Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et hårproblem som jeg ikke klarer å løse selv.

Jeg har nå de siste årene spart til langt hår for første gang siden barneskolen, og nå har det begynt å bli så livløst... Og det plager meg virkelig. Jeg har prøvd forskjellige shampooer og balsamer og kurer, men ingenting hjelper nok. Jeg har hatt helt kort hår i mange år og da drev jeg hele tiden og brukte farge og glansvask, men nå blir det både dyrt og slitsomt.

Er det noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre for å få glansen tilbake i håret uten bruk av farging, eller er det det eneste håpet? :cry:

Håper noen kan hjelpe meg her... hvis ikke så må jeg bare klippe meg igjen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kansje du skal prøve ølgjærtabletter, det skal være bra for håret og er ikke så veldig dyrt. Vet ikke om håret blir mer glansfullt, men noen sier at det vokser fortere.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Har du rådgitt deg med en skikkelig frisør. Dvs, ikke noen lokal berte som har tatt utdannelsen via brevkurs og synes at Define er knallbra ;-)

Det er jo også en mulighet for at håret ditt ikke er sterkt nok til at det vil gro så langt som du ønsker. Ellers vil jeg si at kortklipt hår på jenter kan være kjempesøtt hvis du ikke er for kraftig og/eller har en maskulin klesstil. Da blir du lett "traktorlesbe"- og det er vel neppe det du ønsker og oppnå.

Men ta en prat med frisør, det er mulig at du kan få noen spesialprodukter og det kan være vel verdt ett forsøk. Men hvis det er som du sier at du har forsøkt masse så ville jeg nok vurdert og klippe meg.

Milla

Skrevet

Hvilke shampoo bruker du da?

Jeg har selv langt hår, og føler at det er ekstra viktig at det ser blankt og velstelt ut. Jeg har sluttet for lenge siden med billigshampoer- det er faktisk ikke bra får håret. Hos frisøren finne det mange gode shampoo`er til ulik bruk. Både til farging, stripin, kort hår, langt hår, tynt hår osv.

Det lønner seg å investerer i gode produkter. :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg har sluttet for lenge siden med billigshampoer- det er faktisk ikke bra får håret.

Det lønner seg å investerer i gode produkter.

Amen Søster Care!

Milla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...