TinaChristina Skrevet 15 timer siden #41 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 8.26): Du har vel gått i den klassiske fella, å ha sex med en mann du ikke kjenner, og som bare ville ha kroppen din og ikke deg. Kan ikke folk en gang forstå at dersom man er ute etter et varig forhold, må man vente med sex og bruke minst de første ukene til å bli kjent? De som bare er ute etter sex vil gi opp og forsvinne etter en stund, mens de som faktisk er interessert i deg som person og som liker den du er, de vil fortsette å ønske å møte deg selv om sexen lar vente på seg. Anonymkode: b11c4...96f Det der er ofte vanskelig å gjøre fordi noen er VELDIG tålmodig og venter og lyver gjerne lenge på sex. De kan lure de fleste av oss. Men de har noen ting man kan se etter likevel; snakker/hinter en del om sex, korte og eller få forhold bak seg, virker følelsesmessig litt avstumpet, har mange jentevenner og følger random jenter på sosiale medier. Og sikkert noe mer. Men noen ganger må man ha sex med personen (hvis man vil) for å kunne se om der er et gjensidig kjærestepotensiale og dersom en mann ER interessert så VET man det. Menn viser dette veldig tydelig og blir nærmest "desperate" etter kontakt, skriver og ringer hvert ledige øyeblikk, vil møtes ofte osv. Alt annet enn det kan man ta som ikke interessert dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 4 timer siden #42 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dette er ikke den typen menn jeg er mest skeptisk for til datteren min. Jeg er ærlig talt mer skeptisk til de som skriver sånt som innlegget ditt. Anonymkode: 6239e...e65 Det er fordi du er den sorten jeg beskrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 4 timer siden #43 Del Skrevet 4 timer siden Sykkelkopp skrev (14 timer siden): Tro meg, de går i fella hos dem og. Jeg har blant annet en kusine som gjorde det. Tok meg 10 minutt med fyren for å skjønne det. Han likte våpen, hadde kort lunte, var aggressiv og kjeftet mye, ingen høyere utdanning, siterte Tate osv. Det var så åpenbart man får det. Og dette er bare et av mange eksempel. Kvinner går for denne typen menn, samtidig som de påstår de ikke visste. Det er bare ansvarsfraskrivelse. Det er ikke mangel på eksempel på kvinner som går for denne typen menn, alle hadde røde flagg og kvinnene kjører likevel full ansvarsfraskrivelse. "Jeg er ikke tankeleser"... Trodde kvinner liksom hadde en viss sosial intelligens? Men her har du jo essensen: gitt at det du skriver er riktig, så er det folk som "setter opp en felle". Det er jo DER vi bør rette kritikken, og søke å påvirke. Vi kan ikke påvirke noen til å bli bedre til å plukke ut svindlere og bløffmakere, men vi kan kanskje påvirke andre til å slutte å drive med dette gjennom å være harde mot dem og vise at dårlig oppførsel mot kvinner gir sosiale konsekvenser. Slik at de ser at det har en nedside ved å holde på slik. Og, i en del tilfeller kommer den nedsiden av seg selv - på et lite sted får man fort et rykte når en viss andel av damene har erfart det samme, men noen ganger bør den kanskje presses frem. Du sier at "kvinner går for denne typen menn" - men det er jo da det falske skallet de er ute etter, ikke etter den de faktisk er. Når de finner ut hvem de dater, er det slutt. Kvinner har masse sosial intelligens, det er ingenting som tyder på noe annet. Ei heller i denne diskusjonen. Sosial intelligens gir deg ingen superkrefter i å avsløre folk som lyger til deg, om ikke disse er helt talentløse innen det å fare med usannheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå