AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har hvite takrenner i dag, men ønsker meg svarte. Hva anbefaler dere å bruke og som sitter i flere år uten flassing? Jeg tenkte kanskje Bengalak spray, men det blir en haug med bokser. Anonymkode: 0df8b...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Fort gjort å spraye mer enn bare takrennene om du ikke demonterer dem. Lakk har det med å følge vinden. Grunning og bengalakkmaling? De har maling for både plast og metall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden newman01 skrev (35 minutter siden): Fort gjort å spraye mer enn bare takrennene om du ikke demonterer dem. Lakk har det med å følge vinden. Grunning og bengalakkmaling? De har maling for både plast og metall Mulig jeg skriver om noe jeg ikke har peiling på, men jeg vurderer å ta ned takrennene og lakkere de i garasjen. Har liten lyst til å spraylakkere huset til naboen 😂 Er det en helsikes jobb å ta de ned for så å sette de opp igjen? Anonymkode: 0df8b...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå