Gå til innhold

Det beste noen kunne gjort for deg seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Interessert i å høre hva dere syns er det beste noen kan gjøre for dere seksuelt? Eller som dere liker ekstra godt? Evt en ting de gjør for deg eller dere gjør sammen

Anonymkode: aef00...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det beste med sex synes jeg er å vekke sansene. Erte, pirre og tirre slik at kroppene skriker etter å smelte sammen. Da blir det eksplosjon av en helt annen dimensjon. Abrakadabra 😂

Anonymkode: 8e6bb...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At en deilig kvinne tar initiativ til å ha sex med meg.

Anonymkode: 49ce1...bc0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sex generelt , elsker oralsex både å gi å få

Anonymkode: ef055...9b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi bruker lang tid, veksler mellom hvem som skal ha mest nytelse i øyeblikket, at det er en blanding mellom røft og mykt, og at hun viser sin nytelse og engasjement.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En deilig og snill mann som kunne vekket opp min frekke side, som til de grader er der, bare litt gjemt. Han som greier å finne ut av at det er mer ved meg enn hva øyet ser. Vil at han skal se på meg med et " Jeg må ha deg NÅ " blikk. Har lyst til at han skal ta meg med inn på soverommet sitt, ta av meg alle klærne før han dytter meg ned i senga. Vil at han skal ta på hele meg, stryke meg over myke og tunge bryster, mens han stønner at jeg er deilig. At han tar på og beføler hele kroppen min, nyter hver centimeter og alle mine former. Vil at han skal kose med brystene mine først, slikke og suge, erte meg opp litt. Da jeg begynner å vri på meg og stønne, så vil jeg at han skal slikke fitta mi. Han slikker lenge og vel, før både jeg og han er så kåte at vi ikke greier å vente lenger. Han nærmest river av seg alle klærne. Jeg registrerer at pikken hans er stor og stiv, og jeg skrever for han, gjør meg klar. Han kjører pikken sin inn i meg, hardt og bestemt, før han tar meg vilt og deilig i senga. 

Anonymkode: 0deb2...42f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nor fruen omtrent trygler om å få seg kuk nor hun legger seg 🤩

Anonymkode: e9df7...af2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og mannen var på tantrisk massasje og det beste der vi lærte var og ikke gå rett på, men bruke laaaaang tid på å erte og varme opp. Ta på siden, kile, blåse og massere før man går til verks. Seriøst, man kommer i løpet av minuttet. 

Anonymkode: e50ec...72e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg og mannen var på tantrisk massasje og det beste der vi lærte var og ikke gå rett på, men bruke laaaaang tid på å erte og varme opp. Ta på siden, kile, blåse og massere før man går til verks. Seriøst, man kommer i løpet av minuttet. 

Anonymkode: e50ec...72e

Dette! Var det jeg ville skrive, men du kom før meg. 

Anonymkode: b495c...a88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Terge å «irritere» prostata leeenge, lett massasje, bruk av vibrator og fingre, nesten ikke berøre prostata, kanskje i flere timer. Det løfter nytelsen til et ekstremt nivå, ligge å balansere på kanten av stupet. Føle på orgasmefølelsen i laaaang tid, uten helt å få orgasme. Til slutt massere mer og mer intenst, helt til orgasme er uunngåelig. Da kommer orgasmen som en orkan, alt svartner i ekstreme bølger som raser gjennom kroppen min. Pikken røres ikke, spruten kommer ikke, kan bare fortsette til orgasmen kommer igjen og igjen, før til slutt spruten fosser ut i stråle etter stråle😅💦💦

Anonymkode: 0bddb...014

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forplikte seg i forhold til meg, ta vare på meg følelsesmessig, ta ansvar, så jeg seksuelt kan flippe sidelengs inn i nytelse med minst mulig bekymringer, så jeg i full lyst kan vite at jeg kan gå bananas med noen jeg våkner opp med i all uoverskuelig framtid.

Alle interessante sexuelle ting har jeg allerede gjort på ett eller annet tidspunkt. Kun dyp tilknytning og fungerende kontakt topper dette.

Anonymkode: 70e5c...338

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette! Var det jeg ville skrive, men du kom før meg. 

Anonymkode: b495c...a88

Badabing

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sex generelt , elsker oralsex både å gi å få

Anonymkode: ef055...9b3

Samme her, det må være det beste

Anonymkode: aef00...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Terge å «irritere» prostata leeenge, lett massasje, bruk av vibrator og fingre, nesten ikke berøre prostata, kanskje i flere timer. Det løfter nytelsen til et ekstremt nivå, ligge å balansere på kanten av stupet. Føle på orgasmefølelsen i laaaang tid, uten helt å få orgasme. Til slutt massere mer og mer intenst, helt til orgasme er uunngåelig. Da kommer orgasmen som en orkan, alt svartner i ekstreme bølger som raser gjennom kroppen min. Pikken røres ikke, spruten kommer ikke, kan bare fortsette til orgasmen kommer igjen og igjen, før til slutt spruten fosser ut i stråle etter stråle😅💦💦

Siterer meg selv. Jeg er selv 23, og da jeg traff min nåværende mannlige kjæreste i vår, en med stor erfaring, han 43. Trodde aldri sex skulle bli så intenst vilt deilig, han gir meg orgasmer som løfter meg til himmels hver dag og flere ganger daglig, selv på en vanlig sexdag❤️ Men 3-4 ganger i uken, driver han meg til vanvidd. Han teaser prostata på en måte som regelrett gjør meg gal. Han holder på fort 2-3 timer og lengre i helgene. Han balanserer meg på randen til orgasme, på en måte jeg trodde var umulig. Trodde aldri jeg skulle gå så høyt i intensitet, uten at orgasmen kom, men allikevel intens orgasmefølelse hele tiden. Når han først bringer meg til orgasme, er det som om verden eksploderer, slutter å eksistere, bare et stjerneregn flimrer for øya. I en sånn modus, bringer han meg til orgasme igjen og igjen, uten at jeg spruter eller mister lysten, blir bare mer og mer intenst for hver gang orgasmen kommer❤️

Ja, vi er offentlige kjærester og han godtatt av alle❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...