Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Tre satser for bidrag, hvor stor økning fra fyllte 6 år? Vi betaler bidrag til min stesønn på 5 år. Snart er han 6 og jeg har lurt på om vi kanskje bør legge vekk litt penger de neste mnd slik at vi ikke blir tatt helt på sengen om bidraget økes mye. Noen som vet om det er snakk om et par hundrelapper eller opp mot tusen kr?? Vi er ikke så bra på å spare, men disse pengene må betales
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Jo, det er tre satser. fra 0-5, 6-11 tror jeg og så en frem til 18. Men fant ikke svaret hos trygdeetaten så jeg behøver hjelp
Far til 2 Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 SIFO budsjettene ligger til grunn for statens bidragssatser. Her finner du SIFO budsjettet Bidragets størrelse er mulig å bergne om du vet bidragsmotagers og bidragsyters inntekt. Her finner du bidragskalkulatoren
Gjest allium Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Underholdskostnaden øker når barnet blir seks år, men det er ingen automatikk i at bidraget økes. Det må en av partene i så fall be om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå