd3d...35f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå