AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Da var jeg i full gang med overgangsalder og kroppen endrer seg. Fettet legger seg på mage og lår, der jeg ikke har strevd med ekstra kilo tidligere. Hva gjorde du for å komme tilbake til formen igjen, når det først hadde begynt å sige på og endre seg? Anonymkode: 35e59...2a7
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Er ikke i overgangsalderen enda (49 år), men har slitt med hormonelle-kiloer rundt magen og lår lenge. Løsningen ble lavkarbo. Anonymkode: edad9...57d
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Samme her. Har nå snudd dette til vektnedgang med å kun spise mellom 14 og 22. Normalt spiser folk som følger dette mellom 12 og 20, men det klarte jeg ikke. Fungerer for meg slik. Ned 6 kg på halvannen måned. Spiser vanlig mat ellers, men ikke noe søtsaker eller ekstra mellom måltidene. Anonymkode: 9a897...b51
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Vanlig mat her, men velger ekte smør, kefir, nøtter, bær, grønnsaker, frukt, biff, kylling og fisk. 0 brus, mindre sukker, søtt og snacks. Og styrketrening 2-3 ganger i uken. Vekten holder seg stabil. Gikk opp 2 kg, men er nede igjen i min vekt jeg liker best. Bevegelse og mosjon er viktig. Anonymkode: 29e13...0a3
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Jeg klarte ikke gå ned noe før jeg fikk hormonbehandling. Hadde andre og vanskeligere overgangsplager i tillegg. Men det gikk ikke mer enn et par uker etter hormonstart før jeg merket at vekten gikk nedover igjen, samtidig som energien økte. Anonymkode: 7d93f...d12
AnonymBruker Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg klarte ikke gå ned noe før jeg fikk hormonbehandling. Hadde andre og vanskeligere overgangsplager i tillegg. Men det gikk ikke mer enn et par uker etter hormonstart før jeg merket at vekten gikk nedover igjen, samtidig som energien økte. Anonymkode: 7d93f...d12 Hva slags behandling, helt konkret? Anonymkode: a99bb...84f 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags behandling, helt konkret? Anonymkode: a99bb...84f Jeg har hormonplaster, Estalis. Men de kan være vanskelige å få tak i, hrt behandling finnes som gel og spray også. Det er imidlertid veldig individuelt hvordan kroppen reagerer på behandling. Vel så vanlig å gå mere opp i vekt som å gå tilbake iflg legen min. Anonymkode: 7d93f...d12
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 9.41): Hva slags behandling, helt konkret? Anonymkode: a99bb...84f Jeg bruker ingenting, kun kosthold og vitaminer. Anonymkode: 29e13...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå