AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:35 #21 Del Skrevet fredag kl 04:35 Tviler skrev (24 minutter siden): Ja, jeg elsker henne og vi har barn. Jeg har jobbet med å komme over utroskapen og hadde vel begynt å slippe ned guarden. Å tilgi for det hun gjorde nå er lett, men vet ikke om det går å bygge opp tilliten igjen. Du går nå. Jeg hadde gått første gangen. At hun lyger til deg igjen er respektløst mot deg og familien deres. Anonymkode: 0db11...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:42 #22 Del Skrevet fredag kl 04:42 Husk hva du lærer barna. Hjelper ikke med en som elsker, dere må være to. Hva er grunnen til å bli? Anonymkode: 64721...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tviler Skrevet fredag kl 04:52 Forfatter #23 Del Skrevet fredag kl 04:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Husk hva du lærer barna. Hjelper ikke med en som elsker, dere må være to. Hva er grunnen til å bli? Anonymkode: 64721...157 Vi har hatt et bra liv, barna utvikler seg og har det bra, vi har det trygt økonomisk, jeg liker familien hennes, vi gjør mange ting sammen og jeg er veldig, veldig glad i henne. jeg er ikke redd for så mye, men nå er jeg livredd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:01 #24 Del Skrevet fredag kl 05:01 Hun har jo ikke respekt for deg. Slik du beskriver er hun forelsket i en annen mann, som hun har kontakt med jevnlig. Kan du leve med det? Anonymkode: 8e94b...787 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:01 #25 Del Skrevet fredag kl 05:01 Tviler skrev (6 minutter siden): jeg er ikke redd for så mye, men nå er jeg livredd. Hva er du redd for? Hvis du lytter til redselen hva sier den deg? Er du redd for å miste henne, for å bli alene, for å bli sviktet, for ikkeå kunne stole på henne, for ungene, for familien, hva ligger redselen i? Det er naturlig å være redd - og redsel er en hu\indring, men mange som klarer jobbe seg gjennom redselen finner en slags klarhet de kan stå i for å få det bedre etterpå. Det trenger ikke bety skilsmisse, men det må bety en endring for å fortsette uansett hvilken vei du velget. Personlig valgte jeg å gå første gang og det ble sklismisse, men å bli i mitt nåværende forhold når ting ble vanskelig og har aldri angret på siste valget men jeg angret mye på det første.. Anonymkode: 42924...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet fredag kl 05:15 #26 Del Skrevet fredag kl 05:15 Tviler skrev (10 timer siden): Ja, nakenbilder og en slags forelskelse. Det er ikke OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tviler Skrevet fredag kl 05:22 Forfatter #27 Del Skrevet fredag kl 05:22 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er du redd for? Hvis du lytter til redselen hva sier den deg? Anonymkode: 42924...c07 Jeg er redd for: - stabiliteten og utviklingen til barna - en tøff økonomisk hverdag - å ta feil valg - å starte på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:26 #28 Del Skrevet fredag kl 05:26 Tviler skrev (Akkurat nå): Jeg er redd for: - stabiliteten og utviklingen til barna - en tøff økonomisk hverdag - å ta feil valg - å starte på nytt Stabilitet og utvikling kan barn ha i brutte familier, og de kan lide i familier som holder sammen for barnas del så der er du like langt, da kommer det mer ann på hvordan du ønsker legge opp løpet videre hvis det blir brudd, hvor mye er du villig til å "svelge kameler" for ungenes beste og ikke deres liksom.. Tøffere økonomisk hverdag er en dårlig grunn for å bli i et forhold med flere enn to om man er monogam selv.. Alle tar feil valg, man lærer. man tilpasser og man får det til med det man da har - det verste valget er det man ikke tar, det som skurer og går og gnager.. Du starter ikke på nytt, du går videre med det du vet i dag og bygger en hverdag basert på dette Anonymkode: 42924...c07 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet fredag kl 06:03 #29 Del Skrevet fredag kl 06:03 Sannsynligvis har ho følelser for han. Ellers hadde ho ikkje risikert så mye for å hjelpe han. Ho veit sikkert og at du er redd for å bli aleine og utnytter det. Har nok heller ikkje respekt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:49 #30 Del Skrevet fredag kl 06:49 Pilleville skrev (42 minutter siden): Sannsynligvis har ho følelser for han. Ellers hadde ho ikkje risikert så mye for å hjelpe han. Ho veit sikkert og at du er redd for å bli aleine og utnytter det. Har nok heller ikkje respekt for deg. Det er nok riktig. Men en ting er å få følelser som dukker opp, en annen ting er å ''mate'' de følelsene. Det første kan jeg ha forståelse for selv om det gikk for langt. Det andre er utilgivelig, og ville vært helt uaktuelt for meg å gå videre i forholdet. Vet at noen ville gått med en gang, men for meg er det enorm forskjell mellom det første og det andre. Anonymkode: 161e9...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet fredag kl 12:13 #31 Del Skrevet fredag kl 12:13 Ryddet for brukerangrep,brukerdebatt, og innlegg skrevet på dialekt. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet fredag kl 12:14 #32 Del Skrevet fredag kl 12:14 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg