AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Foretrekker du kullgrill eller gassgrill? Og hvorfor? Anonymkode: b6338...8e9
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Kull; gir bedre grillsmak på mat. Anonymkode: 2e335...c7e 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Gass. Gidder ikke å styre med kull ørten ganger i måneden og vente til det er grillklart Anonymkode: abe6c...12a
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Kull. Gass-grill kommer aldri inn på vår eiendom. Grillmat skal smake grillmat. Gassgrill gir samme resultat som under grill-elementet i stekeovnen. Anonymkode: 45c76...bf4 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Gassgrill for å kunne bruke den mer, men gjerne begge deler😊 Anonymkode: 8f6cd...087
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai Kun gass, har ikke timesvis ledig tid til å styre med kull eller plutselig måtte ut og kjøpe fordi det har blitt for gammelt eller fuktig. Anonymkode: 5c0d0...4e3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai Ja takk begge deler. Raskere å fyre opp gassgrill, og slipper styret med kull og en gasstank varer en god stund. Men kull smaker bedre... Anonymkode: 5ee99...18e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #10 Skrevet 22. mai Men om jeg bare kunne velge én så hadde jeg valgt gassgrill. Og så endt opp med å kjøpe kullgrill også etter en stund 🤭 Anonymkode: 5ee99...18e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Fyrer selvfølgelig med bjørkeved En sjelden gang kan jeg ha litt grillkull i også hvis det skal grilles til mange personer. Anonymkode: 8d6b7...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #14 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gass. Gidder ikke å styre med kull ørten ganger i måneden og vente til det er grillklart Anonymkode: abe6c...12a Kull er ikke vanskelig. Legg kullet i en haug, legg på tennvæske og tenn på. Vent 10 minutter og så kan du starte å grille. Anonymkode: 01a9c...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #15 Skrevet 23. mai Jeg har gass nå men vurderer og gå tilbake til kull fordi det er et forferdelig arbeid å rengjøre gassgrill! Anonymkode: b6338...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #16 Skrevet 23. mai Kull. Ingen sommer uten lukten av kull og tennvæske. Anonymkode: a06f1...bf3 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #17 Skrevet 23. mai Gass. Er mest opptatt av god mat som jeg kan lage ute i stedet for inne, slik at jeg kan nyte sola når jeg lager middag. Å la være å lage mat ute i sola, hvis en ikke får lukt av kull og tennvæske er sært. Vi har jo av og til engangsgrill når vi er på båttur etc, men ikke når vi er på terrassen og lager middag med masse tilbehør. Har også kokeplate på grillen vår. Anonymkode: f8309...05e
AnonymBruker Skrevet 23. mai #18 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har gass nå men vurderer og gå tilbake til kull fordi det er et forferdelig arbeid å rengjøre gassgrill! Anonymkode: b6338...8e9 Vi har fat i aluminniumsfolie i bunnen som tar opp litt, samt stekematter som vi bare kan vaske, så vi synes ikke det er så ille. Anonymkode: f8309...05e
AnonymBruker Skrevet 23. mai #19 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gass. Er mest opptatt av god mat som jeg kan lage ute i stedet for inne, slik at jeg kan nyte sola når jeg lager middag. Å la være å lage mat ute i sola, hvis en ikke får lukt av kull og tennvæske er sært. Vi har jo av og til engangsgrill når vi er på båttur etc, men ikke når vi er på terrassen og lager middag med masse tilbehør. Har også kokeplate på grillen vår. Anonymkode: f8309...05e Mat blir bedre på kull, der får du rett grill smak. Føler at ved gass blir ikke maten grillet rett Er som en venn som er kokk sier. Gass er for de som ikke vet alt en kan med kull, få røyk smak hvis en ønsker, rett grillingen osv Anonymkode: 0ae2c...51f 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #20 Skrevet 23. mai Gass er enkelt, kull er best. Enn så lenge har vi kullgrill fordi grilling er kos og vi er ofte ute etter litt røyksmak. Det trenger ikke gå så fort eller være så enkelt. Vi griller året rundt. Har begge deler på hytta, lett å hive noen pølser på gassgrillen når man kommer opp fredag kveld. Anonymkode: 52e06...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå