Tjoheiii Skrevet 29. mai #21 Skrevet 29. mai Alle mine tre har overlevd at jeg gikk på burger king i svangerskapet 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #22 Skrevet 29. mai Salat er i vasket og i poser fra bama. Osten er pasteurisert. Tomater og andre grønnsaker som kuttes på restaurant er vasket. Burgerkjøttet og annet er gjennomstekt. Kjøttet grillet i broiler og temperatur testet flere ganger om dagen. tror ikke jeg hadde tenkt det var noe fare å spise på BK. Anonymkode: 790a3...9dd 1
got2go Skrevet 1. juni #23 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 13.20): Ikke pasteurisert ost eller godt nok vaskede grønnsaker. Anonymkode: 44625...dce Tror det er farligere å være så hysterisk. 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #24 Skrevet 1. juni Jeg fikk en helt vill cravings etter burger og melk i mitt svangerskap, spiste ganske ofte på mcdonald's og det gjekk selvfølgelig helt fint, ikke noe problem Anonymkode: 20624...406 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #25 Skrevet 1. juni Nei. Men jeg ville utgått det bare fordi jeg har blitt matforgiftet der ett par ganger, som er farlig for fosteret. Og hjemmelaget burger smaker så mye bedre Anonymkode: 074d6...b44
AnonymBruker Skrevet 1. juni #26 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei. Men jeg ville utgått det bare fordi jeg har blitt matforgiftet der ett par ganger, som er farlig for fosteret. Og hjemmelaget burger smaker så mye bedre Anonymkode: 074d6...b44 Matforgiftning er vel ikke farlig for fosteret? Anonymkode: 0c109...4ae
AnonymBruker Skrevet 1. juni #27 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nei. Men jeg ville utgått det bare fordi jeg har blitt matforgiftet der ett par ganger, som er farlig for fosteret. Og hjemmelaget burger smaker så mye bedre Anonymkode: 074d6...b44 Matforgiftning er ikke farlig for fosteret nei Anonymkode: 05511...301 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå