Gå til innhold

Selvbruning som faktisk gir MØRK farge?

Frøken Valmue

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leter etter en selvbruning som faktisk gir nok farge. Jeg er naturlig lys/bleik i huden, vanlig nordisk. Har mørkt hår og mørke trekk sånn, men ja, får aldri farge egentlig. Ikke en av de som blir noe særlig brun, aldri vært det. Har brukt selvbruning i sikkert 10 år, litt av og på, men stort sett hele tiden.

Har for det meste brukt Cocoa Brown, da denne ikke er skjoldete overhode, den ser veldig naturlig ut (ikke oransje) og er billig(!!). Men jeg må bruke ultra dark for å få LITT farge. Syns det er så fascinerende, hvordan noen kan blir mørk med den, men jeg bare blir ikke veldig mørk. Av og til litt mer ansiktet, men aaaaldri på kroppen. Kun en lett shade..

Så. Hva er deres anbefalinger? Jeg har ikke prøvd glød sin, og har lurt litt på den? Eneste er jo at jeg hører en del andre er skjoldete + mye dyrere (jeg betaler sånn 120,- eller noe for Cocoa Brown tror jeg).

Men ja, hvilke er FAKTISK mørk der ute? Hadde vært så gøy å faktisk fått brunfarge. Får seriøst ikke det av de jeg har prøvd hittill. Har prøvd en type fra st.tropez, og en fra Bondi sands. Må finne ut hvilke det var, for er jo så mange typer, men de var hvertfall ikke bra. Kom gjerne med innspill selv om du har prøvd noen fra det merket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsket liksom jeg hadde den fargen jeg våknet opp med, før jeg skylte av. Gjør også alle disse triksene i boken først med dusj, skrubb og blablabla. Men ja, det funker ikke. Men så finnes det jo sikkert veldig mye bra der ute jeg ikke har prøvd enda. 

Og er det noe man kan gjøre for å unngå at det går vekk kjempefort når man er i syden? Husker i fjor så var det liksom ikke vits, den gikk av med en gang. Men det er kanskje klorvannet?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere selvbruning over hele kroppen, og i ansiktet? Hvordan får dere smurt ryggen? Jeg drev med dette lenge da jeg var yngre, føler jeg ikke orker nå som jeg er 40🙈 Men savner farge da, nytter ikke å sole seg. Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 51b30...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruker dere selvbruning over hele kroppen, og i ansiktet? Hvordan får dere smurt ryggen? Jeg drev med dette lenge da jeg var yngre, føler jeg ikke orker nå som jeg er 40🙈 Men savner farge da, nytter ikke å sole seg. Hvor gamle er dere?

Jeg er 32, har vel gjort det nesten helt siden jeg var 19 ca. Men på høst, vinter osv tar jeg bare ansiktet og halsen, av og til armer. Kun på sommer (når jeg vet det blir veldig varmt) at jeg tar hele kroppen. Så føler ikke det er stress. Jeg klarer på mirakuløst vis å ta ryggen selv, men har og kjøpt en sånn egen påføringsgreie til rygg. En lang dings med sånn påføringssvamp på enden så da er det jo og lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 10.16):

Jeg er 35, har hypermobile ledd så jeg når over hele ryggen 😅 syns også det er vanskelig å finne produkter som gir skikkelig farge, så vil følge denne. 

Anonymkode: 02416...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...