AnonymBruker Skrevet 24. mai #81 Skrevet 24. mai Merkelig dette med pride en kan elske hvem en vil, men dette gjelder tydeligvis ikke når det er aldersforskjell i bildet. Dobbeltmoral så det holder. 50% ender i skilsmisse uansett aldersforskjell. Jeg var bare 19 da jeg forelsket meg i en mann (jeg er kvinne) på 39 år. Forholdet holdt i 25 år og vi er forsatt venner, så ja det går ann. Anonymkode: df266...e97 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #82 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Merkelig dette med pride en kan elske hvem en vil, men dette gjelder tydeligvis ikke når det er aldersforskjell i bildet. Dobbeltmoral så det holder. 50% ender i skilsmisse uansett aldersforskjell. Jeg var bare 19 da jeg forelsket meg i en mann (jeg er kvinne) på 39 år. Forholdet holdt i 25 år og vi er forsatt venner, så ja det går ann. Anonymkode: df266...e97 Takker, det går an for andre også å oppleve det ultimate tidlig i livet. Du var bare 19 og det holdt i mange år. Det er slik jeg ser fremtiden med min drømmeprins❤️ Anonymkode: 123b7...b9a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #83 Skrevet 24. mai Ja, det går absolutt an. Jeg hadde uansett ikke vært overbegeistret om det var min datter eller sønn på 19 som kom hjem med en mann på over 40. Jeg hadde oppriktig lurt på hva hans intensjoner hadde vært, og hvordan han hadde ment de hadde noe til felles. At noen på 20 kan falle for en godt voksen mann ka jeg skjønne. Sikkert spennende med en som er oppegående og har mange erfaringer, god økonomi osv. Jeg kan fint leve med å bli kaldt dobbeltmoralsk som mener dette. Anonymkode: fb19b...438 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #84 Skrevet 24. mai Helt ærlig, det er ingen som bryr seg eller har noe med hva voksne selvstendige mennesker bruker sin fritid på, hvem de har relasjoner med eller hvilken legning de er. Slutt nå å lag et jævla drama om dette. Min ærlige og oppriktige mening er at disse minoritetsgruppene fabrikerer og konstruerer problemer som de tar opp med allmennheten for å fortsett hoøde diskusjonen i gang. Ps! Det er over 50 år siden homofili ble lovlig i norge, ikke 5. Det er mange mennesker som blir plaget daglig,man trenger ikke være noen minoritet av den grunn. Anonymkode: 538ab...130 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #85 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Helt ærlig, det er ingen som bryr seg eller har noe med hva voksne selvstendige mennesker bruker sin fritid på, hvem de har relasjoner med eller hvilken legning de er. Slutt nå å lag et jævla drama om dette. Min ærlige og oppriktige mening er at disse minoritetsgruppene fabrikerer og konstruerer problemer som de tar opp med allmennheten for å fortsett hoøde diskusjonen i gang. Ps! Det er over 50 år siden homofili ble lovlig i norge, ikke 5. Det er mange mennesker som blir plaget daglig,man trenger ikke være noen minoritet av den grunn. Anonymkode: 538ab...130 Tusen takk for ditt syn og tanke på aldersforskjell, som er en ikkegreie så lenge begge er voksne og myndige, noe vi er. Kunne ikke tenkt meg kjæreste på egen alder, slik jeg nå har falt hodestups for min kjære på 43❤️ Anonymkode: 123b7...b9a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #86 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, det går absolutt an. Jeg hadde uansett ikke vært overbegeistret om det var min datter eller sønn på 19 som kom hjem med en mann på over 40. Jeg hadde oppriktig lurt på hva hans intensjoner hadde vært, og hvordan han hadde ment de hadde noe til felles. At noen på 20 kan falle for en godt voksen mann ka jeg skjønne. Sikkert spennende med en som er oppegående og har mange erfaringer, god økonomi osv. Jeg kan fint leve med å bli kaldt dobbeltmoralsk som mener dette. Anonymkode: fb19b...438 Det er både spennende, stor elskov og kjærlighet og ekstremt deilig❤️ Han har god økonomi, men vi har begge avtalt at penger og sånn følelse av kjærlighet grunnet penger er nogo. Jeg nekter å ta i mot penger og min kjære har heller aldri forsøkt å bruke penger for kjøp av min kjærlighet. Elsker hans oppriktige ærlighet og følelsesmessig tilhørighet til meg. Det samme gjengjelder jeg og herregud han driver meg til vanvidd ❤️ Anonymkode: 123b7...b9a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #87 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 10.14): Ååh tusen takk for fine ord, jeg skal ta de med meg og huske på de❤️ Skal være observant, men nå er bare alt himmelrike. På det seksuelle har han pushet mine grenser, men kun positiv ❤️ Han har gitt meg muligheten til å oppnå seksuelle nytelser og orgasmer som setter meg helt ut. Trodde heller aldri multiorgasmer var mulig, men han får meg helt euforisk, det bare går og går for meg på en ubeskrivelig deilig måte. Før var det over på minutter med en passe kjedelig orgasme, han får meg i skyene i timesvis, hvis vi har tid❤️ Ikke bare sex, vi konekter så utrolig bra ellers også, på alt fra musikk, film, interesser og blir aldri kjedelig å snakke sammen❤️ Anonymkode: 123b7...b9a Troll Anonymkode: 6a9e7...7e2 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai #88 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Troll Anonymkode: 6a9e7...7e2 Hold opp a. Jeg vet dette og hvorfor skulle jeg lyve? Dette er sannhet og helt uten hverken å legge til eller trekke i fra. Anonymkode: 123b7...b9a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #89 Skrevet 24. mai En ung mann på 23 som blir sammen med en middelaldrende mann på 43 ville jeg sagt det. Men ikke så viktig det da. Jeg synes 20 år er mye, men det kommer an på forventninger og framtidsplaner. Som en nevner før meg, så er en 23-åring umoden. Kognitiv utvikling hos menn, altså hjernens utvikling og funksjoner, anses vanligvis å være ferdig rundt 25-årsalderen. Dere vil også oppleve at det er ganske stor avstand i erfaringer og opplevelser, noe som kan tære på. Om 17 år er han 60, du bare 40, og mye skjer med helse etter 50, også hos menn. Anonymkode: c9c04...da6
AnonymBruker Skrevet 24. mai #90 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): En ung mann på 23 som blir sammen med en middelaldrende mann på 43 ville jeg sagt det. Men ikke så viktig det da. Jeg synes 20 år er mye, men det kommer an på forventninger og framtidsplaner. Som en nevner før meg, så er en 23-åring umoden. Kognitiv utvikling hos menn, altså hjernens utvikling og funksjoner, anses vanligvis å være ferdig rundt 25-årsalderen. Dere vil også oppleve at det er ganske stor avstand i erfaringer og opplevelser, noe som kan tære på. Om 17 år er han 60, du bare 40, og mye skjer med helse etter 50, også hos menn. Anonymkode: c9c04...da6 Siden du først tok opp dette med hjernens utvikling så tenker jeg du har kunnskap om dette. Er den kognitive utviklingen hos menn signifikant dårligere enn kvinner generelt? Når blir kvinner moden sammenlignet med menn? Hvor mange % mener du en på 23 år ikke er fylt ut utviklet sammenlignet med en på 25 år? Anonymkode: 538ab...130
AnonymBruker Skrevet 25. mai #91 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Siden du først tok opp dette med hjernens utvikling så tenker jeg du har kunnskap om dette. Er den kognitive utviklingen hos menn signifikant dårligere enn kvinner generelt? Når blir kvinner moden sammenlignet med menn? Hvor mange % mener du en på 23 år ikke er fylt ut utviklet sammenlignet med en på 25 år? Anonymkode: 538ab...130 Dette ønsker jeg også svar på, både an nysgjerrighet og om det faktisk er riktig? Føler jeg kan ta selvstendige valg uten at noen påvirker mine valg. Jeg elsker min elskede kjæreste❤️ Ts Anonymkode: 123b7...b9a
AnonymBruker Skrevet 25. mai #92 Skrevet 25. mai Dere kan lese litt her: https://www.rosettainstitute.org/brain-development-continues-until-age-30/ "This paper from researchers at the Mayo Clinic demonstrates that brain development continues beyond the teenage years and doesn’t stop until around age 30. However, it doesn’t specify how this late development affects our cognitive abilities. Does it enhance decision-making, language skills, problem-solving, memory, emotional resilience/frailty, reaction time, or a little bit of everything?" https://www.nature.com/articles/s41593-023-01272-0 "the connections between the emotional part of the brain and the decision-making center are still developing—and not always at the same rate. That's why when teens have overwhelming emotional input, they can't explain later what they were thinking. They weren't thinking as much as they were feeling." "Most recently, The Wall Street Journal ran an article recommending that concerned parents of twenty-somethings "chill out" because "recent research into how the brain develops suggests that people are better equipped to make major life decisions in their late 20s than earlier in the decade. The brain, once thought to be fully grown after puberty, is still evolving into its adult shape well into a person's third decade, pruning away unused connections and strengthening those that remain, scientists say." https://www.scientificamerican.com/blog/brainwaves/the-neuroscience-of-twenty-somethings/ https://www.wsj.com/articles/SB10000872396390443713704577601532208760746 Anonymkode: c9c04...da6
AnonymBruker Skrevet 25. mai #93 Skrevet 25. mai Sier en del at du kaller deg selv for "gutt" også. Det er jo en signifikant forskjell på gutt og mann. Anonymkode: c9c04...da6
AnonymBruker Skrevet 25. mai #94 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sier en del at du kaller deg selv for "gutt" også. Det er jo en signifikant forskjell på gutt og mann. Anonymkode: c9c04...da6 Hei. Du må lese tråden. Gutt er en sjargong i vennegjengen, der oss gutta, er et begrep. Vet sef at jeg er en ung mann og ikke gutt, sett i beskrivelsen av en voksen. Anonymkode: 123b7...b9a
AnonymBruker Skrevet 25. mai #95 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Du må lese tråden. Gutt er en sjargong i vennegjengen, der oss gutta, er et begrep. Vet sef at jeg er en ung mann og ikke gutt, sett i beskrivelsen av en voksen. Anonymkode: 123b7...b9a Mange som kaller seg "gutt" i din alder da, var mer som en artig påminnelse om at forskjellen faktisk er ganske stor. Verre når de over førti kaller seg "gutt" ☺️ Jeg synes 20 års forskjell er mye, men det er jo bare å se det an. Dere har det fint nå, lov å leve i nuet! Anonymkode: c9c04...da6
AnonymBruker Skrevet 26. mai #96 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 16.56): Mange som kaller seg "gutt" i din alder da, var mer som en artig påminnelse om at forskjellen faktisk er ganske stor. Verre når de over førti kaller seg "gutt" ☺️ Jeg synes 20 års forskjell er mye, men det er jo bare å se det an. Dere har det fint nå, lov å leve i nuet! Anonymkode: c9c04...da6 Tusen takk for svar og forståelse 🥰 Ts Anonymkode: 123b7...b9a
AnonymBruker Skrevet 26. mai #97 Skrevet 26. mai Ganske kvalmt egentlig, ikke pga av alder, men at det er 2 menn. Anonymkode: 8e726...d8a 1
Maleficenta Skrevet 26. mai #98 Skrevet 26. mai En ting jeg glemte å spørre om ts. Har dere møtt hverandres venner? Hvordan kommer han overens med dine venner og hvordan kommer du overens med hans venner?
AnonymBruker Skrevet 27. mai #99 Skrevet 27. mai Du er 23 år gammel. Slutt å kall deg selv for en gutt – du er en voksen mann. Anonymkode: ec2a9...83d
AnonymBruker Skrevet 27. mai #100 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 20.52): Ganske kvalmt egentlig, ikke pga av alder, men at det er 2 menn. Anonymkode: 8e726...d8a Okey, men hvorfor kvalmt med 2 menn? Ts Anonymkode: 123b7...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå