AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Her nærmer det seg veldig kattefødsel, og som alltid er det jo litt spennende å se hvor de legger seg for å føde. Hvor har deres katt født? Anonymkode: 3bd3e...d7a
Sola de Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Dette var på 80- tallet, så lenge siden, men hun fødte en gang på loftet. Hun kom plutselig bærende ned med en kattunge, så da måtte foreldrene mine på leting etter resten. De to andre gangene fødte hun i vaskekjelleren i en kurv med pledd i. 1
KnitAndCoffee Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai I sofaen inntil ryggen min... 🤨 Ble en del gris, men det er slikt som skjer når men har dyr. Dette skjedde på 90-tallet da det kanskje var mere vanlig å gi p-piller enn nå. Vi visste derfor ikke at hun var gravid, og ungen som kom var dessverre svært missdannet og døde kort tid etter fødselen. Vet ikke om det var pillene som gjorde det, men det ble så traumatisk at hun ble kastrert samme uke. 2
Svett.svele Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai I fødekasse jeg hadde laget til henne på badet. Var litt skeptisk til om hun kom til å forstå at det var meningen med pappesken med pledd og håndkle i, men hun skjønte det 😊 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Lenge siden jeg hadde katt var vel rundt 10. Da fødte hun på mitt rom under senga mi, kom hjem til fire nye små etter skolen. JEg visste ikke hun var gravid en gang, min mor var like uansvarlig med katt og prevensjon som seg selv. Anonymkode: 4f072...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai Jeg hadde hatt kattunger en gang før, denne gangen viste jeg ikke at katten var gravid en gang. Men plutselig sto hun foran meg på kjøkken, mjauet og det kom mye vann på gulvet som ikke var tiss. Tolket det som at hun var redd og ville ha hjelp å føde så jeg tok henne forsiktig med meg til et soverom hvor hun kunne ligge oppå tepper og håndklær på gulvet Anonymkode: b3927...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai På låret mitt i sengen min:) Anonymkode: 36fa2...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai Oppi dobbeltsenga med et slags engangslaken under (vi hadde forberedt for å beskytte evt gulv og flater der hun skulle finne på å føde) med meg og datter tilstede. Var der hun følte seg trygg og katten selv var en veldig ung mor. Anonymkode: 04e95...b4f 1
Maskinfører Skrevet 31. mai #11 Skrevet 31. mai Garasjen til naboen var i 2006 det 5 unger siste døde i april i fjol nær 18 år gammel moren gikk bort i 2015
Hanne67 Skrevet 31. mai #14 Skrevet 31. mai I klesskapet. Jeg hadde gjort istand ei stor seng til henne, men hun ville heller gjemme seg bort. Jeg flyttet kattungene til senga litt seinere samme dag, men da ville hun bare bære de inn i skapet igjen. Kanskje du kan lage istand noe under et bord og ha teppe over, så det blir ei lita hule eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå