AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Er dette vanlig? Jeg er tidlig i tredje trimester, og får ikke til å ta på meg skoene lenger selv Anonymkode: 54daf...bb4
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Vet ikke om det er vanlig. Jeg er overvektig og har nettopp født barn nr to. Klarte å ta på meg både sokker og sko under hele graviditeten. Men jeg gikk mye i joggesko som jeg bare kunne dra på meg med hjelp av skohorn. Så jeg slapp å bøye meg og knyte skoene. Anonymkode: a9e03...f86
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai det kommer vel ann på hvor stor man blir og hvor tøylig man er, men det er lurt og kjøpe sko man kan gå rett inn i som dem fra skechers Anonymkode: ef531...fd0 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Jeg unngikk sko med knyting på slutten, da det var veldig vanskelig. Gikk mye i birkenstocks og sko jeg kunne smette på med skojern. Anonymkode: 256c6...d1a 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Hadde store problemer med det jeg også. Hovnet opp veldig også så måtte tilslutt bare subbe i crocs, som var populært på den tiden (19 år siden 😅). Anonymkode: cb629...307 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Fordi du er hoven i beina, eller pga du ikke klarer å bøye deg? Er det sistnevnte, så kan du jo bare kjøpe deg et langt skohorn. Jeg klarer ikke bøye meg, men med lang skohorn klarer jeg fint å ta på skoene. Anonymkode: 20e25...e36
katties Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Jeg er ganske fleksibel, men hadde sterk bekkenløsning og velsig stor mage. Kjøpte er par vinterstøvler jeg bare kunne tråkke ned i og et par Skechers joggesko uten knyting. Huden på magen og musklene under var så i spenn at det ble veldig vanskelig med sko uten å holde på revne noe, ja... 1
Trolltunge Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai Jeg var heldig begge gangene jeg var gravid, og var høygravid i akkurat mai- juni. Kunne gå i kjoler og sandaler hele tiden på slutten. 😄 Godt planlagt å være høygravid på denne tiden. 😊 I mitt tilfellet riktig nok "planlagt " av skjebnen, siden alle mine barn ble til på prevensjon. Det var en hyggelig kompensasjon for å bli overrasket slik iallefall. 😂 Aldri forsøkt å være høygravid på vinteren, men glad for at jeg slapp det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai Fikk på meg skoene, men tungt var det, og jeg kom meg bare til uke 34, så det hadde kanskje blitt umulig helt på slutten 😅 Måtte liksom holde pusten fordi det ble så press på magen Anonymkode: a2e06...b2e
Anononyma Skrevet 23. mai #10 Skrevet 23. mai Neida, sko og sokker er et trist prosjekt i 3. trimester. Både nå og med førstemann 🙈 Anbefaler gode sko som er enkle å bare sette foten ned i, eller rett og slett Birkenstock når været tillater 😊
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai Trolltunge skrev (2 timer siden): Jeg var heldig begge gangene jeg var gravid, og var høygravid i akkurat mai- juni. Kunne gå i kjoler og sandaler hele tiden på slutten. 😄 Godt planlagt å være høygravid på denne tiden. 😊 I mitt tilfellet riktig nok "planlagt " av skjebnen, siden alle mine barn ble til på prevensjon. Det var en hyggelig kompensasjon for å bli overrasket slik iallefall. 😂 Aldri forsøkt å være høygravid på vinteren, men glad for at jeg slapp det. Jeg hadde boots med glidelås, så det var egentlig ikke særlig vanskelig. Men så gikk jeg ut med slippers rett utenfor huset der det var brøyta fordi jeg skulle ut med søpla og tryna da det var glatt.. Så det kan være skummelt. Ellers var jeg flink å bruke brodder etc. Anonymkode: a2e06...b2e
AnonymBruker Skrevet 23. mai #12 Skrevet 23. mai Jeg tok på meg skoene selv, til og med på siste dag og med tvillinger. Men jeg var helt avhengig av skohorn, og det var bare et par sko det gikk med. Nå forsøkte jeg ikke dette selv, men så reklame for Sketchers som man bare kan tre inn i. Kanskje noe å sjekke ut? Anonymkode: 6dd41...7f1
Trolltunge Skrevet 23. mai #13 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg hadde boots med glidelås, så det var egentlig ikke særlig vanskelig. Men så gikk jeg ut med slippers rett utenfor huset der det var brøyta fordi jeg skulle ut med søpla og tryna da det var glatt.. Så det kan være skummelt. Ellers var jeg flink å bruke brodder etc. Anonymkode: a2e06...b2e Det er uansett behov for mer klær og skikkelige sko på vinteren, så all honnør til kvinner som går høygravid på vinteren. Man klarer selvfølgelig det man må klare, men glad for at jeg hadde flaks med tidspunkt. 😊 Håper det gikk bra med deg og barnet! ❤️
AnonymBruker Skrevet 23. mai #14 Skrevet 23. mai Da jeg var gravid brukte jeg skohorn, eller satte meg på en stol og tok ene benet oppå det andre kneet så jeg fikk foten lengre opp. Anonymkode: 1a73a...e30
AnonymBruker Skrevet 24. mai #15 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 12.23): Er dette vanlig? Jeg er tidlig i tredje trimester, og får ikke til å ta på meg skoene lenger selv Anonymkode: 54daf...bb4 Ja. Skaff deg et langt skohorn og store joggesko som du ikke trenger å knyte opp for å ta på deg. ❤️😊 Anonymkode: 5c119...7ab
AnonymBruker Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 12.23): Er dette vanlig? Jeg er tidlig i tredje trimester, og får ikke til å ta på meg skoene lenger selv Anonymkode: 54daf...bb4 Da er det skoa som er for vanskelige å ta på. Eller du har ikke langt nok skohorn. Skal du gå i tre måneder uten å ha sko du kan tråkke nedi? Anonymkode: 8dbe5...f46
AnonymBruker Skrevet 25. mai #17 Skrevet 25. mai Går det ikke med skohorn heller? Her bruker jeg skohorn eller sandaler 🤷🏻♀️ Anonymkode: 68c95...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå