AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:51 #1 Del Skrevet fredag kl 08:51 Det er 7 barn som skal feire bursdag sammen, hva gir du til hver enkelt? Trenger tips? Anonymkode: 892b4...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:12 #2 Del Skrevet fredag kl 10:12 Ballonger, klistremerker, såpebobler eller sånne greier til såpebobler, spill, biler, lego, lekefigurer, ball, hoppetau, badeleker, bøker, tegnesaker, hårklyper/hårstrikk, perler og perlesaker, maleutstyr. Har ei skuff med ting som koster opp mot ca 75-100 kr som jeg fyller opp fortløpende ettersom jeg kommer over gode tilbud eller artige småting Anonymkode: 7bb11...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:56 #3 Del Skrevet fredag kl 13:56 Oi det var mange . Kanskje en sånn til hver. https://sportoutlet.no/klaer/tilbehor-klaer/product/107702?c=21060 Hvis du har den butikken i nærheten. Eller her https://www2.hm.com/no_no/productpage.1226376004.html Anonymkode: 68cad...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet fredag kl 16:37 #4 Del Skrevet fredag kl 16:37 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er 7 barn som skal feire bursdag sammen, hva gir du til hver enkelt? Trenger tips? Anonymkode: 892b4...514 Kommer an på , men det har gått i kosebamser, tegnebøker, Fargeblyanter, såpebobler, lekebiler og bøker. Har en pose full av småting som jeg kjøper når det er salg så jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet fredag kl 16:37 #5 Del Skrevet fredag kl 16:37 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ballonger, klistremerker, såpebobler eller sånne greier til såpebobler, spill, biler, lego, lekefigurer, ball, hoppetau, badeleker, bøker, tegnesaker, hårklyper/hårstrikk, perler og perlesaker, maleutstyr. Har ei skuff med ting som koster opp mot ca 75-100 kr som jeg fyller opp fortløpende ettersom jeg kommer over gode tilbud eller artige småting Anonymkode: 7bb11...1f3 Samme gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå