AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 8.18): Når jeg ringer. Eller skrur av telefonen.Men gjennom uka sender han litt mld å spør hva jeg har gjort men ikke foreslått noe nytt møte. Hva tenker dere? Anonymkode: 26cc8...6fc Slutt å plage personen, hen er ikke interessert i noe mer. Anonymkode: 333df...a81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvis jeg skulle etablere meg en gang til med en dame for livet så skulle det være en som ikke kunne holde fingrene unna meg. En som porsjonerte ut det fysiske for å oppnå en måloppnåelse er uaktuell. En som har et så forknytt forhold til sex og kropp at hun må trygges i månedsvis er uaktuell. Anonymkode: 6239e...e65 Hva om hun holder igjen fordi hun har brent seg før og er livredd for å bli såret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Sykkelkopp skrev (På 23.5.2025 den 9.36): Hva med å undersøke litt på forhånd i stedet for å bare anta at mannen vil gifte seg fordi han er kåt på deg? Du antar at menn er generelt ærlige. Så søtt.. Anonymkode: 52581...adb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du antar at menn er generelt ærlige. Så søtt.. Anonymkode: 52581...adb Kanskje ikke typen menn du går for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden Sykkelkopp skrev (38 minutter siden): Kanskje ikke typen menn du går for. Men det er hennes skyld å ikke være tankeleser, ikke hans for å være en pipelort, ikke sannt? Du har høye krav til kvinner enn menn, men klarer ikke inrømme menns skyld og må fremmedgjøre dem først. Da er de noe annet. Anonymkode: 5c29b...80b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 8.18): Når jeg ringer. Eller skrur av telefonen.Men gjennom uka sender han litt mld å spør hva jeg har gjort men ikke foreslått noe nytt møte. Hva tenker dere? Anonymkode: 26cc8...6fc Sikkert Gift/samboer/partner. Passer ikke møtes for sex eller prate i tlf eller tekste noe avslørende akkurat da, men vil holde deg varm til det passer igjen? Anonymkode: a98c1...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men det er hennes skyld å ikke være tankeleser, ikke hans for å være en pipelort, ikke sannt? Du har høye krav til kvinner enn menn, men klarer ikke inrømme menns skyld og må fremmedgjøre dem først. Da er de noe annet. Anonymkode: 5c29b...80b Har TS mest kontroll over seg selv eller over andre? Dere kvinner må lære dere å ta ansvar for eget liv. Det har null å si at den andre part er mest "skyldig". Det er deg det går utover og det er du som må ta ansvar for at ting går din vei. Det er så lett å se faretegnene med en gang de begynner å date, men kvinner bruker 2 år på å finne det ut når det faktisk kommer til utløp. Jeg ser hvor dårlige damer er på å forstå menn igjen og igjen. Hvis mannen er kjekk og dominant lukker de øynene for alle de røde flaggene helt til de kommer ned fra sin rosa sky 2 år inn i forholdet. Trenger ikke være tankeleser. Jeg har sett både slektninger og venninner bli sammen med menn jeg ser med en gang er problematiske, men jeg har bare gitt opp å advare. De hører ikke uansett, advarselen har heller motsatt effekt. De blir mer interessert i mannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #28 Del Skrevet 5 timer siden Sykkelkopp skrev (1 minutt siden): Har TS mest kontroll over seg selv eller over andre? Dere kvinner må lære dere å ta ansvar for eget liv. Det har null å si at den andre part er mest "skyldig". Det er deg det går utover og det er du som må ta ansvar for at ting går din vei. Det er så lett å se faretegnene med en gang de begynner å date, men kvinner bruker 2 år på å finne det ut når det faktisk kommer til utløp. Jeg ser hvor dårlige damer er på å forstå menn igjen og igjen. Hvis mannen er kjekk og dominant lukker de øynene for alle de røde flaggene helt til de kommer ned fra sin rosa sky 2 år inn i forholdet. Trenger ikke være tankeleser. Jeg har sett både slektninger og venninner bli sammen med menn jeg ser med en gang er problematiske, men jeg har bare gitt opp å advare. De hører ikke uansett, advarselen har heller motsatt effekt. De blir mer interessert i mannen. Hva med menn da, hvem har de kontroll over? Jeg kjenner menn som har vært utsatt av vold av ekte gale kvinner, å jeg sier ikke til han, åh du burde valgt bedre. Det er ganger når det er bevist at vi bryr oss om dem i rundt oss og fraråder dem sterlt å gå tilbake. Men du er ikke omsorgsfull, du klarer ikke holde menn ansvarlig. Anonymkode: 5c29b...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden Fjellmannover190 skrev (På 23.5.2025 den 9.49): Jeg tenker at det er mye sant i dette. Jeg har avsluttet med kvinner som vil vente med sex, (Altså type etter date 3, med overnatting) fordi det da oppleves som at sex er en valuta og jeg mistenker at det fortsetter gjennom forholdet. Jeg hadde sex med min næverende kjæreste på første møte, og har ikke sett meg tilbake etter dette. Mann i slutten av 40 årene. Selv satte jeg 24 timer som grense, vi møtte hos meg, han overnattet og på den 25 timen hadde vi sex Vært gift i 15 år nå og vi er i femtiåra. Anonymkode: b9412...8e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med menn da, hvem har de kontroll over? Jeg kjenner menn som har vært utsatt av vold av ekte gale kvinner, å jeg sier ikke til han, åh du burde valgt bedre. Det er ganger når det er bevist at vi bryr oss om dem i rundt oss og fraråder dem sterlt å gå tilbake. Men du er ikke omsorgsfull, du klarer ikke holde menn ansvarlig. Anonymkode: 5c29b...80b "jammen hva med (...)" Nå er du barnslig. Er det det tråden handlet om? Det er TS som skriver og det er TS som kan påvirke videre hva som skjer. Tviler på at fyren som ikke svarer etter sex sitter og leser det TS skriver her i stedet for på melding. Å si hva du mener andre burde gjøre er off topic. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #31 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 8.26): Du har vel gått i den klassiske fella, å ha sex med en mann du ikke kjenner, og som bare ville ha kroppen din og ikke deg. Kan ikke folk en gang forstå at dersom man er ute etter et varig forhold, må man vente med sex og bruke minst de første ukene til å bli kjent? De som bare er ute etter sex vil gi opp og forsvinne etter en stund, mens de som faktisk er interessert i deg som person og som liker den du er, de vil fortsette å ønske å møte deg selv om sexen lar vente på seg. Anonymkode: b11c4...96f Noe mer på jordet har jeg ikke lest her inne. Anonymkode: cc503...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #32 Del Skrevet 5 timer siden Sykkelkopp skrev (14 minutter siden): "jammen hva med (...)" Nå er du barnslig. Er det det tråden handlet om? Det er TS som skriver og det er TS som kan påvirke videre hva som skjer. Tviler på at fyren som ikke svarer etter sex sitter og leser det TS skriver her i stedet for på melding. Å si hva du mener andre burde gjøre er off topic. Nei jeg er fornuftig og ser deg for akkurat den du er. Du vinner ikke her. Anonymkode: 5c29b...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33 Del Skrevet 5 timer siden man må være tydelig på hva man ønsker og man må bruke tid til og bli kjent med en person før man hopper rett til køys Anonymkode: 55470...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 2 timer siden #34 Del Skrevet 2 timer siden Maleficenta skrev (5 timer siden): Hva om hun holder igjen fordi hun har brent seg før og er livredd for å bli såret? Da går i alle fall jeg videre. Tenker at jeg ikke trenger å redde alle damer som har opplevd det de mener er kjipe ting i livet sitt. Jeg dater de jeg ønsker å date og som er nogenlunde kompatible med meg. Nok av menn der ute å velge mellom, selv om jeg kaster inn håndkleet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #35 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du antar at menn er generelt ærlige. Så søtt.. Anonymkode: 52581...adb Min erfaring i livet er at mennesker er omtrent 80% ærlige. Menn og kvinner. Noen mindre. Anonymkode: 6239e...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå