AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Jeg skal søke meg jobb, ønsker ikke at leder skal vite om det. Har en ansatt som referanse(hun er en mellomleder) så det er greit. Men jeg lurer på hvordan jeg skal legg fram bevis på at jeg jobber der jeg jobber. Ønsker jo ikke å spørre sjefen om tjenestetidsattest. har en gammel tjenestetidsatttest fra samme leder, men er vel litt dumt og legge ved den også. Anonymkode: abd6a...7dd
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Er i samme dritt. I første omgang trenger du referanse. Spør en kollega om du trenger det. I ditt tilfelle hadde jeg forklart problemet/dilemmaet. Det er normalt å søke seg bort i hemmelighet. Anonymkode: 0a6e4...186
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Jeg har aldri lagt fram bevis i en søknad på at jeg faktisk innehar nåværende jobb? Anonymkode: edae3...104 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Du trenger ikke bevis på at du jobber der du jobber? Anonymkode: a0236...774 3
-venter- Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai På min jobb kan vi selv finne tjenestebeviset vårt på intranettet-> min side. Kanskje din jobb har noe lignende?
Virrevirrevapp Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har aldri lagt fram bevis i en søknad på at jeg faktisk innehar nåværende jobb? Anonymkode: edae3...104 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du trenger ikke bevis på at du jobber der du jobber? Anonymkode: a0236...774 Det et ikke snakk om å bevise hvor man jobber, men få en fersk referanse. Det er ofte nåværende arbeidsplass.
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Virrevirrevapp skrev (9 minutter siden): Det et ikke snakk om å bevise hvor man jobber, men få en fersk referanse. Det er ofte nåværende arbeidsplass. Leser vi samme HI? Der har jo TS en referanse, men det er snakk om å bevise at man jobber der man jobber. Anonymkode: d8742...496 2
Virrevirrevapp Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Leser vi samme HI? Der har jo TS en referanse, men det er snakk om å bevise at man jobber der man jobber. Anonymkode: d8742...496 Er ikke bevis på at man jobber, men bevis på lang erfaring. Ts. Du kan evt selv hente ut bevis på arbeidsforholdet hos NAV.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #9 Skrevet 25. mai Snakk med lønn, de sender deg tjeneste bevis. Du kan si du vurderer å starte et studie hvor du har behov for å vise tidligere erfaring og tilknytning til relevant arbeid. De sier ikke det til sjefen, men da kan du bruke det som begrunnelse hvis han mot formodning skulle få vite det likevel. Anonymkode: 25c04...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå