AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Når jeg ringer. Eller skrur av telefonen.Men gjennom uka sender han litt mld å spør hva jeg har gjort men ikke foreslått noe nytt møte. Hva tenker dere? Anonymkode: 26cc8...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Han var kun ute etter sex. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Han er nok kun interessert i sex, og vil holde deg «litt varm» til neste runde. Hvis du er intr. i noe mer, bør du styre unna han høres det ut som. Anonymkode: ee3fd...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Du har vel gått i den klassiske fella, å ha sex med en mann du ikke kjenner, og som bare ville ha kroppen din og ikke deg. Kan ikke folk en gang forstå at dersom man er ute etter et varig forhold, må man vente med sex og bruke minst de første ukene til å bli kjent? De som bare er ute etter sex vil gi opp og forsvinne etter en stund, mens de som faktisk er interessert i deg som person og som liker den du er, de vil fortsette å ønske å møte deg selv om sexen lar vente på seg. Anonymkode: b11c4...96f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Det er en misforståelse ute og går her. Feil: Han var bare ute etter sex. Rettelse: Han var ikke lenger interessert etter sex. Anonymkode: f2d76...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg ringer. Eller skrur av telefonen.Men gjennom uka sender han litt mld å spør hva jeg har gjort men ikke foreslått noe nytt møte. Hva tenker dere? Anonymkode: 26cc8...6fc Jeg tenker at det ikke er rart at mange kvinner skyr unna alt av mannfolk. Feige jævler som ikke kan si fra på forhånd at de kun leter etter sex, eller i hvert fall være ærlig etter sex og si at de ikke ønsker noe mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du har vel gått i den klassiske fella, å ha sex med en mann du ikke kjenner, og som bare ville ha kroppen din og ikke deg. Kan ikke folk en gang forstå at dersom man er ute etter et varig forhold, må man vente med sex og bruke minst de første ukene til å bli kjent? De som bare er ute etter sex vil gi opp og forsvinne etter en stund, mens de som faktisk er interessert i deg som person og som liker den du er, de vil fortsette å ønske å møte deg selv om sexen lar vente på seg. Anonymkode: b11c4...96f Det er bare tull. Jeg ventet en gang med sex i over et halvt år, og ble ghostet etter sex. Med mannen hadde vi sex på første fysiske date. Å holde igjen sex "bare fordi" er idiotisk. Man kan bli dumpet uansett hvor lenge man venter. Enkelte menn elsker jakten også, og synes ventetiden er verdt spenningen. For øvrig, hvis mannen min hadde holdt igjen sexen i flere uker og måneder fordi "det bør være sånn", ville jeg ha mistet interessen. Jeg har null interesse for en aseksuell partner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Rosalilje84 skrev (14 minutter siden): Jeg tenker at det ikke er rart at mange kvinner skyr unna alt av mannfolk. Feige jævler som ikke kan si fra på forhånd at de kun leter etter sex, eller i hvert fall være ærlig etter sex og si at de ikke ønsker noe mer. Hva med å undersøke litt på forhånd i stedet for å bare anta at mannen vil gifte seg fordi han er kåt på deg? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Sykkelkopp skrev (4 minutter siden): Hva med å undersøke litt på forhånd i stedet for å bare anta at mannen vil gifte seg fordi han er kåt på deg? Men de juger jo som regel. Hva har dette med giftemål å gjøre? Vi snakker om kjærester. Mange menn juger om at de vil ha forhold, later som de er interessert i kvinnen som person, for så å ghoste rett etter sex, uansett når i forløpet denne sexen kommer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Rosalilje84 skrev (22 minutter siden): Det er bare tull. Jeg ventet en gang med sex i over et halvt år, og ble ghostet etter sex. Med mannen hadde vi sex på første fysiske date. Å holde igjen sex "bare fordi" er idiotisk. Man kan bli dumpet uansett hvor lenge man venter. Enkelte menn elsker jakten også, og synes ventetiden er verdt spenningen. For øvrig, hvis mannen min hadde holdt igjen sexen i flere uker og måneder fordi "det bør være sånn", ville jeg ha mistet interessen. Jeg har null interesse for en aseksuell partner. Jeg tenker at det er mye sant i dette. Jeg har avsluttet med kvinner som vil vente med sex, (Altså type etter date 3, med overnatting) fordi det da oppleves som at sex er en valuta og jeg mistenker at det fortsetter gjennom forholdet. Jeg hadde sex med min næverende kjæreste på første møte, og har ikke sett meg tilbake etter dette. Mann i slutten av 40 årene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Han legger inn absolutt minimum innsats for å ikke miste tilgang på sex hvis det kiler mellom beina. Anonymkode: 54c31...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Fjellmannover190 skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at det er mye sant i dette. Jeg har avsluttet med kvinner som vil vente med sex, (Altså type etter date 3, med overnatting) fordi det da oppleves som at sex er en valuta og jeg mistenker at det fortsetter gjennom forholdet. Jeg hadde sex med min næverende kjæreste på første møte, og har ikke sett meg tilbake etter dette. Mann i slutten av 40 årene. Ikke sant? Man lurer også på hvordan en nyforelsket person kan gå ukesvis uten sex, men samtidig være intim med gjenstanden for sin forelskelse på andre måter. Jeg har dessverre vært borti aseksuelle menn tidligere, så jeg hadde ikke tatt sjansen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Til TS, så er det desverre slik en del menn er. Det kan virke som han kun er interessert i å ha sex med deg, og driver med litt breadcrumbing for å holde deg interessert. Siden det er flere menn som kun er på utkikk etter et seksuelt forhold enn kvinner, så er det en kjent strategi å utgi seg for å være på jakt etter et fohold for å få noen til sengs. Så er det ghosting eller breadcrumbing etterpå, nå ser det ut til at du har møtt en slik. Jeg opplevde stadig vekk at en del kvinner mistenkte meg for å være slik, og jeg klarer ikke å se hvordan du kan se forskjell på om jeg var seriøs eller en player, spesielt når jeg avsluttet med flere som jeg mistenkte å bruke sex som en valuta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Fjellmannover190 skrev (5 timer siden): Jeg tenker at det er mye sant i dette. Jeg har avsluttet med kvinner som vil vente med sex, (Altså type etter date 3, med overnatting) fordi det da oppleves som at sex er en valuta og jeg mistenker at det fortsetter gjennom forholdet. Jeg hadde sex med min næverende kjæreste på første møte, og har ikke sett meg tilbake etter dette. Mann i slutten av 40 årene. Hvis jeg skulle etablere meg en gang til med en dame for livet så skulle det være en som ikke kunne holde fingrene unna meg. En som porsjonerte ut det fysiske for å oppnå en måloppnåelse er uaktuell. En som har et så forknytt forhold til sex og kropp at hun må trygges i månedsvis er uaktuell. Anonymkode: 6239e...e65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Kanskje han har dame og ikke kan snakke i telefon fordi hun er i nærheten? Anonymkode: 6a85c...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Fjellmannover190 skrev (6 timer siden): Jeg tenker at det er mye sant i dette. Jeg har avsluttet med kvinner som vil vente med sex, (Altså type etter date 3, med overnatting) fordi det da oppleves som at sex er en valuta og jeg mistenker at det fortsetter gjennom forholdet. Jeg hadde sex med min næverende kjæreste på første møte, og har ikke sett meg tilbake etter dette. Mann i slutten av 40 årene. Barnslig. Manipulativt av deg fordi du er utolmodig og frata noen sin sannhet rundt sex, fordi du tenker det ikke er mer en valuta for dem om de vil vente. Vente lenger en 3 lusne møter med deg. Det er ikke noe galt med andre bare fordi de ikke er like uhemmede i hvem de utfører dynesport med som deg. Bra for dem at de slapp den kjønnssykdomrisken. Anonymkode: 5c29b...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Barnslig. Manipulativt av deg fordi du er utolmodig og frata noen sin sannhet rundt sex, fordi du tenker det ikke er mer en valuta for dem om de vil vente. Vente lenger en 3 lusne møter med deg. Det er ikke noe galt med andre bare fordi de ikke er like uhemmede i hvem de utfører dynesport med som deg. Bra for dem at de slapp den kjønnssykdomrisken. Anonymkode: 5c29b...80b Godt du forstår hvordan jeg er etter et innlegg her. Jeg har aldri hatt onenightstands, kjønnssykdom eller ghostet noen. At jeg har avsluttet med noen fordi jeg mistenker at de vil bruke sex som valuta, dreier seg ikke om at jeg ikke får tilgang til sex. Det handler om at jeg ikke vil inn i den type relasjon. (Forresten ville hun har sex med meg når jeg avsluttet relasjonen, så jeg fikk bekreftet at jeg hadde rett. Vi hadde ikke sex) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå