Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Er det noen som har erfaring eller kunnskap her?:D

nå er det mange år siden jeg har vært på hunderfossen, så jeg husker ikke helt hvordan det er der. Men jeg skal ta med meg barnet på 2 år dit i sommer. Hvordan er det med attraksjoner for gravide der? Altså jeg vet jeg ikke kan ta raftingen, men hva med froske hoppet? Eller andre ting som 2 åringen kan ta? Kan jeg være med på noe av det?:) slottet hadde foreksempel vært veldig koselig. 

(er 6 mnd gravid når vi skal dit.)

Anonymkode: 31bcd...304

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en liten sone for de minste barna der. Ligger like nedenfor trollet. Mener å huske jeg tok froskehoppet som gravid for noen år siden. Ellers er traktorbanen også passende både for en toåring og en gravid, men er ofte laaang kø.

Men når det er sagt, med en toåring hadde jeg heller ventet et par år med Hunderfossen og heller valgt Lilleputthammer, der er det langt mer tilrettelagt for en toåring.

Anonymkode: 5dc48...c70

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er en liten sone for de minste barna der. Ligger like nedenfor trollet. Mener å huske jeg tok froskehoppet som gravid for noen år siden. Ellers er traktorbanen også passende både for en toåring og en gravid, men er ofte laaang kø.

Men når det er sagt, med en toåring hadde jeg heller ventet et par år med Hunderfossen og heller valgt Lilleputthammer, der er det langt mer tilrettelagt for en toåring.

Anonymkode: 5dc48...c70

Takk for svar 😄 satser på å reise ditt i skoletiden, så kanskje det ikke er for mye kø🫣😅

Vi skal til lilleputthammer også, men blir uansett en tur til hunderfossen med resten av familien 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Ble du gravid der? Det var spesielt! 

Anonymkode: 239f8...164

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Var der med tantebarn for tre år siden og var der mye som barn. Er ikke så mye for en toåring der. Er et sånt lekehus der, der sitter foreldrene bare på benker ved siden av og ser på. Samme med et par lekeplasser og ev bassengene der. Du kan jo bli med og bade da. Er et tog for barn der, kan hende det er gøy. Vår toåring hadde blitt redd av eventyrslottet. Er jo troll og sånn der. 

Anonymkode: 88408...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mye en toåring kan delta på, - mye høydekrav der.

Slottet ble for skummelt for vår sønn, men gullgraving var gøy. Likeledes traktorløypa, raftingen og tablåene inni trollet. 

Anonymkode: 03aac...08c

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke dratt til hunderfossen som gravid med en toåring. Det er ikke verdt pengene og reisen spør du meg. Hverken du eller ungen kan gjøre spesielt mye der. Lilleputthammer kanskje. Med en toåring så vil det være mer avslappende for dere begge å dra på stranda eller en lekeplass eller noe. Bruk de pengene på noe annent. 

Anonymkode: a299b...db6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hei :)

Er det noen som har erfaring eller kunnskap her?:D

nå er det mange år siden jeg har vært på hunderfossen, så jeg husker ikke helt hvordan det er der. Men jeg skal ta med meg barnet på 2 år dit i sommer. Hvordan er det med attraksjoner for gravide der? Altså jeg vet jeg ikke kan ta raftingen, men hva med froske hoppet? Eller andre ting som 2 åringen kan ta? Kan jeg være med på noe av det?:) slottet hadde foreksempel vært veldig koselig. 

(er 6 mnd gravid når vi skal dit.)

Traktorbanen som noen har sagt.

Slottet med den "eventyrbåten" eller hva men kan kalle det.

Det eventyrstedet under trollet (der de har laget figurene og alt(

Forestillingen

Lille toget, enten sammen med deg eller uten.

Gravemaskiner i sandkassa.

Bilbanen(det pleier å være en som går på skinner for de aller minste)

Sandkassa med dinosaurer.

Frosken.

Inneområdet (lekerom inne)

Badeland hvis det er vær til det og helsen tillater. Det er vannlek uten at man må i basseng også

Bare å gå rundt og gjerne en tur til barnas gård hvis du har overskudd i å gå noe ekstra.

Masse for en toåring med andre ord  og som høygravid kan være med på.

Anonymkode: ed956...516

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Traktorbanen som noen har sagt.

Slottet med den "eventyrbåten" eller hva men kan kalle det.

Det eventyrstedet under trollet (der de har laget figurene og alt(

Forestillingen

Lille toget, enten sammen med deg eller uten.

Gravemaskiner i sandkassa.

Bilbanen(det pleier å være en som går på skinner for de aller minste)

Sandkassa med dinosaurer.

Frosken.

Inneområdet (lekerom inne)

Badeland hvis det er vær til det og helsen tillater. Det er vannlek uten at man må i basseng også

Bare å gå rundt og gjerne en tur til barnas gård hvis du har overskudd i å gå noe ekstra.

Masse for en toåring med andre ord  og som høygravid kan være med på.

Anonymkode: ed956...516

Takk for svar 🥰

Takk til alle for svar. Og jeg skjønner at 2 år kanskje er litt tillig. Men jeg var der for 8(?) År siden med to 2 åringer og en 4 åring, og de stor koste seg hele dagen 🥰 jeg tror det blir en veldig fin og gøy dag uansett, selv om vi ikke kan gjøre mer en å gå rundt og se oss om 🥰 vi er også en stor gjeng med små barn som skal være med, så lek og morro blir det uansett ❤️

Og det er ikke langt å reise for oss. Og vi har råd til det 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ville ikke dratt til hunderfossen som gravid med en toåring. Det er ikke verdt pengene og reisen spør du meg. Hverken du eller ungen kan gjøre spesielt mye der. Lilleputthammer kanskje. Med en toåring så vil det være mer avslappende for dere begge å dra på stranda eller en lekeplass eller noe. Bruk de pengene på noe annent. 

Anonymkode: a299b...db6

Enig med deg. De fleste toåringer vil leke i en sandkasse, hvorfor betale tusenvis for det? Dra til en lekeplass. 

Anonymkode: 53aa3...ca6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enig med deg. De fleste toåringer vil leke i en sandkasse, hvorfor betale tusenvis for det? Dra til en lekeplass. 

Anonymkode: 53aa3...ca6

Vel jeg reiser jo ikke dit fordi jeg tror at 2 åringen har så utrolig lyst. Jeg håper virkelig at hun kommer til å kose seg masse. Men jeg reiser jo fordi at JEG vil dit! Jeg elsket hundefossen som barn, og gleder meg helt sykt til å reise dit igjen:) så jeg mener det er absolutt verdt det 😊 

(Men om det er verdt å reise dit var ikke spørsmålet i denne tråden, bare om erfaring på hva en gravid kan gjøre der 🥰)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 15.19):

Ble du gravid der? Det var spesielt! 

Anonymkode: 239f8...164

Jeg trodde og det ut i fra overskriften, hi skuffa stort. 

Anonymkode: 5a979...9bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...