AnonymBruker Skrevet i går, 16:29 #1 Del Skrevet i går, 16:29 Litt ala saken litt lengre ned om å utnytte mann for sex saken er at typen min som jeg har vært med ett års tid har også hatt ei annen dame. Dette har jeg visst en stund, men sett litt en annen vei. Nå før påske fortalte han at ville fortsette og være seriøs med hun som har vært der hele tiden. Vi snappes og ringes så han liker meg godt - det hele er komplekst. Jeg kommer ikke så godt ut av dette for å si det slik. Jeg har visst om hun andre en god stund og lukket øynene siden vi har det så fint sammen når vi er sammen. Samt at vi har latterlig god sex (jeg får orgasker så jeg både rister og spruter - aldri fått før) Han er introdusert for venner og familemedlemmer av meg og jeg litt hos han. men nå skal angivelig skal satse på hun andre, skal jeg utnytte han litt og skaffe meg en elsker i tillegg for å hevne meg. Jeg er egentlig ikke sånn, men jeg synes han fortjener å se at jeg kan ha to samtidig og fortelle han om å reise så kan jeg fortsette med min nye. Ulempen er at det tar tid å finne en mann er glad i og da blir jeg muligens sittende enda mere såret tilbake - bare med en elsker jeg muligens ikke blir like glad i. Jeg har flørtet litt når jeg har vært ute med venninner så jeg har litt draget, men har kun danset (ganske tett) og kysset lett 😆🤫🤭 burde jeg bare be han reise eller gi han en lærepenge? ps hun han dater er litt inne forstått med at han har datet et par damer. vi er alle tre normalt pene, etablerte med barn og gode jobber kvinne i slutten av femtiårene Anonymkode: d84eb...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:34 #2 Del Skrevet i går, 16:34 Tror egentlig du bare sårer deg og mest av alt kaster bort tiden din med å frekventere med menn som dette. For egen skyld, ikke se den andre veien igjen. Anonymkode: 9a434...1c8 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #3 Del Skrevet i går, 16:37 Du må bare gå videre, han har tatt et valg, og det er ikke så mye annet å gjøre enn å godta det. Anonymkode: ef192...0a5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:41 #4 Del Skrevet i går, 16:41 Ok jeg fikk sjokk da jeg leste at dere er i 50-årene????? Hvorfor er det et så umodent preg over hele situasjonen 😭 Anonymkode: e4f90...c36 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:46 #5 Del Skrevet i går, 16:46 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok jeg fikk sjokk da jeg leste at dere er i 50-årene????? Hvorfor er det et så umodent preg over hele situasjonen 😭 Anonymkode: e4f90...c36 Enig 😅 Anonymkode: ef192...0a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:47 #6 Del Skrevet i går, 16:47 Når du VELGER å ha en relasjon til en som rir flere hester med samme ræva for så å fortelle deg at den andre hesten er førstevalget og du er i andre rekke - hva får deg til å tro at noe du gjør vil være "hevn" for en som tydelig sier at du ikke betyr nok til å være et førstevalg? Anonymkode: eb021...321 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 16:58 #7 Del Skrevet i går, 16:58 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ok jeg fikk sjokk da jeg leste at dere er i 50-årene????? Hvorfor er det et så umodent preg over hele situasjonen 😭 Anonymkode: e4f90...c36 Det er da mye bedre at de er i godt voksen alder enn i 30 åra med små barn. Høres ut som en fin tid å "rote" litt rund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet i går, 17:04 #8 Del Skrevet i går, 17:04 Ta igjen? Fortjene å se du kan ha andre? Øøø.. Han vil jo ikke legge noe i om du har noen andre når du allerede er satt i andre rekke. Om noe så er det enklere å kutte deg helt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:05 #9 Del Skrevet i går, 17:05 Herregud, det her er bare helt teit! Helt utrolig at en person som hevder hn er i 50-årene ikke skjønner at det her er patetisk. Ta igjen? Ved å skaffe seg en elsker? Herrefred! Dette må være trolleri, tror jeg. Ingen i 50-årene (eller 30- 40-årene, for den saks skyld) er så dumme som TS fremstiller seg som. Anonymkode: ea61c...981 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet i går, 17:10 #10 Del Skrevet i går, 17:10 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg