AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Jeg reiser sør i Europa om en tid; absolutt ikke solferie, men jeg kommer nok til å tilbringe noe tid utendørs, så jeg tenkte å ta en pause fra retinol (Medik8 crystal retinal 10) for å slippe å bekymre meg for å bli solbrent (bruker selvsagt solkrem uansett). Hvor lenge før bør jeg slutte, tror dere? Anonymkode: b15bf...80b
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Jeg sluttet med retinol produkter i starten av mars, da var vårsolen i sør-norge allerede sterk nok til at mange opplevde å bli brente. Anonymkode: 6230c...325
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Kommer an på hvor vant/sterk huden din er. Jeg har fått beskjed om at det går helt fint å bruke retinol om sommeren, men at solkrem er veldig viktig. Evnt også caps/hatt for ekstra beskyttelse. Jeg bruker ikke retinol selv, men har tenkt å starte opp til høsten. Ser for meg at jeg ikke vil bruke det om sommeren. Anonymkode: 91b1b...c71 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Hvorfor skulle du slutte? Altså folk som bor i California og Australia bruker retinol. Det er bare å søre seg godt og bruke hatt. Å gå av retinol for så å gå igjennom tilvenning gen igjen hadde jeg aldri giddet. Anonymkode: 971aa...314 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Har sett flere hudleger som anbefaler folk og fortsette bruken som før så jeg bruker retinol som normalt om sommeren. Jeg ligget skjeldent å koker på stranden, bruker solkrem faktor 50 og skal jeg være mye ute i sterk sol på dagen er noe på hodet og store solbriller et must. Personlig ingen fan av medik8 eller andre slike retinoler og bruker differin sin adapalen. Gikk fra rød og irritert hud til fantastik glød og inntakt hudbarriere. Kun litt flassing innimellom. Anonymkode: 883ac...f5b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå