Ekko jenta Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Jeg har hatt besøk av en venn som tok all energi min, mentalt og fysisk. Er det noen tips til hvordan jeg kan få tilbake energien min? Takk for svar 🙏
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Hvile, hvile, hvile og hvile. Anonymkode: d905c...073 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Hva roer deg ned og gjør hjernen tanketom? Jeg må kløyve ved, men har du ikke vedkløyver så kanskje en rusletur i skauen gjør nytten? Finne en fjellnut og brøle ifra? Anonymkode: e7c9d...135 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Rydd og vask, ta deg en dusj og sov. Anonymkode: 1cbe3...53b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Gå deg en tur i frisk luft, hils på en venn du vet pleier å være blid og i godt humør, spis noe godt til middag, f.eks. din favorittrett. Anonymkode: fe7bd...7d0
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Hvile synes jeg er et godt råd, og etterpå gjøre noe hyggelig som du liker. Anonymkode: e41ca...58d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Distraksjon. Bok, film, musikk. Anonymkode: e653e...3c5
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai jeg hadde et sånt besøk igår🤢 En som har problemer i livet; med jobb, sosialt, økonomi, tilhørighet, språk.... Igår ble det for mye for meg også. Jeg forstår jo at man blir sliten, frustrert og sint på alt og alle når livet går imot deg på 10. året.... men... nå har jeg tatt beslutningen at jeg ikke orker å bry meg lenger heller. Han er til sjuende og sist ikke mitt ansvar. Anonymkode: c3d74...227 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai Energityver har jeg måttet kutte ut fra livet mitt, jeg ble utslitt av å ha kontakt med venn som bare lesset ALT på meg hele tiden. Var det ikke problemet så var det i hvert fall alltid noe negativt. Sånn fikk JEG mer energi Anonymkode: 16d04...3f9 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Jeg ville gjort noe fysisk, båret ved, jogget en tur, gått opp på en topp og sett utsikten, å forandre tilstanden med å gjøre noe fysisk hjelper ofte meg. Anonymkode: b7817...778 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå