Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har du først bestemt at det er slutt, så bestemt at HAN må flytte og samtidig også bestemt at barne skal være mest hos deg? Har han noe han skulle sagt om noe?

Anonymkode: 889cc...d48

Ts her. Han har selv valgt å ha det sånn. Hadde han ønsket 50/50 så hadde han fått det.

Anonymkode: 19bd2...34a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan nok fort drøye og drøye om han ikke aktivt leter. Kommuniser med han på en fin måte; spør hvordan det går med letingen og at du han merket deg at han ikke har vært på noen visning enda. Tilby deg å hjelpe med leting. 

Om jeg var i din situasjon ville jeg startet å sett etter noe til meg og ungen selv om han ikke får rumpa omgir en uke etter praten. 

Anonymkode: 95deb...d87

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han flytter ikke fordi han vet det ikke får noen konsekvenser, vil du ha han ut må du sette ned foten og dere må ha en samtale om hvem som beholder leiligheten, det er ikke noe du bare kan bestemme med mindre det kun er ditt navn på leiekontrakten.

Anonymkode: 1fda6...630

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper ikke du har barn når du svarer på den måten. 

"Mamma lagde ikke mat til pappa, hun er sur på han, så han fortjener ikke det"

Det er klart jeg lager mat og ordner of styrer. For BARNET vårt! 

Håper ikke du har barn heller! 

For en stygg ting å skrive til andre mennesker... 

Anonymkode: 0b3c6...b83

AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (1 time siden):

De har tydeligvis blitt enige om at han flytter. Han er bare treg.

Han virker ikke akkurat veldig enig.. 

Anonymkode: 3fc8f...64c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg gjorde det slutt med samboer for er par mnd siden, men han har ikke flyttet ut enda og det virker heller ikke som han prøver noe særlig på å finne et sted. Jeg har sagt fra ganske tydelig et par ganger, men jeg prøver mitt beste for å være grei fordi vi har barn sammen og jeg ønsker at vi skal være venner og ha et godt samarbeid.. 

Jeg har i det siste vært veldig irritabel og har kort lunte. Blir sint for småting som ikke plagde meg før og det går utover ungen som er i værste trassalder. Jeg mistenker at det har med situasjonen jeg står i å gjøre.

Det er helt greit for meg at han bruker litt tid på å finne et egnet sted for barnet sin del, men det er det at det ikke virker som han prøver..  Jeg har gitt han en frist og føler jeg har vært grei med den, men det virker som det nesten har motsatt effekt. Som at da kan slappe av til da liksom... 

Jeg klarer ikke å forstå hvorfor han vil bli værende i denne situasjonen..  Blir jeg nødt til å flytte selv? 

Du går og er sur og sint på et lite barn som er i trassalderen, men mener dette bare går utiover barnet om du flytter? Jeg tenker at du må ta grep. Kjøp deg en bolig, feks. Barnet kan begynne i ny barnehage. Her er det du som må ta grep i livet ditt. 

Anonymkode: 3c55e...316

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts her. Vi leier. Har lyst til å bo her videre for barnet sin del.

Om far blir boende har det like stor verdi for barnet.

Har du noen argumenter som gjelder for deg og ikke for han?

Endret av Rotemor
  • Liker 2
Skrevet
Rotemor skrev (3 minutter siden):

Om far blir boende har det like stor verdi for barnet.

Har du noen argumenter som gjelder for deg og ikke for han?

Dette tenker jeg og. 

Ettersom du trenger å få fortgang i bruddet slik at dere kan gå videre er det like greit om du også leter etter ny bolig. Det kan være litt utfordrende i starten mtp barnets venner, fritidsaktiviteter osv, men det kan også være bra med en ny start (kanskje dere finner et sted veldig nærme der dere bor nå. Min eks bodde i mange år i andre enden av samme gate som jeg).

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal kvinner alltid kaste ut mannen, selv når hun ikke eier? Når du avslutter, så er det vel mer naturlig at du drar 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor skal kvinner alltid kaste ut mannen, selv når hun ikke eier? Når du avslutter, så er det vel mer naturlig at du drar 

Syns det er motsatt som regel 

Anonymkode: ab904...3b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da det ble slutt med eksen måtte jeg skaffe han visninger. 

Det tok noen mnd, men så verdt det da han endelig flyttet ut.

Anonymkode: bad62...cde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...