AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg leste en artikkel om to unge som fant hverandre på snapchat. Har dere noen tips til hvordan jeg kan gå frem på snapchat? Skal jeg bare legge til ukjente folk og snappe de? Anonymkode: 3484f...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Det er bare creepy å stalke damer på snapchat og andre sosiale medier. Anonymkode: 9e940...64f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Min datter traff sin kjæreste via Snapchat. Det var via en gruppechat mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Jeg traff min første eks på en chatte side på tekst tv av alle ting 😄 Så folk treffer hverandre på merkelige steder innimellom 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Jeg liker å bruke Snapchat for å bli kjent med mennesker. Det gir meg en unik mulighet i forhold til min måte og kommunisere på. Det har gitt meg muligheter til å bygge relasjoner på grunn av meg selv, og ikke på tross av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Jeg å kjæresten ble kjent via snap, dog hadde vi møttes et par ganger tidligere. Anonymkode: 44b00...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå