Hjertefisk Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Har prøvd å bli gravid en god stund. Alle tester forutenom amh/fsh har vært normale. Altså har jeg ganske lave eggreserver. Så nå går jeg rundt og er var på alt som skjer med kroppen min. Jeg har en normal og stabil syklus - men har begynt å legge merke til at jeg spotter brunt ganske lenge, og jeg kan ikke huske om det har vært vanlig for meg eller ikke. De siste tre syklusene har jeg spottet litt brunt blod. Mensen er jeg som regel ferdig med på dag 5. Så småblør jeg pittelitt et par dager, så er det kanskje et lite opphold på et par dager, og så spotter jeg brunt et par dager. Da er vi på dag 9-10-11. Er klar over at dette er gammelt blod, men det normalt? Har andre opplevd å spotte brunt såpass lenge? Det pleier stort sett å gi seg på dag 11. Eggløsning får jeg på dag 14.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Det er er dårlig tegn for meg å spotte før, betyr alltid at mensen kommer snart. De gangene jeg har vært gravid har jeg ikke spotta dessverre Anonymkode: a780f...35a
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Er absolutt ingen ekspert på flekking, men har lest at noen ganger kan man få noen flekker etter samleie, da helst bare litt i døgnet etterpå. Det er ihvertfall en årsak å vurdere. Anonymkode: 0d02c...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå