AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Jeg får bare til å velge bagasje for enten alle eller ingen i et reisefølge. Vi er 5 som reiser og trenger bare 3 kofferter. Noen som vet? Har ventet i kundeservice chatten i 5 timer i dag. Ga opp😩 Anonymkode: 42194...71c
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Bestill uten og legg til i bestillingen etterpå, eventuelt bestill 2+3 Anonymkode: e9439...46d
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Du bestiller uten og deretter legger til. Det går fint i app. Anonymkode: da7ac...724 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Ok, takk! dere om prisen blir lik? ts Anonymkode: 42194...71c
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Er det samme pris hvis man legger det til etterpå? ts Anonymkode: 42194...71c
AnonymBruker Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai Jeg har prøvd å finne ut av det samme, men de nekter å opplyse prisen på baggasje som legges til, før man er så langt ute i betalingsprosessen at det nesten ikke er noen vei tilbake. Det jeg husker fra ifjor var at vi måtte betale dobbelt for å legge til baggasje hvis det var mellomlanding (men prisen klarer jeg ikke å huske). Anonymkode: 5b9bf...05b
AnonymBruker Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai Siste gang jeg bestilte med Norwegian var reisen billigere om jeg kjøpte bagasjen etterpå enn å velge reise som var inkludert bagasje. Men kjøp før du kommer til flyplassen for der blir den dyr. Anonymkode: 08591...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #10 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 18.16): Siste gang jeg bestilte med Norwegian var reisen billigere om jeg kjøpte bagasjen etterpå enn å velge reise som var inkludert bagasje. Men kjøp før du kommer til flyplassen for der blir den dyr. Anonymkode: 08591...3ec Det er dette jeg lurer på, hva er billigst? ts Anonymkode: 42194...71c
AnonymBruker Skrevet 25. mai #11 Skrevet 25. mai Ved å velge baggasje ved bestilling koster det 500 kr pr person en vei. Lurer derfor på om prisen er billigere ved å bestille uten baggasje og legge til etterpå. ts Anonymkode: 42194...71c
AnonymBruker Skrevet 25. mai #12 Skrevet 25. mai Noen som vet pris på å legge det til i etterkant? Anonymkode: 42194...71c
AnonymBruker Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai Tror det har litt å si om det kun er bagasje dere skal ha utenom low fare. Blir fort samme pris om dere f.eks. skal velge sete i tillegg. Kom på at jeg skal ut og reise med Norwegian på fredag, uten bagasje. Sjekket pris for å legge til en koffert nå, koster 279 per vei, 578 for to på samme billett. Faktisk 20 kr billigere å ta én koffert ekstra på flere reisende enn to på én. Anonymkode: 92056...d72
AnonymBruker Skrevet 26. mai #14 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen som vet pris på å legge det til i etterkant? Anonymkode: 42194...71c Norwegian har ikke samme pris på alle reiser, det kommer bl. a. an på om det er innenlands eller utenlands, om det er direktefly, eller om det er flere flyreiser som er forbundet, Og i tillegg til det varierer prisen på hvor du skal. Dette står forklart på nettsidene deres. Så ingen her kan svare på hva det koster for deg på deres tur. Anonymkode: 13103...e58
AnonymBruker Skrevet 26. mai #15 Skrevet 26. mai Vi bestiller konsekvent lowfare+. De overbooker mye om dagen, og den med dårligst billettype risikerer å stå igjen. De plasserer ikke folk sammen, ofte får man hvert sitt midtsete. De aksepterer nesten ingenting i kabin heller. Og prisen med å legge til akkurat det man trenger i ettertid, blir gjerne samlet høyere enn om man bare booker denne kategorien direkte. Anonymkode: d172a...8e6
AnonymBruker Skrevet 26. mai #16 Skrevet 26. mai Sist vi fløy med Norwegian kjøpte vi billigste billett og la til bagasje i siste ledd i bestillingen. Det ble billigere enn å kjøpe med bagasje i utgangspunktet. Anonymkode: 886df...08e
AnonymBruker Skrevet 26. mai #17 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tror det har litt å si om det kun er bagasje dere skal ha utenom low fare. Blir fort samme pris om dere f.eks. skal velge sete i tillegg. Kom på at jeg skal ut og reise med Norwegian på fredag, uten bagasje. Sjekket pris for å legge til en koffert nå, koster 279 per vei, 578 for to på samme billett. Faktisk 20 kr billigere å ta én koffert ekstra på flere reisende enn to på én. Anonymkode: 92056...d72 Skulle akkurat til å si det samme. Jeg gjorde den tabben å bestille flybillett hvor jeg bare la til en koffert. Men så kom jeg på etterpå at jeg ikke ville ta sjansen på å bli plassert et annet sted enn barnet mitt, som liksom ikke skal skje. Men en koffert + to setebestillinger var dyrere enn å bare gå opp en klasse og få setebestilling + to kofferter + mer håndbagasje også. Det er lett å bestille koffert på bare én i følget, da velger du den billigste billetten og velger en ekstra koffert på en følget (nedtrekksmeny). Anonymkode: 2082f...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå