AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Jeg gjorde det slutt med samboer for er par mnd siden, men han har ikke flyttet ut enda og det virker heller ikke som han prøver noe særlig på å finne et sted. Jeg har sagt fra ganske tydelig et par ganger, men jeg prøver mitt beste for å være grei fordi vi har barn sammen og jeg ønsker at vi skal være venner og ha et godt samarbeid.. Jeg har i det siste vært veldig irritabel og har kort lunte. Blir sint for småting som ikke plagde meg før og det går utover ungen som er i værste trassalder. Jeg mistenker at det har med situasjonen jeg står i å gjøre. Det er helt greit for meg at han bruker litt tid på å finne et egnet sted for barnet sin del, men det er det at det ikke virker som han prøver.. Jeg har gitt han en frist og føler jeg har vært grei med den, men det virker som det nesten har motsatt effekt. Som at da kan slappe av til da liksom... Jeg klarer ikke å forstå hvorfor han vil bli værende i denne situasjonen.. Blir jeg nødt til å flytte selv? Anonymkode: 19bd2...34a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg gjorde det slutt med samboer for er par mnd siden, men han har ikke flyttet ut enda og det virker heller ikke som han prøver noe særlig på å finne et sted. Jeg har sagt fra ganske tydelig et par ganger, men jeg prøver mitt beste for å være grei fordi vi har barn sammen og jeg ønsker at vi skal være venner og ha et godt samarbeid.. Jeg har i det siste vært veldig irritabel og har kort lunte. Blir sint for småting som ikke plagde meg før og det går utover ungen som er i værste trassalder. Jeg mistenker at det har med situasjonen jeg står i å gjøre. Det er helt greit for meg at han bruker litt tid på å finne et egnet sted for barnet sin del, men det er det at det ikke virker som han prøver.. Jeg har gitt han en frist og føler jeg har vært grei med den, men det virker som det nesten har motsatt effekt. Som at da kan slappe av til da liksom... Jeg klarer ikke å forstå hvorfor han vil bli værende i denne situasjonen.. Blir jeg nødt til å flytte selv? Anonymkode: 19bd2...34a Er det din leilighet i og med han må flytte og ikke du ? Anonymkode: b5e76...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg klarer ikke å forstå hvorfor han vil bli værende i denne situasjonen.. Blir jeg nødt til å flytte selv? Han har det vel helt greit han, vil tippe du lager mat og ordner og styrer, mens han bare bor og er tivolipappa, koser seg sikkert! Hvorfor flytte når man har hushjelp og hele pakka? Han kan gå ut på byen og ligge over hos damer også, win-win-win ALL THE FUCKING WAY Sett ned foten, skaff deg ryggrad, og ta en alvorsprat. Anonymkode: 0b3c6...b83 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det din leilighet i og med han må flytte og ikke du ? Anonymkode: b5e76...fb8 Ts her. Vi leier. Har lyst til å bo her videre for barnet sin del. Anonymkode: 19bd2...34a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Hvorfor kan ikke han og barnet bli boende? Slik at du flytter? Anonymkode: b5e76...fb8 1 1
jabx Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor kan ikke han og barnet bli boende? Slik at du flytter? Anonymkode: b5e76...fb8 De har tydeligvis blitt enige om at han flytter. Han er bare treg.
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor kan ikke han og barnet bli boende? Slik at du flytter? Anonymkode: b5e76...fb8 Ts her Barnet skal være mest hos meg, så det er grunnen til det. Anonymkode: 19bd2...34a 2
Perfume Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai Opplevde det samme. Jeg valgte da å flytte, finne annen leilighet med mine barn. Men du må slutte å være for grei. Gjør det litt utrivelig å bo der. Han klarer være pappa selv om. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai Har han sagt at han skal flytte ut? Anonymkode: 88375...e95 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #10 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Han har det vel helt greit han, vil tippe du lager mat og ordner og styrer, mens han bare bor og er tivolipappa, koser seg sikkert! Hvorfor flytte når man har hushjelp og hele pakka? Han kan gå ut på byen og ligge over hos damer også, win-win-win ALL THE FUCKING WAY Sett ned foten, skaff deg ryggrad, og ta en alvorsprat. Anonymkode: 0b3c6...b83 Håper ikke du har barn når du svarer på den måten. "Mamma lagde ikke mat til pappa, hun er sur på han, så han fortjener ikke det" Det er klart jeg lager mat og ordner of styrer. For BARNET vårt! Anonymkode: 19bd2...34a 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai Perfume skrev (4 minutter siden): Opplevde det samme. Jeg valgte da å flytte, finne annen leilighet med mine barn. Men du må slutte å være for grei. Gjør det litt utrivelig å bo der. Han klarer være pappa selv om. Ts her. Du har sikkert rett i det, men ønsker ikke at det skal gå utover barnet. Kan hende jeg bare må flytte selv da. Hvordan har samarbeidet vært etterpå? Anonymkode: 19bd2...34a
AnonymBruker Skrevet 23. mai #12 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har han sagt at han skal flytte ut? Anonymkode: 88375...e95 Ja, men han har ikke gått på en eneste visning. Anonymkode: 19bd2...34a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #13 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg gjorde det slutt med samboer for er par mnd siden, men han har ikke flyttet ut enda og det virker heller ikke som han prøver noe særlig på å finne et sted. Jeg har sagt fra ganske tydelig et par ganger, men jeg prøver mitt beste for å være grei fordi vi har barn sammen og jeg ønsker at vi skal være venner og ha et godt samarbeid.. Jeg har i det siste vært veldig irritabel og har kort lunte. Blir sint for småting som ikke plagde meg før og det går utover ungen som er i værste trassalder. Jeg mistenker at det har med situasjonen jeg står i å gjøre. Det er helt greit for meg at han bruker litt tid på å finne et egnet sted for barnet sin del, men det er det at det ikke virker som han prøver.. Jeg har gitt han en frist og føler jeg har vært grei med den, men det virker som det nesten har motsatt effekt. Som at da kan slappe av til da liksom... Jeg klarer ikke å forstå hvorfor han vil bli værende i denne situasjonen.. Blir jeg nødt til å flytte selv? Anonymkode: 19bd2...34a Da ville jeg ha flyttet selv. Det kan ta litt tid å finne egnet bolig. Anonymkode: 64eb6...41d 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #14 Skrevet 23. mai Så let selv etter et annet sted for deg og barnet heller enn å bli i en situasjon som plager deg tenker jeg, ognår du har funnet et sted sier du enkelt at enten flytter han eller så flytter dere - hans valg. Anonymkode: ece21...e36 5
Perfume Skrevet 23. mai #15 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Du har sikkert rett i det, men ønsker ikke at det skal gå utover barnet. Kan hende jeg bare må flytte selv da. Hvordan har samarbeidet vært etterpå? Anonymkode: 19bd2...34a Det gikk helt nydelig, heldigvis. Hvor gammelt er barnet? Har jo litt å si det også...
Goodtimes Skrevet 23. mai #16 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Han har det vel helt greit han, vil tippe du lager mat og ordner og styrer, mens han bare bor og er tivolipappa, koser seg sikkert! Eller så har han det ikke greit i det hele tatt? Mange har vanskelig for å akseptere et brudd og spesielt da et barn er i bildet her. Det som mest sannsynlig skjer, er at man mister 50% av tiden med sitt eget barn. Har selv stått i en situasjon der jeg tok det ekstremt tungt å miste tid med barna mine! Veldig dømmende å anta at han har det greit og at TS lager mat, ordner og styrer og at du kaller han en tivolipappa... 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #17 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Håper ikke du har barn når du svarer på den måten. "Mamma lagde ikke mat til pappa, hun er sur på han, så han fortjener ikke det" Det er klart jeg lager mat og ordner of styrer. For BARNET vårt! Anonymkode: 19bd2...34a Så grei du er da TS... "Håper ikke du har barn..." Hun prøvde å komme med en forklaring på hvorfor han ikke legger inn en innsats for å flytte, også svarer du på den måten. Anonymkode: e0a33...29d 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai #18 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor kan ikke han og barnet bli boende? Slik at du flytter? Anonymkode: b5e76...fb8 Ja, siden TS gjorde det slutt og har valgt dette. Anonymkode: 889cc...d48
AnonymBruker Skrevet 23. mai #19 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ts her Barnet skal være mest hos meg, så det er grunnen til det. Anonymkode: 19bd2...34a Har du først bestemt at det er slutt, så bestemt at HAN må flytte og samtidig også bestemt at barne skal være mest hos deg? Har han noe han skulle sagt om noe? Anonymkode: 889cc...d48 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #20 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ts her. Du har sikkert rett i det, men ønsker ikke at det skal gå utover barnet. Kan hende jeg bare må flytte selv da. Hvordan har samarbeidet vært etterpå? Anonymkode: 19bd2...34a Den dagen du gjorde det slutt, så har du valgt at dette skal gå utover barnet, så det kommer det til å gjøre uansett hvordan du snur og vender på ting! Anonymkode: 889cc...d48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå