Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med EL-testing, beynte på dag 11 i syklusen, og har teste i 6 dager nå uten respons... Hvis jeg nå forstetter å teste til neste mens uten resultat, betyr det at jeg ikke har EL, eller kan man få den veldig tidlig? har 31 dagers sykluser...

Kanskje manglende EL er grunnen til manglende baby... :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

31 dagers syklus, og du er nå på dag 16. Det er da enda 15 dager igjen til slutten av denne syklusen. Jo da, du har "god tid" på å få positiv El-test enda. Den kommer om noen dager, tipper jeg.

For jeg tror ikke du begynte å teste for seint. (El 20 dager før mens er veldig sjeldent)

Om du ikke får noen positiv el-test i denne syklusen, så bør du prøve å teste i en syklus til før du kontakter legen. Det kan jo være at akkurat denne syklusen er uten EL (det er jo normalt innimellom)

Det at du har regelmessig syklus tyder nemlig på at du også har EL. (I allefall har de aller fleste som har regelmessige sykluser også EL)

Og - ikke alle får positivt utslag på el-tester heller, selv om de faktisk har EL...

Lykke til videre med testingen og jakten på EL

Skrevet

Tusen takk for kjempesvar :)

Må bare fortsette testinga, dag sju nå, men intet tegn til EL ennå... Tror jeg må bestille meg fler tester, for jeg SKAL finnen! :)

Skrevet
Tror jeg må bestille meg fler tester, for jeg SKAL finnen! :)

Det er riktig innstilling det.

Lykke til...

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg testa fra dag 13. Hadde 30 dagers sykluser.

Ble gravid, så jeg må ha hatt EL før dag 13, ettersom de jeg tok etter var negative.

De el testene jeg tok før, lå på dag 15-20.

Skrevet

Jeg slet med EL-testingen i denne - min første - prøveperiode, jeg også.

Jeg testet i 6 dager før jeg ga opp... Nå har jeg fått ClearBlue digital som jeg skal teste med i neste periode, men jeg er skrekkslagen ved tanken på at jeg kanskje ikke har EL...

Har IKM på mandag, men kjennes veldig ut som mensen er rett rundt hjørnet. Begynte å spotte litt for 2 dager siden.

Skrevet

Har jo prøvd lenge, men har ikke testa El før, trodde ting skulle være litt enklere... :klaske:

Dag åtte, og intet ennå heller... Begynte jo å teste tidlig da, så får smøre meg med tålmodighet, den kommer vel før eller siden, det er jo noen dager til ikm ennå...

Skrevet
Jeg testa fra dag 13. Hadde 30 dagers sykluser.

Ble gravid, så jeg må ha hatt EL før dag 13, ettersom de jeg tok etter var negative.

De el testene jeg tok før, lå på dag 15-20.

Det ER mulig å ha EL opptil 18 dager før mens, men mer enn det er ikke normalt.

Større sjanse for at du ikke får positive el-tester selv om du har EL.

Ikke alle som får utslag på EL-tester. Og noen får utslag på noen typer tester, men ikke andre.

Dersom man ikke får utslag, så kan det være greit å skifte test-merke

Skrevet

Bruker billigtester sine, blir så himla dyrt hvis jeg skal bruke clear blue sine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...