Tviler Skrevet i går, 18:52 #1 Del Skrevet i går, 18:52 Jeg oppdaget at kona mi sendte bilder til en annen mann og de hadde hatt et forhold via sosiale medier over 1,5 år. Vi kom oss videre, men jeg stilte ultimatum om null videre kontakt. Nå oppdaget jeg at hun har hjulpet han med noen enkle ting og holdt det skjult for meg. Er det overreaksjon å ta ut skilsmisse for tillitsbruddet? Vi har levd lenge sammen og hatt det bra. Føler alt har raknet 😬 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet i går, 18:58 #2 Del Skrevet i går, 18:58 Nei, jeg synes ikke du overreagerer i det hele tatt. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:00 #3 Del Skrevet i går, 19:00 Hadde tatt ut seperasjon ja, for dette er tillitsbrudd på tillitsbrudd.... Anonymkode: a6c49...1b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:01 #4 Del Skrevet i går, 19:01 Tviler skrev (7 minutter siden): Nå oppdaget jeg at hun har hjulpet han med noen enkle ting Jeg mener du overreagerer. Ta ut skilsmisse og bryte opp familie over et kona di er hjelpsom med noen enkle ting? Det er en STOR overreaksjon Anonymkode: 5d513...203 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 19:01 #5 Del Skrevet i går, 19:01 Nei, du overreagerer ikke. Dette er et tillitsbrudd, slik jeg ser det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet i går, 19:02 #6 Del Skrevet i går, 19:02 Så nakenbilder og sexprat antar jeg? For min del hadde det vært nok til at jeg sa takk og farvel. Når du stiller et ultimatum så har du ikke så mye valg på hva du skal gjøre. Hun har alt vist at hun ikke respekterer deg, først med å holde et forhold gående i lang tid og så med å fortsette å ha kontakt med personen i ettertid, til tross for ditt ultimatum. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 19:02 #7 Del Skrevet i går, 19:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mener du overreagerer. Ta ut skilsmisse og bryte opp familie over et kona di er hjelpsom med noen enkle ting? Det er en STOR overreaksjon Anonymkode: 5d513...203 Det er jo ikke bare fordi hun er hjelpsom. Her er det snakk om at hun tross alt har har hatt kontakt med noen hun har hatt et forhold til bak mannens rygg tidligere over lenger tid. Hvis hun lyver om dette, hva mer lyver hun om? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet i går, 19:04 #8 Del Skrevet i går, 19:04 Hva er de enkle tingene hun har hjulpet han med? Det var ingen andre som kunne hjelpe med disse tingene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tviler Skrevet i går, 19:06 Forfatter #9 Del Skrevet i går, 19:06 Jeg har vært tydelig på at hun skal gi meg beskjed om han tok kontakt. Jeg spurte henne om det for 14 dager siden, men nektet for noen kontakt. Nå viser det seg at hun hjalp til for en mnd siden og på mandag. Hun ba han også om å ta kontakt på jobbmail, så hun ikke skulle få problemer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tviler Skrevet i går, 19:11 Forfatter #10 Del Skrevet i går, 19:11 PhilosopherSe7en skrev (6 minutter siden): Hva er de enkle tingene hun har hjulpet han med? Det var ingen andre som kunne hjelpe med disse tingene? Han kunne nok fått hjelp av andre, men hun er god og hjulpet han med sånt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tviler Skrevet i går, 19:12 Forfatter #11 Del Skrevet i går, 19:12 PhilosopherSe7en skrev (8 minutter siden): Så nakenbilder og sexprat antar jeg? For min del hadde det vært nok til at jeg sa takk og farvel. Når du stiller et ultimatum så har du ikke så mye valg på hva du skal gjøre. Hun har alt vist at hun ikke respekterer deg, først med å holde et forhold gående i lang tid og så med å fortsette å ha kontakt med personen i ettertid, til tross for ditt ultimatum. Ja, nakenbilder og en slags forelskelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:14 #12 Del Skrevet i går, 19:14 Tviler skrev (1 minutt siden): Ja, nakenbilder og en slags forelskelse. Usj. Håper du går denne gangen. Anonymkode: c0b2b...5c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet i går, 19:20 #13 Del Skrevet i går, 19:20 Tviler skrev (4 minutter siden): Han kunne nok fått hjelp av andre, men hun er god og hjulpet han med sånt før. Da burde jo din kone sagt nei, dette kan noen andre hjelpe deg med Skjønner det er vanskelig å gi opp ett ekteskap. Men her må du jo velge. Enten lar du din kone fortsette som nå uten å respektere deg, eller så må du gå. Velger du det første vil du jo aldri være sikker på om hun fortsatt sender bilder eller har den type kontakt med andre. Jeg hadde gitt opp. Det er tungt og vanskelig i starten men blir gradvis bedre. Å bli værende vil jo aldri bli bedre når tilliten er borte. Lykke til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tviler Skrevet i går, 19:20 Forfatter #14 Del Skrevet i går, 19:20 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Usj. Håper du går denne gangen. Anonymkode: c0b2b...5c0 Jeg ser på meg selv som ganske ressurssterk, god helse og orden på økonomien, men nå er følelsen suget fra kanten av stupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tviler Skrevet i går, 19:22 Forfatter #15 Del Skrevet i går, 19:22 PhilosopherSe7en skrev (1 minutt siden): Da burde jo din kone sagt nei, dette kan noen andre hjelpe deg med Skjønner det er vanskelig å gi opp ett ekteskap. Men her må du jo velge. Enten lar du din kone fortsette som nå uten å respektere deg, eller så må du gå. Velger du det første vil du jo aldri være sikker på om hun fortsatt sender bilder eller har den type kontakt med andre. Jeg hadde gitt opp. Det er tungt og vanskelig i starten men blir gradvis bedre. Å bli værende vil jo aldri bli bedre når tilliten er borte. Lykke til Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden Men elsker du henne? Vil du leve uten henne? Det er vel spørsmålet. Kan du / vil du tilgi henne? Og har dere barn? Anonymkode: 5917c...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden Tviler skrev (3 timer siden): Jeg har vært tydelig på at hun skal gi meg beskjed om han tok kontakt. Jeg spurte henne om det for 14 dager siden, men nektet for noen kontakt. Nå viser det seg at hun hjalp til for en mnd siden og på mandag. Hun ba han også om å ta kontakt på jobbmail, så hun ikke skulle få problemer. Hadde aldri orket å leve med usikkerheten fremover i et slikt forhold. Rødt kort. Anonymkode: f7788...5a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden Jeg hadde vært knust om mannen min gjorde noe slikt. Da har han på mange måter valgt meg og livet vårt bort. Å skille seg over det.... vet ikke.. da hadde jeg måtte visst at han tok til takke med meg for eksempel. Det hadde jeg ikke kunne leve med. Anonymkode: dfc57...20f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden Altså når.premisset for å fortsette etter utroskapen første gangen var at kontakten mellom dem skulle opphøre så har hun absolutt brutt det nå. For da han tok kontakt for å spørre om hjelp så skulle hun enten ignorert det uten å svare, eller si rett ut at hun ikke hverken kan eller vil ha kontakt og i allefall ikke hjelpe ham. Istedet så treffer hun ham og hjelper ham. Hun snakker med ham og de snakket sikkert også om at de savner hverandre. Ser det for meg. Tror ikke de møttes uten noe som helst mimring/småflørt. Alt dette i hemmelighet og hun har direkte gitt ham beskjed om hvordan skjule for deg mtp jobbmail som arena. Så absolutt et stort tillitsbrudd. Jeg synes ikke du overreager. Tilgir du dette gang på gang lærer hun at det gjorde jo ikke noe og kommer bare til å gjøre mer. Hum er ikke å stole på og hun respekterer deg ikke. Hun mener hun står over deg og kan gjøre som hun vil uten å forstå hun sårer deg og truer forholdet. Jeg hadde tolket det som at hun heller ikke elsker deg og hadde absolutt gjort det slutt. Teite dumme dama! Hadde min mann gjort dette hadde jeg hivd han ut. Anonymkode: 2da39...a21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tviler Skrevet 16 timer siden Forfatter #20 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men elsker du henne? Vil du leve uten henne? Det er vel spørsmålet. Kan du / vil du tilgi henne? Og har dere barn? Anonymkode: 5917c...c1d Ja, jeg elsker henne og vi har barn. Jeg har jobbet med å komme over utroskapen og hadde vel begynt å slippe ned guarden. Å tilgi for det hun gjorde nå er lett, men vet ikke om det går å bygge opp tilliten igjen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg