Gå til innhold

Wet sex. Hvordan er det utført?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.  Beklager hvis dette blir en runke tråd men jeg blir mer og mer nysgjerrig på wet sex men klarer ikke helt å forestille meg hvordan det skal utføres i praksis. Kan dere som driver med slikt, prøve beskrive litt hvordan og hva dere gjør når dere holder på med slikt og prøv å beskrive hvordan dere opplever det ☺️

Kanskje noen har en bra artikkel som jeg kan lese? 

Anonymkode: 9d19d...45b

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1842280-wet-sex-hvordan-er-det-utf%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker å motta. Inne foregår det i dusjen. Jeg sitter på huk/knær og hun står over og slipper det løs over meg. Eller jeg sitter/ligger på dusjgulvet med henne på over som i en cowgirl-stilling mens hun gjør sitt. 
Ute er det omtrent ingen begrensninger, bortsett fra at uvedkommende ikke skal kunne dumpe innom, og det må være i nærheten av et vann, bekk e.l. 

• Liker 1
Snok1 skrev (10 timer siden):

Det er kun fantasien som setter grenser. Tisse på hverandre, tisse i hverandre, tisse på seg mens en er påkledd, tisse i bleier…..

Hva er din første assosiasjon, TS?

Tisse -på- hverandre har jeg fått med meg, og noen ganger i munnen, men tisse -i-  hverandre?
Er tiss i fitta / rumpa også en greie?

• Liker 2
AnonymBruker
Even Tuell skrev (24 minutter siden):

Tisse -på- hverandre har jeg fått med meg, og noen ganger i munnen, men tisse -i-  hverandre?
Er tiss i fitta / rumpa også en greie?

Nettop. Det var litt interessant. Dette viste jeg ikke heller var en greie 🤓

Ts. 

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei.  Beklager hvis dette blir en runke tråd men jeg blir mer og mer nysgjerrig på wet sex men klarer ikke helt å forestille meg hvordan det skal utføres i praksis. Kan dere som driver med slikt, prøve beskrive litt hvordan og hva dere gjør når dere holder på med slikt og prøv å beskrive hvordan dere opplever det ☺️

Kanskje noen har en bra artikkel som jeg kan lese? 

Jeg har ikke hatt noen problemer med sex under vann eller i dusjen! 

Har prøvd ut noen ganger nå, og gå påkledd i dusjen med klærne på og fingret meg. Det har vært en sinnsyk følelse..! Er virkelig å anbefalle. Våte jeans som kiler på fitta, ei søkk våt business skjorte, dressjakke. Det pirrer skikkelig. Prøv det ;) Er en fordel at jeg jobber som jurist, og har mye officeklær 🤭

Hadde også en Tinderdate, og morgenen etter spurte gutten om å dusje før han dro, og da tok jeg på meg Levisbuksa og skjorta mi fra dagen før på og gikk etter han i dusjen med klærne på... Og gjett om det tok av 😉 

Er 100% problemfritt!!

Og deilig...

• Liker 1
AnonymBruker
Helene91 skrev (9 minutter siden):

Jeg har ikke hatt noen problemer med sex under vann eller i dusjen! 

Har prøvd ut noen ganger nå, og gå påkledd i dusjen med klærne på og fingret meg. Det har vært en sinnsyk følelse..! Er virkelig å anbefalle. Våte jeans som kiler på fitta, ei søkk våt business skjorte, dressjakke. Det pirrer skikkelig. Prøv det ;) Er en fordel at jeg jobber som jurist, og har mye officeklær 🤭

Hadde også en Tinderdate, og morgenen etter spurte gutten om å dusje før han dro, og da tok jeg på meg Levisbuksa og skjorta mi fra dagen før på og gikk etter han i dusjen med klærne på... Og gjett om det tok av 😉 

Er 100% problemfritt!!

Og deilig...

Det du beskriver her er ikke wet sex 😅

Anonymkode: ebe3a...9b6

AnonymBruker
Påkrevd skrev (11 timer siden):

Jeg liker å motta. Inne foregår det i dusjen. Jeg sitter på huk/knær og hun står over og slipper det løs over meg. Eller jeg sitter/ligger på dusjgulvet med henne på over som i en cowgirl-stilling mens hun gjør sitt. 
Ute er det omtrent ingen begrensninger, bortsett fra at uvedkommende ikke skal kunne dumpe innom, og det må være i nærheten av et vann, bekk e.l. 

får du orgasme da?

Anonymkode: 6958e...fcf

Helene91 skrev (12 timer siden):

Tisser du i tøyet også?

Jeg går av og til i dusjen i treningstøy etter trening. Da tisser jeg på meg og starter å onanere mens jeg fremdeles urinerer.

AnonymBruker

Kan være dette blir litt mye for noen. Men hadde lyst at han skulle tisse mens jeg sugde han. Syns det var en deilig tanke. Prøvd flere ganger. Jeg sitter på kne og suger han, mens han tisser litt og litt.. Er bare noe med det 

Anonymkode: b3da2...080

• Hjerte 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan være dette blir litt mye for noen. Men hadde lyst at han skulle tisse mens jeg sugde han. Syns det var en deilig tanke. Prøvd flere ganger. Jeg sitter på kne og suger han, mens han tisser litt og litt.. Er bare noe med det 

Anonymkode: b3da2...080

Altså dette

M50

Anonymkode: dd7de...88f

Annonse

Jeg vet ikke «hvor wet» dette er men jeg blir mer følsom der nede når jeg er både kåt og tissetrengt, og en av mine turn ons er at typen forhindrer meg i å gå på do for å tisse. Det blir litt slik, jeg er på vei på do og han ber meg gjøre noe annet først, at han videre meg osv slik at jeg blir mer og mer desp. Det kan være at han drar meg ned på fanget, koser og kysser meg mens han beføler meg og erter meg til både mer lyst og gjør meg kåt og at han hindrer meg til jeg ikke klarer å holde meg lenger og tisser på meg i fanget hans mens han koser med meg og at jeg får orgasme på dem måten eller at han følger meg på do og hjelper meg med å massere klitoris mens jeg tisser eller blokkerer urinåpningen slik at selve tisseprosessen tvinges til å vare lenge😳 Dette tenner meg og forsterker lysten og gir deilige orgasmer. Men vi har også latt ham tisse i meg etter vi har knullet oss til orgasme og om han klarer å holde dem litt hard i meg etterpå og så tisser inne i meg kommer jeg igjen og igjen😳 Men det blir jo mer søl slik og er litt upraktisk likeså som at det ikke er så lett for ham å tisse med hard penis😳

AnonymBruker

Opplevde at en fyr jeg hadde sex med hadde en tendens til å tisse inni mens vi hadde doggy. Han mente han ikke klarte å holde seg i den posisjonen og fortsatte videre. La ikke merke til det før etterpå siden det var i doggy. Skjønner at det sikkert kan være vanskelig innimellom, men syns man burde gi beskjed før man gjør noe sånt eller stoppe opp. Er sikkert spennende med wet sex, men det burde kommuniseres om først

Anonymkode: ef4ae...2f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...