Gå til innhold

Gutt 23 sammen med mann på 43

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Man er fortsatt ikke en gutt eller jente når man er i 20-åra. Det er veldig rart å kalle seg det når en er voksen. 

Anonymkode: cbfea...416

Vel han er jo en gutt sammenlignet med "partneren". 

Anonymkode: dc840...7ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må jo innrømme at det først var den utrolig deilige sexen som bandt meg først og er enda. Er faktisk helt sexavhengig i sammen med min nye flamme. Jeg kan ikke ha så deilig sex uten forelskelse❤️ Men han har og flere sider enn bare sex, selv om det betyr mye. Nå føler jeg at det er oss til evig tid, kan ikke se meg selv ute han. Han forteller helt det samme om meg❤️ Håper jeg man komme tilbake og fortelle om den samme energien og kjærligheten og den samme intense sexen om 5-6 år❤️

Anonymkode: 123b7...b9a

«Sexavhengig, sex, intens sex». 

Helt greit, men smell the coffee. 

Får litt vondt av naiviteten din faktisk - sånn på ordentlig. Du fremstår som lett å utnytte og smadre hjertet til. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Får litt vondt av naiviteten din faktisk - sånn på ordentlig. Du fremstår som lett å utnytte og smadre hjertet til. 

Ja, du har rett, jeg er sexavhengig og min kjære har fått meg sexavhengig. Men min kjære har også så mange andre sider. Vi har samme skills og humor, samme interesser, musikk og film, trening og 🧗 Det er mer enn bare sex, selv om det betyr mye for meg❤️

Håper jeg har rett og at du tar feil. Men ingen forhold har garanti for å vare livet ut, men jeg føler det oppriktig, kan ikke seg for meg et liv uten han. Er stormende forelsket ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (6 minutter siden):

Uansett, jeg er takknemlig for råd, forsiktighetsregler tanke og det er ikke upåvirket. Tusen takk for det❤️🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei. Som overskriften. Jeg er en gutt på 23 som er sammen med en mann på 43, vi er på vei til offisielle kjærester, men trenger mer tid på å bli helt fri til å gå åpent ut. Vi har helt ubeskrivelig deilig sex, jeg er helt i skyene, han gir meg orgasmer jeg trodde var umulig å få ❤️ Jeg er fortida helt i ekstase og superforelska❤️.

Men hvordan vil dere sett på en gutt ung som meg, være sammen med en såpass mye eldre mann?

Veldig mye fokus på sex i dette forholdet. Håper dere har mer til felles. 

Anonymkode: 613cd...545

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Man er fortsatt ikke en gutt eller jente når man er i 20-åra. Det er veldig rart å kalle seg det når en er voksen. 

Anonymkode: cbfea...416

Joda, det er man. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 års forskjell. Han var tre år gammel når du var var like gammel som han er nå. Ikke greit i mine øyne.

Anonymkode: d04ce...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

20 års forskjell. Du var tre år gammel når han var var like gammel som du er nå. Ikke greit i mine øyne.

Rettelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er både rusa på han, på sexen og på orgasmene han gir meg❤️ Jeg er rusa på hele pakka for å si det sånn.

Pass på så ikke strikken blir tøyd for mye, eller ryker. Mange stygge saker om dette som ikke kommer frem i lyset.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

k4ren skrev (18 minutter siden):

Pass på så ikke strikken blir tøyd for mye, eller ryker. Mange stygge saker om dette som ikke kommer frem i lyset.

Riktig. Og spesielt når det bare er menn som holder på med hverandre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terry2 skrev (1 minutt siden):

Riktig. Og spesielt når det bare er menn som holder på med hverandre. 

Nettopp, man hører om dem som har fått ødelagt lukkemuskelen og må bruke bleie fordi de ikke klarer å kontrollere avføringen. Så vill og intenst det går for seg i HI ser framtiden ganske kjip ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Må jo innrømme at det først var den utrolig deilige sexen som bandt meg først og er enda. Er faktisk helt sexavhengig i sammen med min nye flamme. Jeg kan ikke ha så deilig sex uten forelskelse❤️ Men han har og flere sider enn bare sex, selv om det betyr mye. Nå føler jeg at det er oss til evig tid, kan ikke se meg selv ute han. Han forteller helt det samme om meg❤️ Håper jeg man komme tilbake og fortelle om den samme energien og kjærligheten og den samme intense sexen om 5-6 år❤️

Men hvor mange ganger skal du fortelle oss at sexen er så uhorvelig deilig?? Vi har skjønt det nå. Du er vel rimelig sår bak nå tipper jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tidligere USAID-ansatte med mye fritid nå ja...

Anonymkode: c813c...87a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye fokus på sex i dette forholdet. Håper dere har mer til felles. 

Anonymkode: 613cd...545

Ja det har vi, samme skills, humor, interesser, trening og klatring 🧗 Ellers veldig mye samtaler❤️🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Brunello skrev (2 timer siden):

Joda, det er man. 

Sant det❤️ Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskelilja skrev (2 timer siden):

Dere er begge voksne. Så fint du er lykkelig. 😊Gratulerer 😊

Tuusen takk Påskelilja, det varmer å høre❤️🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 års forskjell. Han var tre år gammel når du var var like gammel som han er nå. Ikke greit i mine øyne.

Kan ikke sammenlignes, 3 år vs 23 og 43. Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte skal du skrive om dette?

Anonymkode: 3dbaf...043

What? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...