Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har ikke råd til å flytte fra hverandre. Samtidig blir vi så slitne av hverandre at jeg tror begge risikerer å bli sykemeldte. Hvordan klare å bo med noen man ikke lenger er sammen med?

Anonymkode: b339b...0fc

• Hjerte 2

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Vi har ikke råd til å flytte fra hverandre. Samtidig blir vi så slitne av hverandre at jeg tror begge risikerer å bli sykemeldte. Hvordan klare å bo med noen man ikke lenger er sammen med?

Sykemeldt??  Av livet? Skjerpe dere!!!!!

Anonymkode: fd894...cab

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker

Oi… å bo med eksen på andre året høres utmattende ut. Dette går ikke i lengden. Å gjøre som man alltid har gjort og forvente at ting snur uten å gjøre noe, er galskap – og ødeleggende for fremtiden. På tide å kaste suttekluten og ta et steg videre, selv om det er tøft.

Anonymkode: 62a42...05b

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det blir sikkert MYE bedre for dere begge å være sykemeldte og dermed sammen hjemme i huset 24/7 🤣

Hvorfor har dere ikke prøvd å selge boligen?

Anonymkode: 8c259...f85

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sykemeldt??  Av livet? Skjerpe dere!!!!!

Anonymkode: fd894...cab

Utbrente og deprimerte. Det blir feil å si vi blir sykemeldte på livet. Prisene er kunstige 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Annonse

AnonymBruker

Da vil du ikke nok. Du kan leie noe billig,bo hos slekt eller venner. Det finnes alltid en løsning. 

Anonymkode: 99900...e65

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Utbrente og deprimerte. Det blir feil å si vi blir sykemeldte på livet. Prisene er kunstige 

Fy faen. Dere sykemelder dere heller fra jobbene deres og lar kollegaer overta all deres jobb i tillegg til sine egne, enn å gidde å forsøke å selge boligen.

Snakk om å egenhendig sørge for å bli sykemeldte. Dere er 100 % skyld i deres egen situasjon og dere gidder ikke engang å selge egen bolig. Nei, nå vil dere kose dere hjemme i sofaen mens skattebetalerne skal stå for at dere får inn full lønn hver måned. 

Anonymkode: 8c259...f85

• Liker 10
AnonymBruker

Sykmeldte? Slik at dere kan gå oppå hverandre 24/7, høres ut som en god plan. Det er klart dere må finne en løsning på dette så dere kan bo hver for dere. Jammen mye rart en skal lese her inne

Anonymkode: 74dcb...459

• Liker 8
AnonymBruker
Egenskap skrev (6 minutter siden):

Norge I et nøtteskall. Dette formidler at offentlige ikke hjelper mennesker i krise. 

Det er ufattelig mange som snakker om inntekt og mindre jobb. Men ikke snakker om behovene som mennesker har. 

Mennesker i krise? Selvalgt dette som ts skriver. De eier tydeligvis bolig de ikke vil selge pga prisene er kunstige.  Hva mener du det offentlige skal hjelpe med her eller har skyld i?  Noe må voksne folk faktisk ta tak i på egenhånd og ikke forvente at andre skal rydde opp i

Anonymkode: 74dcb...459

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker

Flytt fra hverandre. Dere bor i Norge, dere har råd til og bo alene. Men det blir en helt annen standard.

Jeg gikk fra min mann, og flyttet ut med 2 barn. Da jeg hadde laveste sats AAP. Og ja det var tøft til tider, men en million ganger bedre enn å bo med ex mannen min.

Anonymkode: 96568...d7b

• Liker 8

Annonse

AnonymBruker

Nav SKAL gi deg nødbolig om du ikke har noe. 

Anonymkode: 89adc...5b9

AnonymBruker
Egenskap skrev (39 minutter siden):

Norge I et nøtteskall. Dette formidler at offentlige ikke hjelper mennesker i krise. 

Det er ufattelig mange som snakker om inntekt og mindre jobb. Men ikke snakker om behovene som mennesker har. 

Er du fra et annet land?

Anonymkode: 5ef9a...6aa

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg tror begge risikerer å bli sykemeldte.

Her kommer i kjent stil mye dritt. Jeg forstår godt at man kan bli syk av bekymringer og en sånn livssituasjon. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker

Har dere barn?
Men herregud for noe tull. Hva mener du med "ikke råd til å bo fra hverandre" ?? Eier dere leilighet. Ja men så selg den da og så bruker du det du står igjen med som et depositum på leie-leilighet eller til å kjøpe ny bolig. Leier dere bolig så sier dere opp og finner dere hver deres hybel. Du virker jo til å være i jobb, så rimelig tafatt av dere å ikke klare å spare penger på disse årene. 

Anonymkode: 0d017...1ab

• Liker 5
AnonymBruker

Å sykmelde dere er jo det dummeste dere kan gjøre i denne situasjonen da. Det er jo jobben som gir dere fri fra hverandre hver dag. Men om du virkelig vil flytte, så flytt da. 

Anonymkode: 0d017...1ab

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...